
Navštíveno 5931x


05.05.2008, 10:25 |
Dudu_481 | Upraveno: 2008-05-05 10:34:30
Jako jediní v ČR jsme rozjeli strojí leštění hliníku. Leštíme nejen kola (auto i moto) ale i další věci jako víka ventilů, sání, altíky atd.
Pro více info www.LestimeKola.cz
tel: 777 069768
Malá ukázka z naší labužnické dílny.
nezavěšujte jste v pořadí :o)))
nevím jak vy, ale já se už objednal ..... :o)
nádhera... držím palce, ať se to vyplatí
tykeev: jj investice byla ukrutná tak snad se to zaplatí
btw: všechna strojně leštěná kola jsou standardně leštěná i z vnitřní části a na plochách pod pneu.
Výhody strojního leštění - viz web.
pičo slušný. jdu mrknout jestli nenajdu cosi hliníkového co by bylo pěkný v designu lěštěno

05.05.2008, 10:54 |
zipp nádhera, držím pacle, ať vám to de :-)
welcome back chlape! přeju hodně zdarů!

05.05.2008, 11:55 |
choze super, já myslím, že investice se vyplatí.
vypadá to ukrutně, tak ať se daří ;-)
tak to je masakr, pamatuju jak sem na to koukal v essenu jak tele na nový vrata na ten stroj :-)

05.05.2008, 13:08 |
Kesam Dudu to morduje na Rudolfove ne u Budejovic:-) ?
no my jsme tako "celorepublikový" protože jsme schopný zajistit dopravu (většinou osobní) téměř z celé ČR.
Takže bych to neomezoval jen na Č. Budějovice :-))

05.05.2008, 13:59 |
Kesam Dudu_481 :Ale ste odtud ne?
13t za 17" hmm...ale vypada to pekne, to se musi nechat
škoda že se tu nedaj přidávat smajlíky, hodil bych sem toho s vykulenejma očima a otevřenou pusou:-) Fakt pěkná práce.

05.05.2008, 15:16 |
Vasekkch | Upraveno: 2008-05-05 15:16:54
ale jdou :D

Vasekkch - no jo, ale to je na mě moc pracný:-)

05.05.2008, 16:26 |
TROY dudu můžeš ukázat fotku " pračky " ? Docela by mě to zajímalo,protože jsem chtěl do podobný mašiny zainvestovat.

05.05.2008, 16:42 |
Dudu_481 | Upraveno: 2008-05-05 16:44:05
TROY: sorry, ale ne. Celou technologii řeším od loňskýho konce léta. Není to taková sranda jak se zdá. Pokud si myslíš (jako jsem si to myslel já) že najdeš firmu např. na ebay, zaplatíš a vše jede tak jak má - tak takhle to bohužel nefunguje.
Rozběhnout to mě stálo půl roku života a téměř 2x tolik peněz než byl počáteční rozpočet.
A to i nyní se stane, že některé kolo musím dělat 2x protože není vyleštěné přesně dle mojich představ. K zákazníkovi se musí dostat vždy bezchybně.

05.05.2008, 16:53 |
TROY a máš klasickou pračku jo?

05.05.2008, 19:37 |
MiraF tamtami bijí,slyšel jsem Dudu,...gratulace!
...s tím ebay.de to byla dobrá blbost(sorry Troyi),...taky jsem se na tohle informoval(dostal jsem náký letáky + info od obch.zástupce),říkal mi,že jsem druhej kdo se na to ptá,že ještě někdo z Budějic,tak mi to bylo jasný)cena 380 tisíc bez čističky vody!
super, konecnce jsi se dockal :-)
někdo holky,někdo vdolky, někdo pračku no..gratuluju

