Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > auto na kraveni?

 o Navštíveno 5028x o
o 17.03.2008, 21:39 | Rajdlos
Do ceho byste sli, cenova relace do 50-60t.Kc. Proste nejakej drift car na kraveni :-)

S12
S13
E30 325i
E36 325i
328i (tohle asi tezko za tyhle penize)
Alfa 75

uz me nejak nic nenapada :-)


o 17.03.2008, 21:42 | Deliquente
po E30 325 jsem taky dlouho pokukoval,ale v top stavu je to u nejtuzenějšího auta v čr problém :(

Ale na kravení by se to dalo v poho.
o 17.03.2008, 21:44 | Rajdlos
v Nemecku jich je taky dost zprznenych
o 17.03.2008, 22:04 | Nismo.Power
za 60k je už parádní S13 zatimco 325 v týhle ceně je tuzingářův dojeb ;-)
o 17.03.2008, 22:07 | .mycTD
alfa 75 uz taky cenove neni, kde byvala.
u nas na slusnou v6 nenarazis a dovoz si nechaji domorodci slusne zaplatit.
o 17.03.2008, 22:09 | Nismo.Power
viděl bych to takto...... čekni jestly je ok turbo, zkecej ho na 60 , kup mbc za 800 a hned si za 200hp a na 6s na kilčo :) na kravení dobrý :)
hniloba pod zadnim křídlem neni, lemy nic, vypadá fakt zachovale :)

[ Link ]
o 17.03.2008, 22:17 | PL113 | Upraveno: 2008-03-17 22:19:15
No já bych každopádně šel do některýho z těch nissanů, tím myslím nic nezkazíš a srandy si jistě užiješ až až:D jinak bohužel s těma 325 máte pravdu...občas se mi dělá špatně, když jich za den potkám třeba 10 a všichni rádoby frajírci mladý kluci s otevřeným okýnkem, duc duc, zatmavená skla, kšiltovka(a lá čepičář), a výraz: já jsem král světa, protože jsem prostě frajer. Neberte to nikdo jako útok na svoji osobu...poukazuji pouze na jistou část obyvatelstva z které mi je špatně. Nic ve zlém proti Vám tady na foru!

To je funny, chtěl jsem poslat úplně stejný odkaz jako Nismo.Power:D
o 17.03.2008, 22:21 | Nismo.Power | Upraveno: 2008-03-17 22:22:41
jako ten nademnou......čepičář , mnou nazývanej gang kšiltovkářů s tim rozdílem že většina v praze co potkávám an BMW nemaj a jezdej v hrozně dojebanejch favoritech a cejtěj se jako ty v BMW...... takhle ty auta vznikaj, 200SX bejvá uplně jiná sorta lidí a viděl sem už dost majitelů a tak i tak S13 tu je zlomek toho co 325 :)
S12 tam máš problém s motorem , turba moc nejsou :)

nedávno sem utíral dlouhou slinu nad timhle........ vypadá jako AE86 což je u mě lepší než sex :)))) [ Link ]
o 17.03.2008, 22:24 | zipp
NP: tak to si asi nikdy nezažil pořádnej sex ;-)
o 17.03.2008, 22:27 | Rajdlos
no ja prave spise potkavam ty frajirky v tech S13 :o) ale to je jedno, auto chci vazne jen na kraveni

NP: do 50-60 klacku se da libova nezprasena E36 325i bez problemu dotahnout, je toho plna Mobile, vetsinou vsehcny jsou ale v automatu

