
Navštíveno 4199x

Vykon celkem ok (udavano 231hp @ 5900rpm), ale kde je ten kroutak safra?:( udavano 300Nm @ 3500rpm..


14.04.2008, 09:38 |
Daryl (A)
zajimavy. A kde jsou ostatni udaje ? Prepocty tlaku vzduchu, ztraty na kolech a podobne ? Kdes to vubec meril ?
to je vpoho, to ti jen pochcípaly nějaký ty oře časem to se stává :) apíš zajímavý ten náběh toho výkonu, koukám že to bez otáček moc nefrčí , minimálně do těch 3-4 tam to nemá ani výkon ani krouták, pak to škubne a jede vid ? :)
Vozidlo: Auto :o))))))))))))
hlavně je divný, že papírově bys měl mít max krouťáku v 3500 a ty ho máš 4900
Na tom není nic divnýho, výrobci většinou rádi obětují i nějaké jednotky N.m. dolů, aby papírově mohli uvést krouťák v nižších otáčkách. Jinak průběhem se ničemu nedivím, tohle je prostě klasika řaďák od BMW se vším všudy. Otázka je proč takhle mladý auto nemá nominovaný výkon a ani zdaleka ne krouťák. Jinak jede normálně?
Nj to je dost rozdil.. On celej ten prubeh kroutaku je zvlastni - ten lavor kolem 2-2,5tis rpm.. Ale tak buhvi co to je za brzdu - nechaval jsem si to merit v sobotu ve Lhote na tuningu..
Jinac prave vocpoda to moc netaha, to je fakt, chce to tocit, pritom ostatni uzivatele 3,0i si libuji jak taha z nizkych tocek, zvlastni.. Jestli tam neni neco spatne - ale zase co jsem mel prvni 3,0i tak to bylo to same, subjektivne jela jeste trochu hur nez tahle..


14.04.2008, 12:41 |
Syrup a neni mozny ze by ta prvni 330 jela hur odspodu diky tomu automatu? jestli jsem placnul sracku, tak sorry :-)
profesioální měřidlo se hned pozná :)
Pokud ti netáhne odspoda, tak bych asi nechal proklepnout čidla ovlivňující tvorbu směsi. Lambda,maf,čidlo teploty motoru.
která z těch dvou teda je nebo byla automat ? :))
ano, automat dělá odspodu malej kroutak , musel by si mu zvětšit tlak aby si se vyrovnal manuálu . . . .. . stejně tak automat bere XX 15-30 procent z výkonu motoru. .. . .. . třebas 4T80E co mám v cadillacu má odpor 24% ;-)
Jako Lucni.konik.... ještě bych kouknul na váhu vzduchu...
pokud by byla vaha KO, tak by tzo šlo poznat na jízdním projevu..
pokud to je automat, tak se nedivím..pamatuju, jak podobná , ne li stejná brzda naměřila jednomu maserati na MV 400PS (což odpovídá továrním hodnotám) , ale zas 600Nm, který atmosferickej , čtyřlitrovej osmiválec nemá kde sebrat..takže za tím asi vězí automat, nebo v případě manuálu brzdily na blbej kvalt......
... tohle je ale manuál... já měl váhu KO a výkon tak na 75%

19.04.2008, 19:17 |
Jirka-328 | Upraveno: 2008-04-19 19:17:44
Co takhle vanos v čudu nebo aspoň ne úplně OK?
Nestras Kudlakova:) vyplivne tady tyhle zavady diag?
no jasne, dokonce ti cudně pošepta, kterej ventilek ve Vanosu udelal papa... muze to bejt klidne neco jineho, nejdriv diagnostika a pak az kristalova koule :-) jinak mereni na podobnych vecech jsou vyhozeny prachy, zajed na Jarov, to je brzda, ne setrvacnik :-)

29.04.2008, 07:48 |
Martyn | Upraveno: 2008-04-29 07:52:22
Heh jsem uplne nahodou narazil na netu na videjko z merenio) vubec jsem si nevsiml ze to nekdo tocil..
[ Link ]

29.04.2008, 07:48 |
Martyn | Upraveno: 2008-04-29 07:51:01
double..