Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Navíjení pásu

 o Navštíveno 2365x o
o 08.04.2008, 09:19 | Tweety_xx
Mám otázku. Fungovalo by, pokud by se ke sportovním 3bodovým pásům přidělalo klasické navíjení ze seriových pásů? Podle mě by mělo, ale raději se ptám. Zkoušel to tady už někdo?


o 08.04.2008, 12:29 | Tweety_xx
Nikdo nic?
o 08.04.2008, 12:34 | stigi
Pokud bude navijak uchycen ve spravne montazni poloze tak bude fungovat, tzn. bude se navijet a odvijet, pri naklonu blokovat atd. Kazdopadne se zmeni sily pusobici pri narazu do popruhu (rozklad sil bude jiny) takze bych to opravdu nedelal.
o 08.04.2008, 12:52 | Tweety_xx
proč bude jiný? nedal bych to na naviják tam kde byl, ale byl by uprostřed za sedačkou tak jako kdyby tam byl te popruh přikotven napevno. takže by to mělo zabýrat při zaseknutí stejně jako kdyby ten pás byl napevno v podlaze.
o 08.04.2008, 13:05 | stigi
U klasickeho 3-bodoveho bezpecnostniho pasu se sily pusobici pri narazu rozkladaji do 3 casti (viz.obr), tzn. navijak neprenasi veskerou silu, ale jen pomernou cast. Pokud ten navijak umistis za sedacku a pripevnis k nemu 3-bodovy sportovni pas tak bude prenaset zcela jinou silu nez puvodne. Pas je homologovany a zkouseny podle predpisu EHK jako komplet, pro konkretni zastavbu, a jako komplet musi vydrzet atd. atd.

foto k příspěvku  od stigi

o 08.04.2008, 13:31 | Tweety_xx
tím myslíš, že by to prostě ten navijám nemusel vydržet, protože celá síla by šla do něj?
o 08.04.2008, 13:35 | Smrada (M)
S timhle bych nelaboroval. Je to presne tak, ze by na nej byly kladeny "jine" naroky. U pasu, stejne tak jako u airbagu a u brzd, bych nedelal kompromisy. Nehlede na to, ze par firem dela sport. pasy s navijakem
o 08.04.2008, 13:40 | Tweety_xx
já právě nechci nic riskovat proto jsem se ptal. ty s navijákem jsou dost drahe a vyskytla se mi možnost mít bez toho navijáku za dobré peníze. Jak je to přesně s těma co jsou napevno. jak se do nich leze? je to problém, nebo je to v klidu?
o 09.04.2008, 08:22 | Lukaash | Upraveno: 2008-04-09 08:24:52
Tweety ... kup si modry s navijákem :-)

napevno ... na denni jezdeni bych to nechtel
o 09.04.2008, 11:14 | Tweety_xx
Lukash do červenýho auta s černo červeným interiérem by to nebylo dobrý.
Jo to moc problematické ty pevné pásy?
o 09.04.2008, 12:19 | Lukaash
Cirkus :-D

Neni to pohodlny, se do nich soukat pri kazdym poutani ... teda ono to neni prijemny ani do tech s navijakem, ale preci jen je to o poznani lepsi :-)

dalsi vec je, ze kdyz se potrebujes pro neco natahnout, tak mas u pevnych smulu :-)
o 09.04.2008, 12:58 | Tweety_xx
Aha a ten naviják tě pustí a zasekne jen když tomu dá pokyn to čidlo?
o 09.04.2008, 12:58 | Tweety_xx
a nechávat serioné na běžné ježdění a tyhle mít jen na zhled je podle mě hovadina.
o 09.04.2008, 13:31 | Lukaash
navijak funguje stejne jako u jakehokoliv jineho pasu, pokud ma jeste el. blokaci tak ano...kdyz se prerusi privod (vypnuti klicku, prevraceni, prudke brzdeni atd...), naviji se, ale nedovoli odvijeni
o 09.04.2008, 13:49 | Tweety_xx
A jsou nějaké sportovní pásy, které mají navijákl ale ne elektrický?
o 09.04.2008, 15:24 | Lukaash
V cem je normalni navijak vyhodnejsi nez ten s el. blokovanim?
o 09.04.2008, 19:09 | Tweety_xx
no je levnější. teda předpokládám
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3677 sekund.