u S13 se bojim hodne motoru, prece jen spolehlivost S13 vs. 325i je trochu jinde
o 17.03.2008, 22:36 | Nismo.Power
jediný co tě může potkat na S13 je kleklý turbo a přidřenej motor na klice........ za obojí může majitel, ať už předchozí nebo současnej :)
A13 mě nedovezla jen jednou a nechala mě v půli cesty, bylo to po použití bezvadnýho aditiva jménem Xeramic dle krabičky používanej až kdesi v raketový technice...... chybama se člověk učí a do motoru jen kvalitní olej a nepřidře se ti ani kdybys chtěl neni to alfa romeo která hodí lágr v měnší zatáčce :).....
takže bud jak řikám posereš si něco sám nebo hodíš boka vo lampu a pojedeš na odtahu , já mít love tak už mi doma S13 na přesně takovýhle kravení stojí......... měl sem málo tak mi tu stojí 480Turbo s kterym bych moh driftovat leda na zpátečku a sere se to kudy to projede neb na tom zamakali všichni z volva, renaultu a porsche a přesně dle toho to vypadá :)
ale jinak ano, 2,5 bramborák je ničí mnohem hůř ale s CA18DET je mnohem víc srandy :)
o 17.03.2008, 22:43 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
rajdlos: kdo mi pred rokem rikal o sklenenych motorech? :-)
S13 dobry tak za 20tis s mrtvym motorem a zdravou kastli, investice 100k a bude to auto co neco vydrzi
o 17.03.2008, 22:45 | Rajdlos
uz mam vyhlidnuto :-) S13 s novym motorem a turbem :-) vypada nedojebane a kdyz vsechno dobre dopadne vyjde do 30 :-)
o 17.03.2008, 22:47 | Rajdlos
kral: jj presne to si o nich myslim, proto bych chtel radsi 325i, ale skoro vsude jsou jen automaty

uz to oznaceni motoru CA18DE(A)TH :-) to presne vystihuje, vsude jsou kousky s dojebanym motorem
o 17.03.2008, 22:56 | Nismo.Power
novej motor a turbo to by mě zajímalo ....... tady ani faktura nepomůže musíš to čeknou sám :)
motor nemotor bramboři sou proti nissanum v driftu čajíčkové :)
příklad moje .. . . . prodal sem ho za 35tis neb mělo lišku , ovšem motor byl jeden z nejmín jetejch co tu v čr jsou a zcela určo jeden z nejlepších stavů co tu jsou, i ted bych za něj dal koule do ohně že bude brumlat bez poruchy ....... o turbu to říct nemůžu neb v živosnosto asi 110 tis mu ruplo gurefero v turbu a pouštělo olej :) šlo do světa s timhle ....... od tý doby nejelo , místo repase turbo za 2k to skončilo ......GT28RS , 440vstřiky , MAF Z31 , stage 3 , apexi , wideband lambda a moh bych pokračovat dýl :)))
jakmile se někdo nakazí tuningem S13 tak to špatně končí a jede "od vejplaty k vejplatě" za vylepšení :)))) živej příklad třeba Martin ..... má dvě , jetá asi 100km a obě prodává :)
o 17.03.2008, 23:20 | Nismo.Power
o 18.03.2008, 07:12 | Reprák
AR 155 4x4 turbo 2.0

o 18.03.2008, 07:15 | Reprák
[ Link ]

popr. tohle :))) je to stejny jak 155 jen je to pohodlnejsi :)

[ Link ]

[ Link ]

