
Navštíveno 4623x


14.07.2008, 15:18 |
Fipo před časem jsem si na ebayi vydražil BBS šroubky, když mi došly, byly v horším stavu, než jsem čekal.
Nyní s nima chci něco udělat, jelikož nějaký německý tuner je natřel zlatou barvou, řekl jsem si,že ji odtsraním...nakonec jsem zjistil, že pod tou zlatou barvou byla ještě tmavě červená :-D
otázka je nasnadě, dá se to ještě nějak zachránit?
napadl mě pozink + modrý chromát nebo je něco pro šroubky lepšího?
dík za radu


14.07.2008, 15:32 |
Kesam Fipo: Kolik jsi dal za ty vonavky? :-)
chemicky odstranit veskery sajrajt a pak nejakou galvanickou upravu
Jak je na tom chrom na hlavičkách? Vyfoť to na makro. Třeba by to šo nějak rozleštit. Já jsem měl hlavičky opískovaný, ale na matkách jsem měl pod barvou chrom a ten na tom držel jako prase.
Osobně bych vyzkoušel filcovej kotouč a brusnou pastu na chrom.

14.07.2008, 15:38 |
Fipo Kesam: málo
Rajdlos: čím nejlépe odstranit? nějaká kyselina? já zatím použil jen klasickej odstraňovač nátěrů z glóbusu :-D
myslím,že to chemické odstranění by ale měli dělat i v galvanovně,ne?
jj mely by to umet pripadne umet zajistit vsechny

14.07.2008, 15:39 |
Fipo Tarrance: na některých zespod vykukuje chrom, jenže pokud na tom byly 2 vrstvy barvy a teď následně ten odstraňovač...nevím nevím
Fipo: No já jsem celkem koukal, co všechno ten chrom vydrží. Barvu jsem odstraňoval drátěným kotoučem a vylezl na mě krásnej lesklej chrom. Možná že chemikálie tomu dá víc na prdel než dráťák, ale pokusil bych se nejprv leštit.

14.07.2008, 18:40 |
mamut rucne se s tim netrap zanes to do galvanovny tam to pro ne bude hracka pekne to daji stahnout do kyseliny sirove a za par hodinek bude vsechno dole a pak uz si jen vybrat povrchovou upravu

14.07.2008, 18:40 |
mamut rucne se s tim netrap zanes to do galvanovny tam to pro ne bude hracka pekne to daji stahnout do kyseliny sirove a za par hodinek bude vsechno dole a pak uz si jen vybrat povrchovou upravu

14.07.2008, 18:46 |
Lukaash | Upraveno: 2008-07-14 18:47:27
zinek nebrat, aspon nikl :-)
a pokud to ma vypadat k svetu, chtelo by to prelestit, nez se budou pokovovat ... aspon tak mi to rikali v galvanovne ...
hehe tak ty jsou tragický :-(
myslím, že v tomhle případě by vyšly nový šrouby levnějc než renovace těch na fotkách. Musíš nechat galvanicky odstranit vše až na kov. Pak vyleštit, znova galva (měď a nikl), znova přeleštit a pak chrom nebo zlato...
Tak jsem něco podobnýho absolvoval a už bych do toho znovu nešel. Je to hrozná pakárna :-(

15.07.2008, 22:36 |
Fipo určo,ale já je nemám na svý kola...zajdu s nima do galvanovny a uvidím,co mi řeknou.
Měl jsem je za pakatel, tkž kdybych je měl spláchnout do toalety, nic byse nestalo ;-)

16.07.2008, 08:55 |
zazaa samotnej nikl nebrat ... to je jen dekorativni a na srouby na kola uplne nanic (vyzkouseno)
jinak pochromovani co sem se ptal v HK tak kus tak 5.5 pokud budou ciste
a pokud nejsou uplne hrozne vyzrane tak lesteni je skoro zbytecne jsou to male plosky a podle me naprosto neumernej efekt k tomu jaka to je pakarna :)
Fipo: tak to jo. Tohle by se asi vyplatilo jen někomu kdo maká v galvě a udělá si to při pracovní době :-))
zazaa: 5,5kč/ks si myslím že je solidní cena. Nemáš nějakej kontakt na tu galvu?
mel jsem podobny, dal jsem pres zavity smrstovaci buzirku, opiskoval je (jo, pakarna), svazal dohromady na dratek aby je slo povesit do vany a nechal nachromovat ve zbrojovce tvrdochromem, znacka ideal :-)

16.07.2008, 21:59 |
zazaa