
Navštíveno 3218x


25.05.2008, 17:02 |
ajsik

25.05.2008, 17:06 |
ajsik

25.05.2008, 17:06 |
ajsik

25.05.2008, 17:07 |
ajsik jeste dostrojit mrizku predniho narazniku a mlhovky a je to hotovo :-). A pak uz jen ty prijemne upravy jako HID, kola, hudba ...

25.05.2008, 17:09 |
trlon pěkný a kolečka nic?

25.05.2008, 17:10 |
ajsik jasne prijdou...auto se teprve tento tyden dodelalo ...

25.05.2008, 17:14 |
Kesam trlon: cti.

25.05.2008, 17:24 |
choze pekny cece
306 v kabru je proste luxus:)

25.05.2008, 17:38 |
ajsik diky ;-),barva neni primo kabrioleti , ale osobne ji mam uz na druhe 306tce a hlavne rozhodl interier ...

25.05.2008, 18:26 |
fredh Pěkný, co s ním bylo? Máš v něm ten 2.0 16V? Jeden od nás ho dovezl s tím dvoulitrem trošku bořenýho, jelo to hodně dobře

25.05.2008, 18:51 |
ajsik | Upraveno: 2008-05-25 18:53:34
fredh: je to 1,6 8v, ta posledni co mela 100koni, pojede to tak prumerne :-). Ale chci s tim dost najezdit a 2.0 l uz zere o dost vice.Kdybych to mel jen na CR a jezdeni kolem mesta beru rozhodne 2,0 :-)
jinak bouchly to bylo na blatnik a naraznik, ale cele to bylo poskrkane a odrbane asi od malych decek tak se to kompletne lakovalo at to trochu vypada.
Gratuluju...
taky jsem mel 2 306ky... obe 1,6 8v
a byl jsem s nima moc spokojenej... stacilo par uprav a jelo to solidne... :-D

25.05.2008, 20:23 |
Syrup krasavec cece, gratulace!

25.05.2008, 21:07 |
fredh Já tenhle motor měl ve vtsku saxu, bylo to lehký a na ten motor i svižný. Je pravda, že by ten dvoulitr trochu pil, ale pokud jezdíš klidnějc a ne jak já, tak by tolik pít nemusel, já se nejvíc v saxu dostal asi na 10, ale to už byla docela střelba jízda, jinak pohoda průměr kolem 6.5L
Kolik to má váhu v techničáku? U cabria jsou ty výztuhy atd., tak mě to jen zajímá.

25.05.2008, 21:10 |
fredh jo a dal sem na něj filtr, místo origo boxu a v otáčkách hodně takovej hlubokej zvuk :)

krása, takze pristi tyden pocitam s projizdkou, doufam ze vyjde pocasi....

26.05.2008, 00:04 |
ajsik fredh: no mam napsano max. 1265kg, ale nemam klimu tak pocitam ze to bude tech 1225kg. Prahy jsou hodne zesileny odhadem 2x masivnejsi nez u obyc 306. Plus by neco melo byt ve stredovem tunelu ...
je tam asi 180kg rozdil optoti 5dv. 306 se stejnym motorem

26.05.2008, 00:05 |
ajsik driver: jasan :-) uz bylo na case sam vis jak se to tahlo ...
pěkný, ten interier vypadá z dálky taky dobře, hoď nám foto z blízka
pěknej žapout, ehm pažout:-)
Další žabožrout :) mám taky 306, ale bohužel ne kabro... motor mám 2,0XSi tj 8V a spotřeba 8,5L při odstranění středu a konce cca 9-9,5L ! Což na každodenní ježděni do práce 50Km není nej no :( ale tak co :) zase musím říct, že úplně pomalu nejezdím.
Další žabožrout :) mám taky 306, ale bohužel ne kabro... motor mám 2,0XSi tj 8V a spotřeba 8,5L při odstranění středu a konce cca 9-9,5L ! Což na každodenní ježděni do práce 50Km není nej no :( ale tak co :) zase musím říct, že úplně pomalu nejezdím.

27.05.2008, 19:30 |
BadyS paráda ajsiku, konečně to vyjelo ;-) barvičky luxus
Pekne auticko, tak ti prajem uz len modre nebe nad hlavou. Vitaj v klubu :-)