
Navštíveno 3113x


03.07.2008, 13:14 |
tj Vim, ze je tu nekolik lidi co se dost vyzna v problematice turbo-benzinovych motoru a jejich uprav a tak bych chtel zjistit jestli se vyplati investovat do vymeny serioveho mezichladice a vyfuku, zajimalo by me jaky realny vliv budou ty upravy mit co se tyka narustu vykonu a krouticiho momentu, jak moc velky vliv bude mit vetsi mezichladic na turboefekt, popripade pruznost motoru s ladenym vyfukem v nizsich otackach, rekneme kolem 3000 ot/min, je to auto i na normalni jezdeni a tak dal... Konkretne mam Renault Megane Sport 2.0 turbo 225hp a 300Nm, Navic tam ted je BOV od Forge + Originalni Elia powerbox s "udajnym prirustkem +15hp a 20 Nm" .. Konkretne mam vyhlidnuty catback od Millteku nebo od k-tec a intercooler od Forge nebo K-tec, jsou to vsechno dily primo na muj model, zadny univerzal.
[ Link ] [ Link ] [ Link ]
Vyfuk prida stopro, Milltek je hodne kvalitni firma, te bych se nebal.
na věci ala powerbox bych se hledle vyprd........ maximálně manuálně či čipem zvednout tlak na turbu , intercooler ti pomůže taky ale s nim je spojeno i zvyšování tlaku neb větší IC musíš víc tlačit jinak by se ti zvětšovala turbodíra.. . . . catback je dobrá volba a firma taky dobrá....... turbomotor by správně neměl mít skoro žádnej vejfuk takže čim míň odporu tim líp :)

04.07.2008, 09:02 |
tj S powerboxem je mi to jasny a ja osobne bych za nej ty penize nedal, ale koupil ho uz prvni majitel co jsem od nej kupoval auto, tak jsem ho tam nechal. Ten intercooler by snad mohl mit i bodobnej objem ale vetsi ucinnost chlazeni, na strankach k-tecu pisou ze originalu namerili nejnizssi teplotu na vystupu 58C pri normalni venkovni teplote a s jejich coolerem byla nejvyssi namerena neco kolem 30C
jen nazor-podle recenzi vykon motoru neni zrovna problem tohohle auta .-) takze bych usetreny kacky vrazil treba do LSDifu a podvozku?
moc to nechápu, tohle auto musí jít chipnout na výkon, kterej je stejně zbytečnej (není to 4x4 ne?), takže jako Cervin, když už do toho chceš vrtat..
udělej si podvozek budeš na tom o dost líp klidně i ten intercoler ale vejfuk si udělej jen trubko a nakonec rozdvojit a koncovku třeba od laytingu a poofičíš a špatný není taky jiný vstřiky a přímý sání.

11.07.2008, 15:14 |
tj Tak kompletni stelovak nepotrebuju, jelikoz ani chut se v tom nejak vrtat a zavodni ambice zatim taky nemam :-) navic ted tam jsou tuzsi tlumice a kratsi pruziny H&R (original jsou EIBACH) a myslim, ze pro me podminky to staci.... A uprimne K-Tec je firma ktera se specializuje na renaulty a co vim tak v Milltek motorsport taky vedi co delaji a jakejkoli vysledek co se tyka vyfuku delanyho primo na konkretni auto bude stokrat lepsi ne "naka uni trubka + uni bordelkanon od laytingu"... nic proti nim, ale na auto bych si ho uz rozhodne nedal!

11.07.2008, 15:17 |
tj Co se diferencialu tyka, tak je mi jasne ze se to auto jizdnim projevem posune do uplne jiny sfery... ale nemam vubec predstavu, co vsechno by tahle zmena obnasela jak by to bylo financne narocny :-)