
Navštíveno 2694x

Tak se mi "poštěstilo" opět vyměnit turbo, to které jsem měnil cca v 90000km vypovědělo službu ve 125000km, osička zmizela a vnitrek je totalne na kasi, viz aspon nekvalitni foto, az bude fotak, nafotim lip. Tak jsem ted dal zpet turbo z RSa, zajel sem "odchipovat" jednotku zpet na seriovy soft a budu snad uz v klidu jezdit s 96 kw, doufam, že tentokrát dýl, než jen 35000 km :(

no nesmis tomu davat knödl furt no ;-)
No neříkala jsem to,...:)
Je to tady :)
njn, uz nedavam :-) Moc to neni videt, ale jak sou lopatky, tak je to cely prepuleny a lopatky udalaly pápá :-) No, ted uz to beru z humorem, ale minuly patek pri rozjezdu křup, dým a konec, to mi moc do smíchu nebylo :(
Huh to mi neco pripomina..:o)
Zlatej R6 benzin tedko..:)
ty lopatky, a zbytky uděali pápá do vejfuku nebo do motoru ?
tak ted si hold budes zvykat na slabsi vykon :))) kolik kw si mel s čipem?

25.04.2008, 14:08 |
Vlastah | Upraveno: 2008-04-25 14:08:57
jako Mar: nasalo ti to do motoru?
EDIT: asi ne, kdyz si jel odcipovat :-)
vzhledem k pojízdnoisti je má teď někdo zabodaný v přednim skle a nárazníku :o)))
to sou ty vaše škodovky :) nejdřív hadice pak turbo . .. . ..
na našich firemních TDi frčej turba 30-40 a výměna ale samozřejmě tu tak polovina lidí jezdí cihla stylem :))
jinak podle mě ty lopatky sou zabodaný kdesi v IC :)))
Standart 96 KW, po chipu 125 KW, ted sem zas odchiplej :-) Jinak vetsina veci zustala v turbine, zbytek je nekde neznamo kde, ale v motoru to nebylo, takze bych rekl nekde ve vejfuku, auto jezdi v pohode, nikde zatim zadnej problem, jediny co by, tak se to prej muze zasrat nekde v katiku, tak se to pak kdyztak rozebere.

25.04.2008, 14:57 |
Kesam ¨hmm.....:-)
podle mě zabodáno v IC :) dál když se to dostane tak motor by to asi spálil ale otázka aby to někde něco neškráblo cestou , ventilem be se to protlačilo ale asi už ne zpátky takže by se ti pár cyklů kvedlalo ve válci než by to vyskočilo vejfukovym a pak by to zůstalo jako mastnej flek na katalyzátoru kterej by to roztavil :)
oddělal jsem takhle turbo že mu rupla ocička na 200sx ( nedotáh sem jeden šroubek na WG) a najel sem s nim asi 1000km ještě jen s tim že sem otevřel napevno WG a zbytky po lopatce byly zajebaný v IC ........ dál projde jen fakt malej kousíček když už :)
Je mozny, ze to je v IC, ale ted radu, muzu to tam nechat bez problemu ? Zatim mi bylo tvrzeno, ze muzu, ze v tom neni problem, stejne se to pres nej nedostane. Nebo mam vyndat IC a snazit se vydolovat, vyklepat neco, co tam muze byt a nemusi ? :-)
nic nehledej, vyndej IC, zatřep s nim a když se něco ozve tak třep dokad to nevypadne........ nevim jak velký kusy ti z toho odpadali ale zkusil bych do něj nalít vodu a kouknout jestly neteče aby ti tam pak neutíkal tlak a neřešil si jestly nemáš blbou váhu vzduchu či ventil na turbu :)))
Nic jsem právě zatím neřešil, na VAgu žádné chyby nejsou, tudíž by mělo být snat vše OK. IC se mi teda uprimne vyndavat vubec nechce, ale asi budu muset jak tak koukam :-) Ja a motor to proste nejde dohromady :-)
Turbiinaaaa turbiinaaaaa, kouri se ji z komiiinaaaaa...
Hele a ted, kdyz jses zpet na 96kW, je to hodne znat, ze mas skoro o 30kW min?
No, znat to je, ale myslel sem ze to bude horsi. Ono to bude tim, ze prevazne v tydnu jezdim pandou - 33kw :-)) a pak se svezu Fabkou, takze to tak moc nepoznam :-)
Tappaja: třeba u mě byl na 18" přechod z cca 94kW na cca 116kW hodně znát, snaží se to :o)
johanik (P): To turbo co si dával tak to bylo původně z čeho ?
Jinak, co bylo špatně, že se ti to tak to posr... ?
Fridom: turbo bylo z oktavky II, co bylo spatne presne nevim, asi tomu pomohlo chipnuti, pak pry tyhle turba se montuji v Rumunsku a i novy okty na to trpely, takze asi jedno z druhym
pokud se něco sebemenšího dostalo do motoru tak je to jeho velmi brzkej konec ...
To se pozna v nasledujicich kilometrech...
nestrašte ho chudáka, měl radost že sehnal turbo a vy na něj takhle :-)

25.04.2008, 20:12 |
Tichy me se podobne rozlitlo turbo dvakrat a motoru nic nebylo :-)
tech 125kW bylo z brzdy nebo z udaju upravce?
125kw byl udaj upravce, na brzde namereno 162 koni, nevim kolik to je KW :-)

28.04.2008, 12:18 |
Alííí Jj, RSa se chipujou většinou na 165 PS, myslim že krouťák pak vychází cca. 380 Nm.
Minulej tejden dvoum kámošum takhle zakukaly turba na G4.
Řikám to každýmu, ať to nechá v sérii, stejně se ten výkon nevyužije, a životnost jde do <->
Xenonman si taky nenechal poradit napoprvé. :o)