
Navštíveno 2406x


20.03.2008, 19:45 |
Kesam Tak jsem je konecne poridil a za dobre.Ale neco mi tam vrta hlavou ty navijaky jsou zasekle prej pujdou az se to zapoji v aute na elektriku trosku jsem majitele nechapal jo to zabalene v tech obdelnikach prej to jsou nejake narazove cidla ty mam dat dio kufru prej pri narazu me to bude zatahovat z5 do sedacky nejak se mi to nezda kdo o tom neco vi jako ja bych to mozna nezapojoval a dal to na tvrdo jenom na ten navijak ale on nejde vysunot pas kdyz to nejni zapojene.


20.03.2008, 19:45 |
Kesam

20.03.2008, 19:45 |
Kesam

20.03.2008, 19:46 |
Kesam Tady cte krabicce to je prej cidlo narazu a to povoli i ten pas prej tak co si o tom myslite?

To neni navijak ve smyslu ze te bude pritahovat, je to navijak s brzdou. Pri normalni jizde je pas volnej, kdyz intenzivne brzdis, nebo do neceho riznes, ty krabicky, ve kterejch je pohybovy cidlo, daj pokyn z blokaci toho navijaku. Zadnou vedu v tom nehledej, v krabce bude kulicka reagujici na zmenu pohybu. Mozna bych odmotal tu prisernou izolacku, treba tam bude nejaky schema kam to mas umistit.

20.03.2008, 20:02 |
Kesam tappaja
No on mi tvrdil ze to cidlo mel na blatniku zevnitr v kufru ale nechapu proc se mi tedka ten navijak nechce vysunout to je vtom ze az to bude zapojene tak to teprve pujde jo vysunout?
Zkus se poptat Zdenka admina, mam dojem ze tyhle elektricky mel. Nevysunuje se to v zadny poloze? Normalne i obyc navijak pasu ma takovy zavazicka, ktery blokujou tu rohatku uvnitr, kdyz to treba hodis na strechu, tak aby te pasy drzely. Takze pas jde vysunout jen v jedny poloze.

20.03.2008, 20:30 |
Kesam Ale takhle za nej vemu a njde z toho navyjaku vubec ven ani z jednoho.

20.03.2008, 21:20 |
Lukaash | Upraveno: 2008-03-20 21:22:04
jak rika Tapp ... je tam kulicka (nebo neco obdobneho), strhni izalacku a najdes tam vylisovanej popis montaze s sipkou, ktera strana ma jit nahoru konektory budou dole) ...
je to presne kvuli tomu hozeni na boudu :-)
k te elektricke brzde...pripoj kabel s ockem na -, dlouhej kabel s konektorem na + a uvidis, ze nebude problem to vytahnout ;-) nekdo si to zapojuje treba tak, ze si pasy pri "oblekani" sepne, aby se povolily a pak zase vypne...pritahnou se a uz te nepusti (obdoba pevnych, bez navijaku) ... bez pripojeni se jen naviji, ven to proste jinak nedostanes :-) (mam ted jednu sadu doma na prodej, uz treti :-) )
hop :-) snad je to poradne videt...
proste pisou "always instal in vertical position" a na obrazcich je to same :-)

Cerny kostra a cerveny je privodni proud, kdyz to nezapojis tak ti to nepujde, mam take Sroty a je to tak. Ta cerna krabicka je pri prevraceni nebo bouracce ze ti reaguje rychleji a nepusti te treba kdyz jsi pres boudu. Jakmile tam nejde proud tak to nenaviji... Mam to na vypinac a po pripoutani vypnu a pohoda...
Lukaash: A jaké máš na prodej?

21.03.2008, 10:21 |
Kesam Jsem je koupil za 2 litry oba to jde ne :) na aukru kup ted se tam snikym nebudu pretahovat minutu pred koncem minule jsem je nechytl nastesti a to mely jen 1 navijak manual bez elektriky a druhej na pevno a sly za 2. jo tak diky hosi uz to chapu a jak rika spasitel to si udelam take na to vypinani protoze je ma kamos bez elektriky a strasne to taha nahoru triko a nejni to vubec prijemne.
"udelam take na to vypinani protoze je ma kamos bez elektriky a strasne to taha nahoru triko a nejni to vubec prijemne"
muzes to nejak rozvest? nejak nechapu, v cem je el. blokace jina, nez navijak bez ni ... diky
Asi to bude tim, ze navijak taha porad, el blokace, kdyz vypnes, zablokuje se navijeni a neskrti.
Hlavne si je nezapomen poradne povolit, aby ti netahaly triko. A aby ti pak ty pasy vubec k necemu byly...

21.03.2008, 15:13 |
Zdenek (A)
System SCHROTH ASM AUTOCONTROL..... mam uz dlouho a je to jak pise tappaja:
V navijaku je pruzina, ktera furt tahne. At je to zapnute nebo vypnute, furt to ma tendenci tahnout jako kazdej jinej samonavijeci pas v aute. A ted:
a) ZAPNUTO:
Navijak se chova presne jako seriovej pas v aute. Pomalu tahnes, tak se odviji. Cuknes rychleji, pas se mechanicky blokne.
b) VYPNUTO:
Mechanismus je zamceny, takze to jen naviji a nejde odmotat. Presne jako kdybys cuknul pasem se zapnutopu elektrikou.
Spinace:
Kdyz je spravne namontujes, tak jsou v klidu ve stavu zapnuto a pas se chova podle bodu a), totiz stejne jako seriovey samonavijeci pas. Pokud na kolicku uvnitr pusobi nejaka sila, pohne se a rozepne obvod a pas se dostane do stavu b), zamknuto. Sila na kulicku pusobi pri: akceleraci, brzdeni, zataceni..... narazu do stromu atd...
Proc je tam ten spinac? Pomuze k rychlejsimu zamknuti pasu!!! Pri nehode obvykle brzdis pred narazem nebo se ti auto roztozi apod. To zpusobi vychyleni kulicky ve spinaci a zablokovani pasu. Takze pri narazu uz je pas zamcenej a nemusi se odvinout ani centimetr jako pri zamykani bezneho pasu.
Montaz vypinace?
To je dobre k tomu, ze kdyz vypnes obvod, tak se pas zablokuje a chova se v podstate jako pevny pas bez navijaku. Takze se pas da vice utahnout a neodmotava se / neuvolnuje se. Jses pak pevneji utazenej do sedacky.
Cemu nerozumis ted???
taky mam el. schrothy na prodej. L+P.jsou pouzivane,ale 1OOpro funkcni. pokud budete mit zajem o vice info,foto na mail,bo icq.
jen musim vnest do debaty, ze..
...jsem je mel taky namontovany na vypinac a pote, co mi to s tim cidlem delalo neplechu, vyhodil jsem ho a fungovalo to taky. uplne stejne.