Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Machr na koncern. podvozky

o Navštíveno 2242x o
o 11.05.2008, 19:32 | Beda
Shanim nekoho kdo by mi dokazal poradit jestli dostanu bez vetsich uprav seriovy podvozek(tlumice i pruziny) z Pola GTi 1.6 92kwr.v. 2001( typ kastle 6N2 ) na Polo classic 1.9TDi 81kw (typ kastle 6KV ), diky za rady

o 11.05.2008, 20:16 | Kindlik
nejsem odborník ale už tím že jedno je benzín a jedno nafta , tak ta nafta je těžká , to asi nebude dělat dobrotu , ale možná se pletu . Jak na G III , tak na Fabku sem vždy sháněl to co tam má bejt ani na jedno to nejde z benzína , teda na GIII jde z VR6 i na TDI , aby mě někdo neopravoval :D
o 11.05.2008, 22:51 | Escudo
nu dobrá, konečně jsem si s tim dal tu práci a našel info :-)

dle tohodle katalogu [ Link ] ; to na 99% bude shodný, co se týče rozdělování motorů podle hmotnosti, na to tady jaksi nehrajou, protože objednávací číslo je stejný pro 1.0i/37kW i 1.9TDi/81kW :o)

píšou že podvozek 6N2 1.6GTi je shodnej s Polem 6KV2

prosím potlesk
o 12.05.2008, 08:45 | Vasekkch
Escudo : to jsi koukal na tlumiče? Protože tlumičů se dělá jen "pár" a dávají se k tomu jiná péra právě kvuli hmotnosti motoru.
o 12.05.2008, 09:22 | Escudo
jj, když si vyhledáš pružiny, tak tam taky vidíš shodné s... a ve výpisu opěts 1.0 společně s TDi, jediný co je divný, že u předních pružin není napsaná použitelnost u 6N2 a 6KV2
o 12.05.2008, 09:44 | Nismo.Power