
Navštíveno 4015x

Tak jsem to uz nevydrzel s padanim do nouzaku a rozhodl jsem se vyhodit turbo a pokus se ho vycistit. S tim, ze bud se to podari a bude to ok, nebo ne a sezenu jiny.
Delal jsem fotky pri praci pro dokumentaci.
Stacilo sundat trubku z vyfukovych svodu k sani k EGR ventilu a nechapal jsem, jak to auto mohlo jezdit ...
Vice asi uz jen na fotkach :) Neni potreba dalsiho komentare...

Pak prisel na radu jemny ocelak, smirek, nejakej ten sroubovak, pak nafta na vypaleni tech usazenech sra*ek ve vzduchovem sani atp.
A vysledek takto ---

A vysledek?
Auto je zivejsi, ma zatah v celym rozsahu otacek, turbo neskace do nouzaku a uz se stim da i trochu pedjizdet :)
tak to je dobrej hardcore :))

23.03.2008, 12:26 |
kucik no tak nafta teda zanechává pěkný bordel,holt do motoru patří benzin a ne nějaké náhražky,ale jinak teda dobrá práce.
to kucik:
tak ono to taky zalezi na uzivateli jak stim jezdi ze ano ...
jo to záleží samozřejmě :) třebas takový LPG je nejčistčí :)
co to mělo najeto takhle to auto ? reálnejch ?:)

23.03.2008, 13:14 |
kucik Tak samozřejmě s tím souhlasím,že hlavně záleží na uživateli a jak se k tomu chová
Na tacho mam ted 206 000 necelych.
Je to 97 r.v. dovoz nemecko, takze kolik realnejch nevim :)
to Lukaash:
ee, ja nevim kde presne se zaslepuje, jsou tam 3 moznosti :/
1. -> hendka u vyfukoveho svodu
2. -> mezi trubkou od vyfukoveho svodu tam k tomu ventilu, jak byl zasvinenej
3. -> mezi vzduchovym svodem a tim ventilem
ja si prave nejsem jistej kde. A nevim, jakej to ma poradnej vliv, nekdo tvrdi ze to zvedne vykon, ale vubec netusim. Ty vis? :)
to Knightey-: ještě jsi zapoměl dodat že ten majitel před Tebou jezdil přece bez ventilů ůplně, takže turbo se krásně zasír*lo... jen takový detail
jinak šikovnej si tak čekám až mi takhle vyčistíš to moje:-)))
to Unihero:
Bez autogenu ani ranu :) na 90% nesundas vyfukovou cast bez poradnyho nahrati :)
vliv to ma takovy, ze ti to nebude poustet vyfukove plyny do sani a nebude ti ho tim padem takhle zasirat + "znecistovat" nasavany vzduch ... nejlepe vyradit EGR cele :-) ale staci zaslepit to vyusteni na svodech ...
to Lukaash:
takze staci dat zaslepku mezi tu trubku, co je na druhem obrazku ze? :)
zrovna jsem ti chtel poblahoprat k tomu,ze se ti to povedlo sundat dolu,pac si o autogenu doposud nic nepsal.taky jsem se s tim mordoval.jenze me u mechaniky nepadlo nic do nouzaku me padaly a praskaly hadice :-DDD

23.03.2008, 15:09 |
Knightey- | Upraveno: 2008-03-23 15:09:31
Ja to prvne zkousel proste lehce kladivkem a to by nedopadlo dobre, pak jsem zkousel horkovzduskou ale po 10ti minutach sice to bylo horky ale stejne nic moc.
Tak mi jeden starsi mechanik co byl vedle poradil, autogen. Docela do nahral, ale pak to odpadlo uplne samo :)
jj, proste plech mezi tesneni a potrubi k EGR ...
Je tam nejak velkej tlak? Stacil by klingerit treba? Nebo medenej plech? :) Pac ten se vymackne :)
Dal bych tam ten plech a z kazde strany tesneni.
Dnes jsem nad tim take badal a odpojil jsem ovladaci elekromagnet ktery Ti to otvira, tak uvidim jestli to bude fungovat...:-)
Tak to na 90% fungovat nebude, odpojeni na hulvata RJ pozna. Treba u opla pozna, ze je tam zaslepka z plechu, jak na ni narazi prave ten ventil, takze se tam musi davat takova tvarovana.
Tapp : ze strany svodu nema co narazit...
to je masakr a takhle to bylo asi 1 rok, zaslepit se da, je pak treba upravit RJ mapy, taky jsem zaslepoval a bez upravy to pise zavadu chyba emisi, ale auto jezdi normalne jen to pise tu zavadu
jednoho dne az se budu nudit tak to zkusim zaslepit :)
JA mam jen TD bez jednotky tak by to mohlo chodit, vcera jsem to zkousel a jelo to mozna o malinko jinak ale to muze byt jen zdani :-)

24.03.2008, 23:31 |
Hever řešil jsem to na octávce zaslepilo se to plechem a těsněním a je to v klidu, harička od podtlaku se ucpala a je to v klidu..... :-)