
Navštíveno 1416x

Je mozna tahle vymena?
Jedna se o TDicka, mam 81KW a jelikoz to moje turbo pada do nouzaku, tak jsem premyslel tam dat silnejsi rovnou. Cili me napadlo, jestli by tam nepasovalo ze SuperBa z 96KW PD verze. To turbo by melo tlacit vice pri stejnych otackach, nemylim se?
U Venta slo vymenit turbo VNT15 za 17 a to tlacilo o 0,2baru vice. Nehlede na to ze jeho max tlak byl taky vys.
Co vse by to obnaselo? Jestli se musi vymenit i box sani atp?
Dik za kazdou radu.

13.03.2008, 10:20 |
quinn Cau, toto turbo tam jde bez problemu, pokud je to teda to sami jako z fabie RS, ale mylsim ze jo. Kdyztak se spis poptej na dieselpower, tam to hodne lidi delalo.

13.03.2008, 10:21 |
quinn Jinak je potreba na to upravit software v ridici jednotce aby to melo efekt (predevsim zvysit tlak turba) a pak by to chtelo vetsi IC, sani ani ne.
já bych řekl že tam z A4 pasuje, ale naopak by nepasovalo z Fabie RS, protože ta má příčně motor. S tim softem je to pravda, pokud jen vyměníš kus za kus bez úpravy softu, tak se to může i zhoršit
To Escudo:
Ja chci z 96kw PD do 81kw. V mym pripade do A4.
Co jsem slysel, tak by mely byt temer stejny.
pokud je tvoje natvrdo ve svodech a ze SuperBa sroubovaci, tak upravit downpipe (priruba je stejna), spodni drzak, jinak je jiny vstup i vystup vzduchu ...
A bude to mit nejaky vliv na vykon, ci jizdni vlastnosti?

15.03.2008, 09:27 |
quinn 2Knightey: na jízdní vlastnosti to opravdu vliv mít nebude, an výkon to po upravě softu bude mít začný vliv:)
Tema jizdnima vlasnostma jsem myslel, kdy by mohlo jakoby spinat, pac ted mi spina az tak na 2200ot/min. Sice jde v pohode az do 4300ot/min ale z Venta mi chyby to jak to slo od 1500ot/min :(