
Navštíveno 1928x

Jelikož je tu dost lidí s escortem tak se chci zeptat zda někdo netuší čim by mohlo být že pokud je auto rano studene a zaradi se D nebo R tak se auto oklepe a chcipne ? Jde o Ford Escort kombi automat 1.6 16v rok 96 dik

17.04.2008, 11:50 |
Verano | Upraveno: 2008-04-17 11:52:55
todle je typickej rys fordu,obzvlášt escortů. At s tim zajedeš kamkoli tak nikde přesně nevěděj co je příčina. dodle mi dělá mondeu rv. 95 vždy když je teplota kolem 5 stupnu a auto je studene, ujedu 2 kilometry a po zastaveni to už neudělá,přesně jak řikáš,jen se oklepe a bud se udrží a nebo chcípne. Zatim mi to chcíplo jen jenou takže to nějak neřešim
Verano: no přesně po par km je klid ale když přijdu rano a chci jet tak se neda prostě to chcipne a držet to pod plynem a řadit by asi brzo přestalo převodovku bavit.
Paczqo: tjn, u někoho pomůže výměna oleje,svíček,filtrů, atd.....Ale pro fordy je to fakt typická vada. Skus vyčistit MAF, vyměnit olej atd.. a natankovet u SHELL W-POWER a uvidíš.
Zkus vyčistit volnoběžný ventil a škrtící klapku. Na MAF bych zrovna dvakrát nešahal, ikdyž znám takové, které ty spirálky čistí WDéčkem. Pokud by nepomohlo vyčištění volnoběžáku a klapky, tak bych vyměnil čidlo teploty motoru pro RJ. Pokud ani to, tak bych zkusil ještě čidlo polohy škrtící klapky.

17.04.2008, 16:42 |
tesil | Upraveno: 2008-04-17 16:44:24
To samy mi obcas delalo moje drivejsi Scorpio. Byl to nejaky konektor na automatu. Nebylo to na prvni pohld videt, ale bylo to tam. Delalo to jen po nastartovani a pri zarazeni D nebo R a hned to chciplo. Sel bych prvne po elektrice k automatu pokud tam nejaka je, ale snad je to podobny a pak resil dal. Myslim, ze ostatni veci jak radi tady nade mnou s tim nemaji nic spolecnyho.
diky všem sa rady no snad se to najde čim to je je to docela blbe když musim čekat než se to zahřeje abych mohl jet protože jinak to chcipe no ale pak celej den jak je to zahřate a jezdim tak pohoda.