
Navštíveno 2851x

Tak barvožrout docela vpoho, natřít, 15m počkat a pak sme to brali vapkou ale stále to ještě nesundalo všechno takže to chce opakovat tak 2-3k .........
Problém číslo dva : Jak nebo čim vyleštit chrom do původního stavu ? zkoušel sem ten molitanovej kotouček a nic, silichrom nic ... . . . je to jen zlehka vzatý smirkem takže něco čim to rozleštit :)
Někdo nějakej nápad ? Leštiči kol ? :)
vyleštit chrom nebo hliník?chrom bude problém ne?!
Tak chrom lestit asi nepujde, je to tvrdy jak sutr a hlavne tenoulinka vrstvicka, takze pak nekde zaberes a ses na tom medenym podkladu.
tembo nezabralo, silichrom taky nic .. ... .. . ano, sou to originál cadillac kovaný chromy tvrdý jak prase :) ale něčim to jít decentně musí ne ? :)

29.04.2008, 14:46 |
dewar jo jde to,ale musíš mít kvalitní pasty.Já to dělal pravým diamantovým zrnem.Zkus firmu Joke,nebo Novapax.Ale jsou to pasty za ranec.15g za 4000+dph.
Název firmy Joke nepůsobí moc solidně:))
jo to bude nějakej Joke :))
za 4tis bych sehnal tyhle kola jako nový když už :)))

29.04.2008, 17:44 |
Kesam :-)
....já teď shodou okolností dávám dohromady pár 42-letejch chromů dohromady :-)
Nejdřív je hadrem od 3M ( dělaj růnou hrubost-používám jemně škrábací :-) ) vemu spolu s pastou ( např. silichrom, ale já používám pastu na leštění kol ) a pak je ve finále přeleštím hadrovým kotoučem a fakt prokouknou....

...a další pro inspiraci :-)

...všechno bylo fakt zle zašlý, nic není nový !

...42 let starý chromy :-)

taky jsem leštil .. v dobách VR6:)


29.04.2008, 22:40 |
fredh | Upraveno: 2008-04-29 22:41:01
a co sehnat nějaký nožíře, ti by měli mít strojní leštičku ne?
Zkus toho člena GTI
[ Link ]
Jenze neco jinyho je lestit plnej material, hlinik, nejakou jeho slitinu, nerez, nez tenkou vrstvicku chromu, kterou prolestis ani nevis jak.
jj jako tapík. . . . hodim na to asi bobeše :)