sry za OT v sekci Tuning.
tak po naježděných asi 50 tisicích km od srpna na mě taky přišla řada, a to taková jak už někdo zná nebo se s tím setkal, a to je prasklý píst na motoru 1Z 1,9 TDi...))
chtěl jsme udělat rázný konec a auto prodat se špatným motorem, ale po velkém zvážení, tak jsem si zjistil co je potřeba na opravu apod..
tak jsme se pustili do opravy motoru, motor jel krásně, nikde neklepal, netekl a myslím si že škoda by byla dát tento motor do tahu a sehnat jiný, do kterého nikdo nevidí..
potom co jsme motor rozdělali tak byl prasklý píst po celé šířce, podel čepu, zvolil jsem variantu a sehnal jsem jiné písty+ojnice z octavie 81Kw typ AHF..
koupit nové šály, kroužky už mám, těsnení a jde to zpět dohromady.
nechal jsem si rovnou přetěsnit hlavu, zabrousit ventily, vyčistil jsem si turbo, chci zaselpit EGR ventil a jiné čištění..
po sednutí dílů bych chtěl na auto napasovat trsky, a pak nechat si upravit mapy softwaru.
tady pár foto pro představu..
