Tuhost jo ale tvrdost podle mě pružiny.
Já když vyměnil na favu tlumiče za HP tak to ztuhlo, ale pak když jsem vyměnil pružiny teď nevim jestli eibach nebo HR tak to bylo nejen nižší, ale podstatně tvrdší (možná je to tím že favo má v sérii hodně plavný pružiny a u civica to rozdíl nebude). To bych právě na sériový tlumiče nechtěl. Já bych rád jenom decentně snížil.
Tak je jasné, že čím kratší péra, tím sou taky tužší. Aspoň za normálních podmínek. Na té kratší dráze vinutí potřebuješ větší sílu na stlačení. Bylo by to stejně měkké, nebo měkčí jedině tehdy, kdyby to bylo z jiného materiálu nebo menší průměr drátu. Což popírá logiku, protože když bereš kratší péra, tak z důvodu aby to bylo tvrdší/sportovní. Péra jako takové ti dělaj výšku auta a tlumiče tuhost. Problém může nastat ten, že při tvrdých tlumičích a měkkých pérech všechnu práci odedřou ty tlumiče a brzy (relativně) pudou do kytek. Z too důvodu se dávaj kratší/tvrdší péra k tvrdým tlumičům, ale není to podmínka. Jinak weitec je celkem značka a ještě sem neslyšel, že by někoho zklamaly.