
Navštíveno 2529x


11.03.2008, 23:40 |
Nismo.Power | Upraveno: 2008-03-11 23:41:17
klasicky to chápu ale ted sem u volva narazil ne nějakou pofidérní věc co je mezi turbem a waste gate ....... z manuálu to je nejake "modulator valve" do kterýho jde tlak z turba , a leze z něj hadička k waste gate a k FPR ..... pak nějakej konektor asi 2pinovej ....
šel sem tam dát MBC a koukám co to je za kravinu, MBC jsem dal meti "modulator valve" a waste gate , hejbání tlakem funguje , ale jakmile turbo jde přes originál tlak tak škub škub........ MBC sem vyšrouboval na totál povoleno a pořád to samý.....
snad to v sérii tlačí víc než 0,5 kde je minimum toho MBC
neví někdo jak vochcat ten ventil či jí uplně zlikvidovat ? :)
thx

No tohle je origo boost control, ten tam klidne muzes nechat, nemelo by to vadit. Problem bude spis v tom, ze ecu si hlida tlak a pri prekroceni uz zavira palivo. Jde to vyresit dalsim "mbc" mezi sani a to cidlo tlaku. Ale jen v pripade, pokud se pocita smes podle MAF. Pokud by to jelo prez MAP a ty bys to cidlo ojebal tak by byla chuda smes. Na tdi to funguje.
jojo, taky mě napadlo že někde něco hlídá tlak a při dosáhnutí spustí tenhle ventil a ten otevře WG . . . .zkusim asi teda variantu s druhym mbc a uvidim no. . . .. .
jinak předpokládám že MBC mezi sánim a čidlem bych měl nechat na max. tlak a štelovat ho jen u WG ne ? nemusej bejt oba uplně stejně ne ?
jako RadekFM... ECU vyhodnocuje pomoci MAF nebo MAP?
pokud jen MAF (treba ani MAP nemas) tak bez upravy map v ECU tlak nezvednes.. budes mit porad cutfuel :( proste MAF nameri mezni hodnotu a smitec...
to FPR je k regulatoru paliva ne?
no, nevim jak to má volvo řešený . . .. .. je to 480 Turbo s tim renault motorem B18FT nebo jak se to 1,7 prdítko jmenuje .........
kdo mi kurva vysvětlí že :
ráno sem sednul do volvo, byl sem jen v pneuservisu , nazul 17" a když sem frčel do práce tak to najednou šlo ???? !!!!! normálně šel budík o půlku dál než klasika, ani jeden škub a táhlo to fakt i docela statečně .. . . . .. . pak zase po pár kilometrech to nešlo......... já to kurva nechápu, já ten origo ventil odpojim resp to spíš nějak překlenu ......
kdyz to zacne skubat, tak to omezuje jinak nez wg, protoze tim ze jsi dal mbc az za ten puvodni ventil tak jsi ho vyradil z cinnosti. Ten sice posle tlak na otevreni wg ale tvuj mbc ho zase srazi dolu a otevreni wg se nekona. Mozna by to mohlo zpusobit nejaky kolisani, radsi ten puvodni ventil vyrad, nech ho pripojenej jen na elektriku, aby to nehodilo chybu. To snizeni tlaku pro cidlo jde udelat ze dvou ventilu, podobne jako funguje mbc. Daj se koupit takovy malinky s jemnym zavitem. Je to dost citlivy. U tdi jde uz timhle zvednout boost bez potreby mbc. ecu si mysli ze je v sani mensi tlak takze nataci lopatkywg pozdeji. To by mohlo fungovat i u tebe. Ale naladit ty 2 ventilky je docela pakarna, tak je urcite dobry tam ten mbc nechat, jako pojistku pred overboostem.
Akorat je divny, proc neni fpr pripojenej primo na sani, ale prez ten mod. valve. S tim bych si radsi nezahraval, mohl bys dojebat fuel ratio.
jo to bych moh to je mi jasný , právě mi taky lepší přijde vzít ty dvě hadičky co sou dole a místo ventilu tam frcnou MBC a horní co de k regulátoru mrsknout na sání či někde najít shodnou hačičku s tlakem a dát tam rozbočku :)
zkousel si pouze odpojit vedeni k westegatu? a vse nechat pri starem...??? co dela tlak? ale bacha at to neprefouknes :)
RFM . . . . tak zatim to vypadá že ty spodní hadičky spojim MBCéčkem a horní od FPR hodim na sání někam a ventil tam nechám ať si dělá co je libo. . . . . dále to vypadá podle toho že ráno to jelo že se spíš motoru nedostává benzín takže zkusim FMU a uvidímě, když ne tak se začne asi měřit AFR či výkonnější pumpa . ..

12.03.2008, 15:38 |
Conan | Upraveno: 2008-03-12 15:39:26
Nebo se poptej na fóru Volvoklubu v příslušné sekci:
[ Link ]

16.03.2008, 20:11 |
Proffesor_W | Upraveno: 2008-03-16 20:14:26
B18FT ma seriovy tlak 0.4bar, vykon 120ps oproti NA F3N 94ps ze ktereho vychazi.
0,4 to je super....to by budíkový hodnotě tak nějak odpovídalo...... nicméně jede to na 0,9 vcajku...... du tam ted hodit 255lph pumpu :)