
Navštíveno 1852x

Chci se jen zeptat. Když se dají jen sportovní pružiny a tlumiče se nechaj v serii, tak se tvrdí že jdou tlumiče rychle odejdou.
Co je ale pojem rychle? Do roku, do 10 tis. km, nebo jak?

21.03.2008, 10:15 |
Kesam Zalezi jak dostanou zahulit na silnici nekdo tu psal ze mu porad na fabii drzi a ma na nich 60 000km.
to znamená že to není otázka toho že na tom člověk najede 5 tis a šlus?
tohle je auto od auta. záleží ti taky v jakým stavu sou ty seriovky.
Záleží taky na pružinách. Je rozdíl -35 a je rozdíl -60
Ony paradoxně nějakou dobu můžou fungovat líp, protože ty písty v tlumičích budou pracovat v jiné poloze (níže), než pracovaly doteď. Budou vlastně pracovat na neopotřebované stěně válce. Takže když použiju logiku, tak by mohly vydržet dýl. Může to být výhodnější, pokud máš tlumiče už nějakou dobu.
Ale to je jen teorie, počkal bych na nějakého profíka.
jj bylo by fajn jestli tu je někdo kdo tomu opravdu rozumí.
mam na aute -30 mm a to zhruba uz asi 110000km mam nalitano a bez problemu
na origo tlumičích? a co máš za auto?
Na origo tlumičích, Fabka RS
do -40 mm je to v poho když chce jít někdo níž měly by být už zkrácené pístnice

22.03.2008, 15:53 |
JR Pokud jsou na aute obycejny olejovy tlumice, tak jim to bude jedno, pokud jsou tam plynovy, tak jsou ztlaceny vic nez by meli bude jim to vadit.
Machca: Tak tohle presne bych potreboval. Zkratit pistnice a nechat udelat nizsi pruziny. Pac mam o 40mm niz,ale porad je to vysoko... :o(
Tweety_xx: Nerikal si nahodou,ze to mas uz dost nizko?
Skuutr: Říkal a taky mám tak jak mi to vyhovuje ale je to podle mě řešené jen pružinama tak chci vědět jak se to bude chovat když koupím seriové tlumiče nové. protože mám pocit že to začíná trochu plavat.