
Navštíveno 2696x

je normální aby šlo tou první částí takhle zlehka točit ? je to 330i ...
[ Link ]
a já myslel že dvouhmotu cpou jen koncernové aby se to vysralo . . .. . . nevim nikdy sem ho v autě neměl ale tohle mi příjde nezdravý muselo by to škubat . .. .
Co som menil par spojek na bmw, tak tie zotrvaky sa tak vzdy hybali. Raz som daval novu dvojhmotu na santa fe a tiez sa tak hybal.
on totiž řeší to, že mu klouzala spojka a včera když se to rozebralo tak se zjistilo, že lamela je sjetá jen o 0,6 mm takže tím to rozhodně nebylo možná ko přítlačák i když nevím přijde mi to prostě divný no :o)
no tocit tim jit nesmí. Mělo by tim jit pohnout, ale treba tak z dorazu do dorazu cca 3cm, víc nee
je to ok ja mam tohle na leonovi taky, je prvni cast setrvaku ta je pevna primo pridelana na blok motoru, pak je dalsi cast ktera je pohybliva a pak do ni zapada u me lamela, pritlacak
mno dle mě by ten pohyb mezi setrvákem A a setrvákem B měl tlumit rázy nicméně neříkejte mi, že tohle něco utlumí, naopak to musí dělat bordel a rázy ne ?
tak randal jsem zadny nepostrehl a kdyz stim hejbu tak to taky nejak neskripe:-), ja bych to raci taky nejradeji vyndal ale je to nejak propojene s haldexem :-) a co je zvlastni jak tu vsichni rikaj dej tam pritlacak TDI tak ten mi tam vubec nejde pac je uplne jinej
jako ma to mit vuli, ale pak je to odpruzeny... bud mas pevnej setrvak a odpruzenou lamelu nebo odpruzenej 2hmot setrvak a pevnou lamelu