
Navštíveno 3092x

njn. . . .. vyper co by člověk čekal :) ale má hezkej lak :)

03.06.2008, 16:44 |
kucik Už jí u nás něco ujelo?

03.06.2008, 16:46 |
Mááša Viper hezkej, ale Z06 :D .. RESPECT
ujelo .. Marartova Honda ctaková ta přeturbená zběsilost 4x4 a M3000GTVR4 co má údajně přez 800HP no posudte sami, rozdíly bych řekl jsou vcelku minimální navíc oni jezděj slicky a Ondra normal letní gumy ...


03.06.2008, 16:57 |
kucik Kolik ma vette koní?-do 600?-jestli má to mitshu 800,tak by tam měl být podstatnější rozdíl než jen ani ne půl vteřiny,si myslim já
505 má Z06, tahle má teda svody a vejfuk a sání takže nějaký +, ale 600 nemá ani náhodou

03.06.2008, 17:24 |
Tichy Marauder: nejel nahodou Ondra s tou Z06 i v nedeli u Kdyne zavody do vrchu??
taková dvojková eresová oktáfka f tédéíčku a f čipu (modla škodovkářů) by mu určitě naprášila a to se spotřebou 5,5 ;-)
ccccc 4,5L a ještě by si stihl při tom zapálit cígo :-)
ASPON NEKDO CORVETTE NATRHNE PRDEL
Vypni si napred Caps Lock ty jatro :o)))
jel závody do vrchu v Kdyni a byl 2 ...
jo Corvette natrhnul prdel Mišák co stál dohromady podle majitele už víc jak 2x new Evo a navíc mu to jezdí jen občas minule dostal klepec navíc rozdíl 0,4 je fakt teda brutál ... sériová Vette na sériovejch pneu a hustě poladění 3000 GTVR4 obutí slick a ta CRX ? to nemá s CRX nic společnýho to je čistokrevnej speciál obutí slick ...

03.06.2008, 20:15 |
Tichy Marauder: jsem ho prave videl a neco tak brutalniho jsem uz dlouho nevidel..ten motor ma uzasnej zvuk a ten zatah netreba komentare. Kdyz jsem to videl pod startem tak jsem si rikal, ze bych se skoro bal ze se nevejdu na trat :o)
klasek se 120tkou je na tom 4tym miste stejne nejlepsi ;-)
120 :-)))))) , to označení bylo podle obsahu motoru (105/120). Tohle nemá s tímto vozem už mnoho společného.
H-Honzo víš o tom naprostý hovno tak tu nedělej ramena a jestli bereš že svody + vejfuk + intake je brutální naladění auta tak pak máte asi v Mimoni krapet jiný měřítka a já s klidným srdcem můžu tvrdit že proti tomu Mišákovi a tomu CRX je v sériovým stavu ...
P.S. příště nemusíš za každou cenu kvákat moudra stačí se zeptat nebudeš pak za vola ...
CRX 4X4 1.6 VTEC DOHC TURBO 521PS
(přesný díly nevím)
a
M3000
6G72(3), gasoline
Furcate 6-cylinder, 3 100 ccm
24-valves, compression 8.5 : 1
Bore x Stroke: 911 mm x 760 mm
Performance: 598 kW (813 PS) at 6500 rpm.
Torque: 924 Nm at 6000 rpm.
Head DR stage 3,Ross pistons,Pauter rods,Fuel injector RC 1000cc,Camshafts ultra race weld 272,2x turbo Garret GT 3071R,řj EFI EURO 96,Intercooler DN Performance,HKS BOV racing type2,80mm throttle body,Big intake manifold,Clutch Spec stage 5.add
jasne, ja o tom vim uplny hovno :O)))
sériová Vette na sériovejch pneu
tahle má teda svody a vejfuk a sání takže nějaký +
von byl ještě rozdováděnej z toho závodu, každopádně má tam ještě lepší brzdy jak origo....
ale je to seriova vette.
a jestli to je ta co mela na sobe vzadu napis www.nejlevnejsipneu.cz tak vim mozna jeste o trochu vic, ale to neres, hlavne se tady zase nerozciluj volecku :o)))))
Mar: kolik muzou cca ty svody s vejfukama a sani pridat u Z06?
Tipl bych tak 40hp ale vyje to nadherne,az jde mraz po zadech.

05.06.2008, 13:20 |
Tichy jako ten zvuk je vazne pekelnej

06.06.2008, 08:27 |
TUNER MarAt umí i hoodně pod 11......A vteřina rozdíl je kua hodně....V cíli jedou kolik.. 200 ? Kolik metrů ujedeš při tej rychlosti za vteřinu? Takže myslim že když mu na 400 metrech nadělí třeba "jen" 30-40 metrů,že to je celkem velkej rozdíl....
Sice ta CRXka je speciál,o tom se nemá cenu bavit...ale zase 1,6ka(turbo) oproti 7 litru??
Výkonově jsou na tom podobně,spíš ta corvette bude mít tak 30 ps k dobru...jde jen o váhu a trakci,kterou ta crxka má neskutečnou a přesto že to je 4kola + slicky,tak to nedokáže přenést výkon uplně bez problému....Ale rád se zajedu někam kouknout,letos jsem na sprintech ještě nebyl:-(
ja se pojedu podivat na sprinty az jednu nejmenovanou tuning dilnu opusti jedno nejmenovany skyline, jestli teda bude prilezitost :O))