
Navštíveno 4508x


19.03.2008, 09:16 |
fredh Zdar,
potřeboval bych poradit, nejde mi ani o tvar nebo velikost, ale jak zamezit tomu, aby tam v dešti nešla voda, na filtr, ten je hned pod ním.
Řešil už tohle někdo?
Nesmát se prosím náčrtkům, malování je peklo.
Napadlo mě udělat tam takovou menší překážku do který by voda narazila a pak stejkala ven zpátky na kapotu.


19.03.2008, 09:17 |
fredh
a jeste tady

Pokud bys mel box kolem filtru a utesneny ke kapotě, tak mi napadá takto...

už se to tu řešilo mockrát,ale v podstatě sis na to odpověděl sám,udělat tam jedině nějakou přepážku.............no jo tuning hold nemá s praktičností nic společného

19.03.2008, 09:59 |
fredh ee, filtr bude hned pod kapotou a když pojedeš tak na něj pude fšechna voda.
Jak sem psal, o vzhled nejde, čistě jen funkčnost a aby na něj nechcalo.
A jak si to nakreslil ty, tak bych řekl, že tam moc studenýho nepude a přes okraj stejně bude kapat.
Že je to takový zbytečně komplikovaný.
Klenex: máš foto zespodu? Máš tam jen díru ne?


19.03.2008, 10:00 |
fredh Verano: vím že to tu bylo mockrát, ale jestli jen někdo nemá nějakej nápad, páč nemůžu k tomu filtru dostat hadici bez nějakýho zkroucení, zůžení a podobně.
9:17 ... udelej jeste jednu prepazku pred tu spodni, ale zvrchu ...

19.03.2008, 10:07 |
fredh nakresli to, jak to myslíš?

19.03.2008, 10:09 |
fredh takhle?
Nepude tam zase málo? Nebo to proudění bude o.k.?

myslim, ze by to fungovalo, ale jeste by to chtelo udělat dirky v prepazce, aby mohla odtect pripadna voda i od filtru...
ano, tak jsem to myslel ...
filtr bude v nejakem boxu, nebo jen tak? pokud v boxu, vubec by nevadilo umistit nasavac s jeho vyustenim mimo samotny filtr a nechat kapat vodu do boxu (s odtokem) ...
lepsi reseni nez vyrezem v kapote je dle me vedeni vzduchu z narazniku flexi hadici, nebo originalnim privodem vzduchu (pokud to auto ma), tam se vody tolik bat nemusis ...

19.03.2008, 10:21 |
fredh Bude bez boxu a jak sem psal tak bych to musel kroutit, zužovat a tak, účelnější mi přijde ten nasávač.
Origo přívod je z boku a tam moc studenýho nepude.
Sem sestřelil srnu a tak vymejšlim nějaký úpravy kapoty, když stejně budu muset dát novou.
mam hned pod otvorem filtr takze vzduch jde primo na hribek
chtel jsem postavit take nejake box ale je to moc prace podle me to staci i takhle
Rek bych, ze pri rychlostech nad 50km/h ti zadna prepazka nepomuze... Budes mit zechcanej filtr, motor atd...
prepazku nemam a nikdy problem nebyl

19.03.2008, 20:36 |
caras a je nutne tu vodu nutit jit mimo filtr? pokud bude impregnovany tak trochu vody snad nebude vadit ne aspon jsem si nikdy nevsiml ze by voda mela nejaky negativni vliv na motor ba naopak sugestivne to pri vetsi vlhkosti jelo lip
jelo se ti líp páč při vlhkém vzduchu je obsah kyslíku ve vzduchu větší.. :)
jak rikam mam uz nekolik let a bez problemu jak v lete tak v zime
nic neresim
Nech to bez nějakých překážek,jelikož když chceš aby měl ten nasávač nějaký význam tak je tam nedávej.Jinak když budeš jezdit za deště tak při tak malým otvoru co máš v tom nasávači,ti tam vletí pár kapek a to neřeš.To by jsi musel jezdit za kropícím vozem:-)A jak říkáš je i filtr naimpregnován,takže cajk:-)
navic pri ohratem motoru ani curek vody nicemu nevadi, naopak snizuje riziko klepani snizenim teploty horeni ve valci (na coz muze reagovat RJ snizenim predstihu a tim i vetsim vykonem, bonusem je odkarbonovani motoru a snizeni spotreby)... pouziva se vstrikovani vody primo do sani u teplotne namahanych motoru (obecne vysokopreplnovanych)