Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > cipovani

 o Navštíveno 3076x o
o 05.07.2008, 17:02 | petrb
ahoj jde cipnout golf 3 1,9 gtd 55kw s turbem. ano_ne?


o 05.07.2008, 17:03 | petrb
rok 1995
o 05.07.2008, 17:11 | tappaja
nejde
o 05.07.2008, 17:20 | petrb
skoda...a existuje nakej zpusob jak tomu zvednout vikon, krome meneni turba a nebo nakych plynu....
o 05.07.2008, 19:22 | Luke_288
a co od toho čekáš? vysral bych se na to
o 05.07.2008, 19:23 | Midnite
existuje.. kup nové auto nebo vyměň motor a vše ostastní
o 05.07.2008, 19:31 | Jindrs
vikon zvednout nejde ale vykon uz jo :-)))
o 05.07.2008, 21:18 | jazzman
vyměň káru.
o 05.07.2008, 21:28 | Bulík
Přesně tak.Bude to lacinější,než vymačkávat koníky z tohodle motoru.
Sám si možnost měnění turba odmítl...tak Ti nic jinýho nezbývá.
o 05.07.2008, 23:10 | Rudi
hoď to ze skály, tak tomu pomůžeš nejvíc
o 06.07.2008, 13:21 | petrb
diky za rady, ale zbavovat se ho opravdu nechci! a prave to mam momentalne na celkove generalce a vypada to moc dobre byly mereny vsechny tlaky v hlave, turbo, vstriky a vse v poho. akorat sem si rikal to chipovat, ale jak tak vidim asik se na to vykaslu:-)
o 06.07.2008, 16:02 | Knightey-
[ Link ] tady se zkus optat :) Vykon tam zvednout jde no, ale jestli se ti to oplati :)
o 06.07.2008, 17:00 | Thomas987
no nevím no, kámoš z koncernu načipuje skoro všechno co se deiselu týká, dělá to sám, a stojí to pár korun......ale nevím no.....
o 06.07.2008, 19:29 | Kindlik
no u G III asi těžko , hlavně u GTD , kdyby to bylo TDI tak jo , ale i u toho to nejde jen přehrát jednotku , ale musí se tam přepájet švábík za jinej
o 06.07.2008, 21:52 | Thomas987
Kindlik: no jasný, tak u GTD asi těžko no, to je jasný.... ale u TDI to dělá normálně, přidá se tam ještě jedna taková malá krabička.........prostě to funguje no.....ikdyž popravdě bych k tomu neměl až tak moc důvěru...
o 06.07.2008, 21:55 | Knightey-
to Kindlik: u G III TDicka v pohode ale prave tam se musi prepajet svab v RJ, jelikoz nejde prepsat :) A dat tam bud patici ci rovnou naapajet zase novyho svaba s novejma mapama :)
Az u novejch TDicek staci uz jen prehrat TJ

to Thomas987: takove te male krabicce se rika POWERBOX a posila ti jiny hodnoty to RJ a trosku to vic jede ale zase to neni az tak moc dobry pro motor :)
Defakto to oblbuje rj :)
o 06.07.2008, 21:57 | Thomas987
Knightey-: no co to je POWERBOX vím, ale to není ono!! Tohle je ještě něco jinýho!! POWERBOX si myslím že nepořídíš za 1500,-
o 06.07.2008, 22:03 | Knightey- | Upraveno: 2008-07-06 22:04:18
poridis v pohode :)
i za 770,- jsem ho videl na www.aukro.cz :)
o 06.07.2008, 22:31 | Kindlik
jj , psal jsem že G III TDI nejde jen přehrát přez kabel , když jsem se o to zajmal u mého G 3 tdi gt , tak jediná možnost byla výměna švába
o 07.07.2008, 00:38 | Thomas987
Knightey- : no tak to nevím teda, ale tohle není POWERBOX, tohle je něco jinýho........takový zvláštní, popravdě to funguje, ale moc důvěry to ve mě nevzbuzuje..
o 07.07.2008, 10:19 | jolik
Dej tam intercooler.Určitě by se ti vyplatilo TDI nejlépe z ochcávky,TDI žere méně než TD.
o 08.07.2008, 19:19 | Unihero
hoši nevím já bych bral hned TD, motor bych překopal na mechaniku, žádná elektronik, váha vzduchu apod.. nechal bych upravit čerpadlo, dělá to holzz a Andre, motor octavie, turbo 130 Fabka 96kw...
říká se tomu takzvané mTDi... měl jsem tu čest se nechat svézt v mechanice hollz v G2 a nevěřil jsem že to jde až takhle upravit... motor octa ASV, turbo 130Pd, mechanika, žádný ic a co kvalt to zrychlení, nemá to chybu... jde to ale připrav si tak 40-50 tis..

jen můj názor že to jde, jsem smířený se zápornými názory, ale mluvím jen ze své zkušenosti..
o 08.07.2008, 20:38 | Thomas987
Unihero: jo jo, do toho mTDI se pustil kámoš....ale stojí to nějaký peníze no... Akorád by mne zajímalo jak dlouho potom ten motor vydrží, jelikož nevím ještě o nikom kdo by to měl delší dobu...
o 09.07.2008, 01:02 | Scream
tak dlouho, ze ys tomu neveril.
o 09.07.2008, 11:11 | Shr3k
Unihero: "bych bral hned TD, motor bych překopal na mechaniku" - nezapomněl jsi, že u TD je "trochu" jiná hlava a tvar pístů, než u TDI? ;-)
o 09.07.2008, 20:08 | Unihero
to shrek: ale taky jsme neříkal že by zůstal motor původní, a že bych ho nahradil třeba motorem z octavie...hm? to je jasný že by to ten seriovej nevydržel..

to Thomas: tady to má jeden typan u nás a má už najeto 70000 a pohoda, jede furt, takže podle mě to má životnost stejně dlouhou jako normal TDi...
o 11.07.2008, 11:43 | reper.rambo
Dej tam větší vstřiky a sportovní filtr nech seřídit čerpadlo a si v poho o 10-20 možná i víc koní nahoře.
o 11.07.2008, 16:26 | Shr3k
Unihero: Sorry, z kontexu a logiky textu to tak vyznělo.
o 12.07.2008, 16:55 | KaCzaba
vetsi vstriky na TD?jinak powerbox te vyjde na 80Kc.mam ho vyrobenej a akorat neni v krabicce co stoji dalsich 50 a pak teda nevypad ana cenovku 1500 :-DDD

jinak jde vse naskladat do TD bloku,hlavne nemas problem s bordelem v papirech,kod motoru porad sedi.a ze mas jiny pisty a hlavu..njn mas,no a?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4571 sekund.