
Navštíveno 3304x


14.04.2008, 09:23 |
Corry Odešla mi lambda, tak jsem koupil novou, ale ta je potřeba přeštekrovat.
Jsou tam 4 dráty - černej, šedej, a dva bílý ... první dva jsou jasný ... ale to ty dva bílý ??? ... je to jedno, jak je píchnu ... nebo to má nějakej systém ...? k tý nový je návod...ale francouzskej :oD ( MagnetiMarelli ) ...
Poraďte mi někdo...ať už to mám za sebou... díkes
Vyhrivani lambda sondy. Zapojeni je jedno, topit to bude.
Snad se nepletu :-)
ano, lze to píchnout i dohromady na jeden přívodní každopádně upozorňuju, že lambdy se dementně letujou neb ty drátky jsou nějaký posraný nebo co :o)

14.04.2008, 14:30 |
Corry Letujou?... mám tam normálně takový hliníkový spojky, co se do nich dá drát a zmáčknou se... ale díky za radxy zatim :o)
Ještě někdo nějaký postřehy....?
hlinikovy spojky jsou v pohode delal jsem to pred dvema roky a dodnes zadnej problem.Jo a ty bily draty je jedno

14.04.2008, 22:07 |
Corry Tak to mám za sebou... chvilka práce... čekal sem, že to bude horší ... bílý dráty jedno, ale stejně sem je dal jak byly :oD ... co kdyby... nandal sem, jel na VAGa a chyba, vymazat a dobrý... ale přád žádnej zázrak...ale rok to stálo, takže svíčky, klapka, a mozná katík bude v háji... ještě na něco jsem zapoměl, co se týče svižnosti auta... protože teď moc nejede ... ??? budu rád, za všechny rady...
díky
jo a náplně a filtry jsou OK ... nové
klapku vycisti vymen svicky a katiku se nemuze nic stat kdyz auto stoji
člověk jen zírá nad tím co se zde nedozví ... zajímalo by mě jestli repráky máte třeba taky připojený hliníkovejma svorkama asi ne co ... to jste takový vemínka, že Vám nedochází, že lambda jako taková posílá řj data vcelku v malým rozsahu a tudíž cokoli ji postavíš do cesty tak ty data změní a lže to ? navíc díky vysokejm rozdílům teplot a použitýmu materiálu - (hliník max shit to už dneska nikdo snad necpe ani do zdí na 220)oxiduje takže se ty data neustále zkreslujou víc a víc ? Jasně ono je vše v pohodě neb taky ta lambda maká tudíž řj nevykopne žádnou chybu, ale ty klidně jezdíš s bohatou směsí nebo naopak chudou - prostě fakt někdy jen kroutím hlavou jakej bastl si tady zdejší odborníci na hi-fi nacpou do auta k motoru ... jo podotýkám, že tohle sem si teĎ nevycucal z prstu na usa NGK www když to prohledáte je test origo štekru a týhle slepovaniny doporučuju shlédnout ...
pokud auto dlouho stojí bejvá ve vejfuku spousta kondenzátu tj i v katíku a klidně může bejt ucpanej ..

15.04.2008, 09:49 |
Smrada (M)
Jako Mar. Konektory na takovyhle veci opravdu nepatri.Hezky letovat!
Smrada: uz jsi to zkousel nekdy letovat?Proste to nejde a kdyz tak je to studenak jak krava

15.04.2008, 19:58 |
Corry No, to je hezký Máro, ale já nejsem ani hifi-odborník ani mechanik přes motory...
...takže jsem to udělal následovně: Dráty spojil jak byly původně, oizoloval nějakou spešl páskou, co mi táta donesl z práce a celý pak znova omotal v jeden svazek... hotovo grunt... nevidim v tom problém, kort když s tim autem nehodlám dožít důchod :oD
Jinak ten katík asi bude už kaput... má do dost nalítáno...takže ješte ten...
zatím díky za rady...
jde to stačí mít po ruce jen tu správnou kapalinu a nebo oškrábat drátky ...

16.04.2008, 13:21 |
m1tv sice hezky že to chceš letovat ale když si přečteš odbornou literaturu a navod k lambde tak tam pišou že se lamda nesmi letovat protože ji mužeš spalit tkže tam cvakni ty origo svorky a neřeš..
no kdyz ji budes letovat autogenem tak ji spalis to jo... jinak si to neumim predstavit...

18.04.2008, 09:34 |
Smrada (M)
Normalne sme letovali, nebyl problem. Je potreba pouzit dobrou pajecku a dobrou kapalinu. S cinem z Obi za 20 Kc to fakt nejde
já se jich totiž taky naletoval desítky hlavně v dobách kdy na Probe byly jen origo za 8500 tak se tam cpali z Felicie a po naletování fungovala naprosto každá takže držte pysk kolego teoretiku :o) to je přesně totiž typ návodu aby odradili vemena aby se do toho pouštěly sami, tak je vyděsej a oni to nechaj odborníkům ...