Navštíveno 2111x

Zdarec ,potřebuji nový gumy na předek celkem nutně ,rozměr 195/40/16 , 195/45/16 , 205/40/16 . toto jsou možný rozměry . Jelikož jsem student , a peníze jsou u mě dost nedostatkový ,našel sem gumy ,,značky" MAXXIS ,guma 205/40/16 nová za 1110kč . Máte s tím někdo nějaký zkušenosti ? Je mi jasný že to bude nějaký blato , ale aby to vydrželo aspoň sezonu a trochu drželo ? Jinak našel jsem je na odkaze :
[ Link ]
Maxxis jezdím na kole:)Poprvé vidím že dělaj i na auta:))
Taky sem čuměl :-D Ale jak sem se tak díval na jejich stránky přímo www.maxxis.com tak sem zjistil ,že dělají na vše . I na motorky, na rally , offroady , i na UNC atd... :-)
Nevím no , ta cena je hodně lákavá , asi je zkusím a uvidím , pak se kdyžtak napíšu moje dojmy až je ozkouším :-) Ale každopádně kdyžtak piště svoje názory ještě ;-)...

03.04.2008, 18:28 |
caras je fajn ze jako student obouvas 16 kola a nemas moc penez na gumy :-))) no k tematu mam zkusenost z pneu toyo typ myslim t1r uz ted nevim drzely jak prase byly perfekt jedina vada ze se rychle sjizdeli, dunlop sp9000- taky fajn gumy ale cena pro tebe asi jinde :-) , jinak ty maxxis vypadaji pouzitelne no a nebo vem nejake barumky nebo tak
jojo , o toyách přemýšlím taky ... Tak víš jak to je , letní brigády a sem tam nějaký přivýdělky ti dovolí koupit si kola obutý za slušnej peníz ale pak jak to ojedeš a není to zrovna po prázkách tak je to horší no :-( ...

03.04.2008, 19:12 |
aphex Maxxise mám na čtyřkolce. Považujou se za ty lepší, sportovní. Jestli budou klasický pneu tak dobrý jako offroadový, tak bych se toho nebál a vyzkoušel je.
jedzil jsem v aute kde byly COntiSportContact 2.. drzely suprove..
*jezdil... omlouvam se za preklep
asi vezmu ty maxxisy , tak hrozný to bejt nemůže , po tom co psal aphex (i když to je na offroad) ale tak když mají dobrý gumy na offroady , tak přece nemůžou mít zas až tak děsný gumy na auto ne :-)
A nebo nejaky jety znackovy :)

03.04.2008, 22:04 |