Jelikož sme nemohli najít nic co by se vešlo k motoru a navíc nepůsobilo jak pěst na voko rozhodl jsem se, že voindrovi spíchnu něco sám. Dlouho sem přemejšlel z čeho použít nádobku aby byla hezká a lehce přeměnitelná na OCT. Jako základ sem teda použil filtr nafty pro BMW 530d. Spodní část sem podle origo sváru opatrně odfiknul a filtr vykuchal, z vnitřku sem použil jen jedno plastové kolečko co drží původní filtr pohromadě. V OBI sem koupil hliníkovou trubičku maj to v tom oddělení předraženejch dekorů z hliníku apod. Trubičku sem na jedný straně důlčíkem (jeho kuželem) roztáhl aby mi na trubičce držela navlíknutá podložka, dírku sem, taky vyvrtal do toho již zmińovaného plast kolečka a taky nasadil na tu hliníkovou trubičku.U vývodu z filtru sem vyvrtal dírku. Tudy sem prostrčil hliníkovou trubičku která mi teď tvoří přívod do OCT. A na ní teda zevnitř je pověšený to plastový kolečko, který slouží jako zarážka pro drátěnku která je mezi tím kolečkem a vrchním dnem původního filtru. Mno do dna sem ještě vsadil mosaznou matici nevím z čeho válela se pod stolem, měla v sobě menčí závit kam sem píchnul desítku Imbus a výpušťák na olej je hotov. Trubičku i dno sem zalepil tekutým kovem. Drží to jak svině neb pak sem do toho imbus šroubu dal imbusák uplnutej do vrtačky a pomocí týhle "sestavy" sem leštil obal filtru nyní teda už OCT. Mno a to je vše, pokud seženete filtr použitej budou celkový náklady skoro 0. Ještě to chce doladit na fotkách to ještě není 100%, jen mě to včera leštit už nebavilo :o)