05.05.2008, 22:35 |
Cormi tuhle metodu "Hochglanzverdichten" jsem řešil s Němcema skoro celej loňskej rok a ještě že to neklaplo... Čekal jsem, kdy to k nám dorazí a nikdy by mě nenapadlo, že takhle brzo. Sbochem chrome :-)
Jen bych měl dotaz - středy kola, resp. plocha která je nasazena na náboj není vyleštěna z důvodu, že se to kolo během procesu musí připevnit? Myslel jsem, že je kolo volně, ale nikdy jsem to neviděl v akci.
Dále bych se chtěl zeptat, jestli jdou strojně vyleštit i krytky šroubů (víčka) když jsou taky z hliníku?
Jinak samozřejmě přeju taky jen a jen úspěchy
no vypada to superluxusne...
Cormi: jj kolo musí být v mašině pevně uchycené.
Vyleštit lze vše co lze přišroubovat k nějaké desce popř. zafixovat jiným způsobem (třeba jako kola přes středovou díru).
Všem ostatním děkuji za pochvalu .)
dodatek: navíc dosedací plocha kola není rovná - když by byla také opracovaná, mohlo by docházet k tomu, že se kolo bude při provozu povolovat.

06.05.2008, 12:47 |
Alííí Pěkný, pěkný.
Konečně někdo, kdo má za sebou mraky zkušeností...
S kolama na motorku byla absolutní spokojenost, tak asi brzy dojde řada i na nějaký auto-alu. :o)
Ať se daří !
nejaky orientacni ceny treba za vylesteni altiku,vika ventilu atp?A lestis jen hlinik nebo i jiny meterialy?
Dudu_481 : joo altíky by mě taky zajímaly :) a jak to vypadá s mýma středama?:)