o 18.03.2008, 07:46 | jazzman
Já preferuju italy, takže 75 jasná volba. Ještě bych pouvažoval o sierra cosworth. Bava moc nemusím.
o 18.03.2008, 08:27 | Rajdlos
4x4 nechci, chci jasne zadek :-) jde ot o ze kdyz se posere A75, jako ze se posere, tak nesezenu temer na to dily, na S13 a 325i je dilu tri prdele
o 18.03.2008, 08:50 | Nismo.Power
rajdlos..... tak tak, taky bych řek že na tom italu něco klekne popř. se bude srát elektrika všude :) díly na S13 i na 325 nejsou problém . . . . .
jinak na S13 je ted docela dost plonkovejch LSD kolem 4-5tis takže hned první investice co bych řešil
auto do 30 - motor turbo vcajku jak řikáš
MBC - do 1000
IC - 2-3k
LSD - 4-5
10w-60 + filtřík - 2k
pak kravinky ala filtřík - 1k
vejfuck - 5k
a pořád ti zbejvá hafo love na podvozek a brzdy či kola .....
chip neni moc problém sehnat či vyrobit u raddyho :)
o 18.03.2008, 09:23 | Rajdlos
no ted mam jednu S13 v merku, kdyz vyjde sel bych do ni, kdyz ne, pujdu do 325i, taky mam vyhlidnuto par kusu
o 18.03.2008, 12:00 | Nismo.Power
uka jestly neni tajný :)
o 18.03.2008, 12:18 | Rajdlos
jeee jeste by mi ji nekdo vyfouknul :-)
o 18.03.2008, 18:30 | R.I.S
Tak já osbně bych tu 75 alfinku tak nehanil s dilama to taky tak hrozny nebude ale co je pravda když auto na blbnuti a na drift tak jedine s13 nejlip s14A ale to už se nevlezeš do ceny.
o 18.03.2008, 19:41 | Nismo.Power
RIS : S14A je jen dizajnovka jinak na drift stejný jak 13 :) SR20DET neni proti CA18DET nějakej zázrak a chce to dávat péči co se oleje týče neb jinak hlava udělá pápá ;-)
o 19.03.2008, 08:55 | Reprák
tam udela vic veci papa :) S13 se dost sere, rekl bych ze o hodne vic jak transaxle AR75 V6
o 19.03.2008, 09:24 | Nismo.Power
S14 dělaj pápá zásadně jen hlavičky když se o ně nepečuje jinak s tim nejsou nijaký zásadní problémy .........
S13 jede dokud se nevylágruje ale jede do poslední smrti ...... sou tu i takový co maj jeto 250 bez při dření i výměny turba to už by alfa byla po třetí generálce a stovce zásahů do elektroinstalace ;-))
i když prostě S13 má pár slabejch stránek tak třeba elektroinstalace se toho absolutně netýká , týče se to hlavně kozore zadního prahu (když máte dírku vevejfuku) a koroze pod zadnim křídlem to jich má fakt aspon polovina tady . . .. . to že motor někdy nejede jak by přesně měl , či občas detonace ve vejfuku to nejsou závady který by auto vyřadily z provozu ....... prostě sorry ale nedám na to auto dopustit ač by 325i bylo v některejch ohledech spolehlivější :)
o 19.03.2008, 10:11 | Chris
taky blby dotaz... ale co je MBC?
o 19.03.2008, 12:30 | Nismo.Power
Manual Boost Controller . . .. .. . jednoduše řečeno primitivní ventil styl pružnika-kulička pro nastavení tlaku kdy má bejt otevřena waste-gate na turbu .. . . . tzn standard třeba 0,7 se otevře WG a když to ochčiješ takhle ventilem tak turbo bude tlakovat dál bez otevření WG dokud nedosáhne tlaku kterej povolí pružinku :)
o 19.03.2008, 12:50 | Reprák
no to je MBC ball-spring. Klasickej mbc jen skrti prutok a tak zamezi otevreni WG ;)

s13 je v serii dost poruchova. Kazdyho koho znam se porad neco sralo, hlavne na motoru a shnily to bylo snad vic jak ty moje slavny una.
o 19.03.2008, 13:30 | Chris
jaaaj boost controller......len ma to nenapadlo z tej skratky :D
o 19.03.2008, 15:14 | Francouz
Deliquente: [ Link ] ;o) !
o 19.03.2008, 16:02 | Nismo.Power
Reprák : a mě si neznal :( ....... ano, většině lidem to auto stojí neb to jde z jednoho upreadu do druhýho :))
měl sem schnilý fakt hodně ale jako una co vidim jezdit to fakt ani omylem ;-)
o 19.03.2008, 16:10 | Mario
Rajdl: mrkni na tipcars mozna tam jetse je S14 kouki za 119.OOO!!!!!!!! cerna. nechapu tu cenu i kdyby bylo mrtvy turbo. pred rokem jsem v tom jezdil a gut:)
mit ted v kapsi 120k jedu pro to z fleku.
vem si, ze ja prodal zenki za 170....
o 19.03.2008, 16:38 | Hráďa
kluci a co řikáte na S12ku s porucäma výdrží srandou atd? poraď Nismo....
o 19.03.2008, 18:17 | Nismo.Power
MArio : to neni nijak závratná cena za S14 nevim proč to nechápeš ;-)

hráďa : záleží od motorizace
můžeš mít CA18DET , CA18ET , CA18S , CA18E , CA20E , FJ20ET , FJ20E , a VG30E ....... to máš nepřeberný množství od karburátoru, el, vstřik , přeplňování atd .....

