
Navštíveno 3135x


30.04.2008, 00:34 |
relax | Upraveno: 2008-04-30 00:35:38
Zdravim, pred nedavnem jsem koupil audi a3 1.8T - seriovej motor tam ma 110 kw jak vsichni vime :) ovsem v tomto voze je podle VTP a predchoziho majitele nejakych 157kw. Predchozi majitel uvedl za to ma na starosti firma ABT. Chtel sem se zeptat jestli mate nekdo zkusenosti s tim co ABT s motorama dela, protoze predchozi majitel mi byl akorat schopen rict ze je tam vetsi trubo (coz ovsem neni). Dale take uvedl ze auto neni chipovano. Tak kde se potom vzalo nejakejch 64 koni oproti serii ?... Ruku v ruce s tim sem se chtel zepta jestli mate nekdo zkusenosti se zapsanim noveho vykonu do papiru .. jestli to nak proveruji nebo to na inspektoratu jen tak maznou na pockani a poproseni. A posledni dotaz ... nenasel by nekdo na prodej zaslepku na originalni boschackej bow na tedle motor ? Predem vsem diky
tak když tam neni větší turbo tak to upravený neni a majitel z tebe jen dělal kokota a jak vidno ses nechal napálit. . .. . . kdyby to dělal u ABT tak by to třeba doložil fakturou nebo aspon ABT by se tam někam podepsalo na tom autě jinak to samo je relativně dobrá firma . . . . .
jestly na tom motoru nevidíš nic proti originálu tak zbejvá jen chip , ten by se dal stáhnout a vidělo by se jestly je origo nebo ne .. . .
každopádně jinak tam ty koně nenaženeš něž většim tlakem a optimalizovanou mapou .....a pak třeba vstřiky, větší mezichladič atd.. . .. .
zápsání výkonu ????? asi sem ve dvě ráno fakt ospalej ale nechápu nebo to byl vtip ? :))
na inspektorátu vobčas zapíšou takový věci že člověk přemejšlí zda jsou svéprávný :o)
...asi si tě hezky pověsil tam kam chtěl:-)
Ruku v ruce by stejně s větším turbem museli přijít na řadu jiný mapy v ŘJ, pravděpodobě i jiný vstřiky, svody, downpipe... Ale těch 157 kw by zhruba odpovídalo starý S3. Nemáš náhodou S3 ? Jaký tam máš turbo ? KKK03 nebo KKK04 ? Kód motoru máš v TP jaký ?

30.04.2008, 05:48 |
relax tak podepsany sou no :) naky ty znacky tam na aute sou ale to si tam muze dat kazdej - jinak oproti normalu je tam na prvni pohled sportovni filtr + intercooler + amatersky zapojenej bow ... o ten vykon mi ani tak nejde shanel sem klasiku 110 kw, to jestli to ma neco navic uz by bylo i pro me navic, ale zase rad bych vedel na cem sem

30.04.2008, 06:06 |
TUNER Zajeď si na brzdu,nebo se svez v jinej audině která těch 110 kw má a poznáš to hned....

30.04.2008, 06:07 |
relax hele s3 to nebude :) co se tyce turba tak todle uz sou na me moc detajlni informace zase tak moc do toho nevidim .. to auto mam chvili a driv sem se o to nak nezajimal takze sem zatim tech informaci pochytil pomalu :)

30.04.2008, 06:13 |
relax jinak auto v dobe kdy sem ho kupoval vypadalo takhle, tak jestli treba nekdo to auto neznate a nevite o nem neco bliz nez majitel .... :)))


30.04.2008, 08:34 |
zipp můj strejda měl taky A3 1,8T, kterou už upravenou koupil, takže nevěděl, co tam je. IC byl původní, to je jediný, co vím. Ale taky vím, že to auto mělo dost přes 200k, jelikož S3 to ujelo jako nic
hmmm...taky jsem chtěla silnější Turbo..ale naco mě v ČR bude...i když..:)
tak dle fotky uplně jasný . .. . .
-přední spojler + 10hp
-zadní spojler + 5hp
-velký kola z hlíny + 10hp
-sportovní filtr +10hp
-folie +5hp
-červěně lakovaný brzdiče +5hp
-sundání znáčku +10hp
-laděná koncovka +10hp. ... . .
prostě pokud tam neni jiný turbo , vstřiky , řj tak tam ty koně nejsou jen tě napálil nějakej tuningář. . . .
jestly tam je IC a nalepenej znáček ABT tak to nic neznamená takže proti sérii bys tam moh mít díky IC a filtru 15-20 navíc tudíž při stáří auta by ses dostal třeba na těch 150 reálnejch odbržděnejch koní.. .. . .
nicméně svez se u někoho kdo má origo nebo jen filtr a poznáš. . . ..

30.04.2008, 10:37 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-04-30 10:38:11
.

30.04.2008, 11:21 |
zipp a nebo si změř zrychlení 0-100 a orientačně taky poznáš, jestli tam máš koní 150 nebo 200 ;-)
si jako myslíš že udávaná hodnota je směrodatná ? :)
sou auta který udělaj dřív než deklarováno a sou který udělaj mnohem pozdějc než by měly.. .. . :)

30.04.2008, 12:14 |
zipp ano, myslím, že je směrodatná. +- samozřejmě
u mé calibry, u kamošové a4, u kamošovýho golfa, u taťkové laguny I, u taťkové laguny II i u mé alfy, u kamošové calibry..... tohle všechno sem zkoušel a zatím to dycky odpovídalo
tak ono třeba zrychlení z 7,5 stáhnout na 7,2 už potřebuješ dobrejch 30 koní navrch stejně tak z deklarovanejch 8 když dáš za 9 tak to nemusí bejt chyba, měření tohohle je závislý na X faktorech a podle toho se fakt nedá nic určovat a už vůbec ne podle ručičky na tachometru
nejlepší opravdu bude svízt se u někoho kdo má 110kw a je to :)

30.04.2008, 13:52 |
nome | Upraveno: 2008-04-30 13:52:33
to je takovej problém nechat si to za pár stovek odbrzdit ? budeš mít jasno na 100% kolik tam máš poníků

30.04.2008, 14:57 |
caras no jestli to mas i ve velkym tp tak spis nez blaboly od prodejce blbe zapsali vykon a dali ti misto 157 koni kw....a prodejce si mysli ze to ty kw ma :-)110 kw je 150 koni ja to mam taky tak blbe zapsane v aute ale neresim

30.04.2008, 15:42 |
relax taky moznost :)
Neni to koupeno z Roudnice??? Vim ze jsem to tady v bazaru videl.. Byla to A3 1,8T, silene velky kola a v tom smesne male brzdy;-) Tusim, ze to snad melo 19" kola..
to nepoznáš 150k od 214ti?
a jako ty poznáš kolik má auto koní když nemáš přímý srovnání s jiným, tím samým a třeba slabším motorem? to jseš teda kurva borec. mě posadit do jakýhokoliv auta a neříct kolik má koní, tak to fakt nenatypuju.
jinak teda podle fotky chudák audinka
bože... posad mě do auta a zeptej se mě po jízdě zda má 150k nebo 214k a já ti odpovím.. prostě to nepozná jen blbec..
blazen - ty jsi fakt BLAZEN ..

04.05.2008, 12:43 |
mamut luke-288 hezky :-))))))
k vám tu není opravdu co dodat... k majiteli už vůbec nic