06.05.2008, 21:17 |
helix ty vika ventilu by me taky zajimyly.. :) jinak to vypada vazne super..
Dudu_481 (P): Leštěné věci vypadají velmi dobře.
Měl bych nějakou otázečku a to:
Jakej je rozdíl mezi strojním a ručním leštěním ?
Když už máš stroj na leštění, tak proč máš v nabídce i ruční leštění, že by kůli ceně ? :o)
Když bych si nechal vyleštit límce a poté je nechal nalakovat, abych je nemusel tak často opečovávat, jak se pak hodně znění lesk ?
Máš s tímto skušenost ?
Chtěl jsem to nechat vyleštit už dávno, ale ta údržba mne furt odrazuje:(
Když pošlu fotky kol, kde mam nějaké poškození na límci, si schopem mi dle foto napsat na kolik by mne vyšla oprava ?
Jindrs: u idividuálních věci jako jsou altíky, sání atp máme stanovenou cenu na cca 12000 za naplnění jedný mašiny - tzn. když dodáš víc věci (který se tam podaří naskládat najednou) tak je cena jasná nebo spojím 2 zákazníky dohromady a cenu mezi ně rozpočítám.
Vasekkch: stále odlak - včera už jsem to psychicky nedat a opravdu sprostě jsem na ně křičel protože to ještě stále není. Nevím jestli to do tý neděle stihnu. Pokud ne tak jakmile to bude hotový tak ti středy přivezu i kdybych měl jet do Práglu jen kvůli tvejm středům - jak jsem slíbil.
Fridom: koukni na www-čka. Myslím, že tam najdeš odpověď na všechny své otázky. www.LestimeKola.cz. Když to vezmu postupně tak:
Výsledný efekt je stejný (neberu-li že strojně jsou vyleštěná kola absolutně všude) nicméně já poznám jestli je kolo vyleštěné ručně nebo strojně
Ano, ruční leštění je tam kvůli ceně. Komplet kola ručně dělat nebudu.
Lak nedělám protože jsem v ČR nenašel lakovnu která by mi dala na lak záruku
Já ne ale dodavatel technologie ano. Je to alchymie kterou maj v DE zmáknutou víceméně jen výrobci kol.
Údržba je nesrovnatelně méně náročná než u ručního leštění
Samozřejmě že podle fotky jsem schopnej ocenit - už to nějaký čas dělám .)
Dudu_481 (P): O.k. děkuji za info.
jj přátelé, viděl jsem a nechápavě si skoro sednul na prdel :)
vypada to super, jeste aby zacaly vyrabet transparentni pneu :)
počkat jako jediní? no to snad ne :-D
[ Link ]
Ondry 2.0 20v : a píšou tam něco o strojním leštění?
Ondry: Jako jediní nabízejí strojní leštění v ČR ;o)
Ondry: tys to rožštíp :)))
jj řeč je o strojním leštění
pro ty, komu se 13tis za 17" zdá mnoho tak mohu jen upozornit, že cena je naprosto srovnatelná s ručním leštěním ale v případě toho strojního je povrch použitelný i pro denní použití bez nutnosti každý týden kola přelešťovat
Dudu_481: V čem se ten povrch strojního leštění lisí od ručního v odolnosti? Měl jsem u Vás kola na leštění límce (ještě pořád nedorazila ta slíbená pasta) a zajímá mě zda přeleštění na stroji by mělo nějaký efekt a na kolik by jen to přeleštění vyšlo.
Tuner: je to uplně jinej postup a technologie. Strojně vyleštěný povrch má delší živostnost vzhledem k postupu kterým hliník prochází. Nejdelší životnost mají kompletně vyleštná kola protože např. "jen" límce se musejí dělat trochu jinak vzhledem k tomu, že nesmíme poškodit lak na paprskách.
Dudu_481: Takže by to nemělo význam to na zimu zouvat a udělat to znovu? Ono to bude asi i tím, že jsou to starý kola límce byli místama vyžraný a sem tam zůstali černé tečky. Muselo by se ubrat asi ještě víc materiálu.
mno význam to má pokud bys je chtěl udělat uplně celý popř. tě "nebaví" údržba límců.
Možná si to pletu - byly nebo nebyly ty tvoje kola pískovaný? Pokud ano, byl by to trochu problém resp. kola musí být v mašině mnohem déle aby byl povrch dokolane vyhlazen. Na všechna kola která už nám "prošla rukama" jsem ochotnej upravit konečnou cenu oproti ceníku na www
OK, na podzim bych se případně ozval. Kola byla pískovaná a jsou stříknutá práškovou barvou a leštil se jen límec.
to Tuner#2: to zase pojedem do Budějc? :-))
Třeba jo, že by jsme měli konečně pastu :o))
pokud byla kola pískovaná hrubým pískem tam i při sebelepší snaze v povrchu zůstanou dirky. V budete chtít kola vyleštit, něco s tím vymyslíme aby byl výsledek OK.
Možná si vzpomeneš:
[ Link ] Kola sice byla pískovaná, ale v tom to dle mě není, protože na 90% je to super, ale jsou místa hlavně na kraji, kde jsou takové černé tečky a dle mě je to spíš tím, že kola byli vyžrané od soli. Když jsem je koupil, tak na pár místech byl porušený lak a bylo to zčernalé. Proto šli na písek a práškovou barvu a až po 3 letech k Tobě na leštění.
aha tak už začínám chápat. Tyhle kola jsem nedělal já. To bylo v období kdy jsem s ručním leštěním seknul a tak nějak jsem se plácal a nevěděl co dál. V tu dobu jsem taky zvažoval strojní leštění přitom co jsem dělal na diskotéce. To byly časy :-)))
Říkám ještě jednou - pokud to bylo pískovaný hrubým pískem tak to bude pracnější. Ale zohlednění ceny samozřejmě platí i pro kola který jsem jen zajišťoval a sám fyzicky nedělal.
Dudu_481: a s těma kolama Tunera#2 tam byly ještě tyhle a to byl porod (njn, 20 let starý kola)
[ Link ]
aha už jsem doma. Myslím, že jsem je přebíral někde u výstaviště a předával u globusu...
Jak se klukům dělali to opravdu netuším. Výsledek dle mého letmého pohledu byl docela ok.
Dudu_481: jj, správně. Výsledek je luxusní, já jsem spokojen a za loňskou sezónu udělaly hodně parády a dělají stále. Viděl jsem ty moje, jak je někdo leští sám a ten povrch byl hrozně pórovitý. Doma bych to nechtěl dělat ani za nic