zcela logicky vzato :
S - karbec
E - el. vstřik
T - turbo
D - DOHC
číslo - obsah
CA, FJ , VG ..... typ bloku ale nejsem si tim dvakrát jistej :)
VG je 6ti hrnek myslim 160hp..... nezničíš i kdyby si se snažil
FJ mylim 150 a 190 koní pro turbo..... FJ bych považovla za výdržnější než CA ....zbytek CA je nějak od 90ti do 145ti koní co má CA18DET v S12 . .. .. pořád ale platí že dokud se ten motor bude mazat tak neodejde :)

přiznávám že vyhoněná CA18DET na výkon 200+ hp má prostě problémy s mazánim a to proto že tam je asi 3,5L oleje a podle toho jak bylo mazáno tak podle toho se zasíraj vracecí kanálky do vany . .. . . tudíž jednoduše řečeno obšas nestíhá z hlavy odtejkat olej a když se do toho řízne zatáčka tak to tomu nedělá dobře :)
ale ať si řiká každej ital co chce kdo chce je to způsobený benevolencí majitele a kupováním nejlevnějšího oleje co našel....... při koupi neuškodí propláchnout motor tou rozpuštěcí srágorou a dát dobrej olej :) jinak co se odtoku oleje týče bejvá to pouze ve velkejch rychlostech (150-250) a při náklonu do kopce..... pak je olej schopnej jít odvěrávánim vaček do sání :)
o 19.03.2008, 18:43 | Hráďa
no de o to že sem si jednu s12ku koupil motorizace 1,8T a tak bych rád věděl čeho se vyvyrovat a na co si dát pozor popřípadě co dělat a co zkouknout než to opřu o první kandelábr co se naskytne????
o 19.03.2008, 18:47 | Hráďa
v pátek by měla být doma čekalo se na novo spojku ze států. tak pak sem hodim fopto a komplet co to je za motor ale myslim že jde o 130hp takže CA18DET ale nejsem si jistej. jo jinak mi na zahradě už stojí 2,0dohc ale bohužel jak si psal je bez motoru... takže jen na ND tak kdyby m,ěl nikdo zájem jde na rozprodej a jsou k ní i PP.
o 19.03.2008, 19:29 | Nismo.Power
to budeš mí asi CA18ET ...... poznáš snad rozdíl mezi SOHC a DOHC ne ? :) SOHC tam si myslim že tě problém mazání nemůže ani trochu potkat.... maximálně ti klekne turbo jestly je origo a má to třeba víc jak 150 nalítáno..... záleží tam fakt na předchozim majiteli asi tak jako u všeho :)
rozprodávání dílů určitě na koukej naklusat sem :) [ Link ]
je tam i dost majitelů S12 takže určo poraděj konkrétně jestly je někde slabina co čeknout , já S12 neměl nikdy :)
o 19.03.2008, 20:12 | Hráďa
no de o to že rozdíl poznam ale ještě sem se pods kapotu nekoukal tomu klukovi věřim a bylo to za dobrý kačky takže neni co řešit.
jinak díky moc za link
o 19.03.2008, 23:15 | Nismo.Power
ca18de

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 19.03.2008, 23:16 | Nismo.Power
ca18det

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 19.03.2008, 23:16 | Nismo.Power
ca18et ...... asi máš ty

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 19.03.2008, 23:16 | Nismo.Power
ca18s ...... jen tak pro zasmátí :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 19.03.2008, 23:19 | Nismo.Power
a pro prdel ještě rozdíl rb25 vs. masakrózní rb25det :)

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 20.03.2008, 17:51 | Mario
19.03.2008, 23:19 | Nismo.Power
myslim, ze to je KA24DE vs. RB25DET
o 20.03.2008, 18:52 | Nismo.Power
jj máš recht samo :) jen sem to našel na nějakym foru s tim popiskem a koukal sem se jen na ten pravej ten vlevo mě nějak nezajímal :)))
o 21.03.2008, 21:19 | Hráďa
jj je doma a je tam ca18et
o 24.03.2008, 15:35 | Hráďa
avizované foto sice jen pár a špinavý ale to mi nezkazí radost ;o))

foto k příspěvku  od Hráďa

o 24.03.2008, 15:37 | Hráďa
o5 z boku

foto k příspěvku  od Hráďa

o 24.03.2008, 15:38 | Hráďa
předek

foto k příspěvku  od Hráďa

o 24.03.2008, 15:39 | Hráďa
a motor co ty na to nismo? vypadá SKORO jako ta co si sem dával na mobile.de

foto k příspěvku  od Hráďa

o 24.03.2008, 17:09 | BALI
ty kola odněkud znam :-) já ti řikal že se na to nehoděj :-)
o 01.04.2008, 09:17 | tunitko | Upraveno: 2008-04-01 09:18:15
to: Hráďa
neni to focený v Křimicích na benzíně? :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.