Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > uprava a go motoru 1,5T

 o Navštíveno 1826x o
o 11.02.2008, 22:08 | thepyroman
chci se zeptat jake upravy pouzit pri go motoru budu delat asi jen nove tesneni gufera , repas hlavy, krouzky jsou ok, tak se chci zeptatr jestli treba mam o neco malo snizit hlavu nevim jestli to u turbo motoru bude k necemu dobre, aby to nemelo opacnej vysledek nez u atmosfery, budu davat vetsi turbo ic, tak me zajima jestli ji teda mam snizit popripade jeste jake upravy provest


o 11.02.2008, 23:16 | Nismo.Power | Upraveno: 2008-02-11 23:19:54
na snižování palice u turbomotoru se zdaleka vyser :)))))

1) řádný IC
2) řádný turbo
3) MBC a turbu pořádně naložit
4) zařídit přítok benzínu takže dobrou pal. pumpu
5) vstřiky pokud možno tak lepší
6) optimalizace mapy
7) vejfuk stylem NIC - NIC - NIC - pruchozí tlumič
8) pořádnej vzduch filtr
9) BOV pro zvuk a rychlejší nástup turba při přeřazení

pokud nemáš love a chceš jen normál úpravu tak vynech body 2,4,5 ostatní nejsou nijak moc nákladný :)

a vůbec co to je za auto ??? 1,5 je dost divný a zrovna mě nenapadá kde takovej motor kdy byl :))) snad jen hundaj kupé
o 11.02.2008, 23:24 | thepyroman
spravne hyundai ale ne coupe ale scoupe, jinak ic mam z avie v serii neni zadnej a turbo mam T25 puvodne tam je T15, vyfuk uz jen trubka je odstranen kat a koncak je celopruchozi, cerpadlo origos mam nacate ze kdyz naplni turbo tak prestane davat takze nez koupit origo za 7000 tak koupim nejake jine, filtr mam kn, bov mam membranovej od rajdlose- atrapa hks, mapyna to nedelaji a delat je extra pro tohle tak se nedoplatim, mbc mam takje uz sem zkousel tlacit ze seriovejch 0,7 bar na 1,6 ale nejelo to kvuli jednotce ale natlacilo
o 12.02.2008, 07:35 | Kovi.
Chtělo by to upravit map senzor,při tom tlaku ti to vypne dodávku benzínu.
o 12.02.2008, 08:00 | RadekFM
Ventilem ojebat cidlo tlaku a dat vetsi vstriky. Pokud to nebude o moc, stacil by vetsi tlak na liste.
o 12.02.2008, 08:16 | Nismo.Power
ty voe tolik tlaku to si spad z višně ne ? :)))))))))
na T25 bych 1,6 fakt neriskoval nehledně na to že to turbo snad ani takovej tlak neumí a kdyby náhodou dokázalo tak nebude mít dlouhýho trvání :)) 1 - 1,2 nejvejš dej

jinak IC avie je super , T25 stejně tak , vejfuk si udělal dobře , čerpadlo tě výjde levnějc walbro než origo , filtr dobrý , rajdlosuv bov je supr , mbc je základ ....... jinak tak nějak jak ty nahoře takže dáš FPR a nazdar bazar :) mimo to jestly ted ten motor má 115hp tak s timhle vši mkdyž to dobře pude se vyškrabeš ke 200 což je otázka jak dlouho to ta 1,5 vydrží :)
o 12.02.2008, 11:01 | Reprák
1.6baru jo? to se ti dobre proletej ojnice :) jestli serie tlaci 0.7, tak bych si u ne moc povedenyho motoru 1.5T zahral s T25tkou max na 1bar, pak pomoci wide A/F meril bohatost a pak laboroval dal, ale tohle je vrazda :)
o 12.02.2008, 14:36 | thepyroman
no jako tech 1,6to vyhodilo to turbo ale to auto nejelo strasne to skubalo a ten tlak sem tam nedrzel dlouho hodim odkaz ze nekecam [ Link ]
o 12.02.2008, 15:13 | Nismo.Power
hmm, kup si řádnej budík :))) tomuhle bych nevěřil ani shuchý z nosu natož že ti nevylítaly písty kapotou neb ta 1,5 je přece jen dost chatrnej motůrek :)) až budeš mít kovaný písty, řádný odlehčený ojnice , klikovku, setrvák , pořešený mazání , obr vstřiky , super pumpu a mapu motoru tak možná by to těch 1,6 sneslo ale tohle mí příjde zaprvý velkej kec budíku a zadruhý pokraj rozskočení hundaj motoru :)) zkuk by nebyl ? :)
o 12.02.2008, 15:26 | thepyroman
proste natlacilo to ale jak vidis nedrzel sem to pod plynem vzdy sem jenom slap na plyn a zase pustil bal sem se o moturek jinak to nestihalo absolutne nic, jako motor mel zuk jak supra i jak odfoukaval pres filtr ale jinak to skubalo-malo paliva, ale tohle bylo proste jen pokus nijak vazne to neberu:)
o 13.02.2008, 09:01 | mladej
Jak budeš moc foukat a málo krmit benzínem tak propálíš písty
o 13.02.2008, 09:44 | thepyroman
vim proto sem to nedrzel pod plynem jak vidis na videu
o 13.02.2008, 09:44 | thepyroman
vim proto sem to nedrzel pod plynem jak vidis na videu
o 13.02.2008, 10:22 | Nismo.Power
nevim na videu je nějak bez zvuku :) každopádně víc jak 1b tomu nedopuj nebo spláčeš nad výdělkem :))
o 13.02.2008, 10:37 | blázen
t25 a 1,6bar je nereálné.. pro T25 je smrtící tlačit ho za 1,1bar.. pojede i s 1,2bar možná 1,3b ale pár tis km..pak bude na vyhození
o 13.02.2008, 11:34 | RadekFM
No ono bude zalezet i na objemu motoru, protoze zivotnost turba zavisi predevsim na otackach a pri stejnem tlaku si mensi motor vezme mene vzduchu a tim padem se turbo toci pomaleji. Kamos ma T25 na 1400 obsahu a tlaci v pohode 1.2-1.3 baru
o 13.02.2008, 13:17 | Reprák
presne jak pise radek FM. motor si veme min vzduchu, takze na 1.3T muzes s T25 tlacit klidne 1.8b, na 2.0T uz 1b a vic bude nesmysl ;)
o 13.02.2008, 14:08 | Nismo.Power
ano ano, ale T25 jako takový je dělaný pro objem minimum 1,6 a víc....... jediný T25 co by mohlo bejt 1,6 níž je 62 trim a 0,64 A/R který je snad i na 1,4 motory ale pochybuju že se s tim zabejval až takhle detailně . . . . . já ted chci dávat místo T2 taky T25 tak sem se o to taky trochu zajímal jenže já mám 1,7 kde už splnuju klidně i T25 z S13 ....... vzduch nevzduch T25 na tyhle tlaky neni stavěná a odchází razantně rychlejc i na 1b :)
o 13.02.2008, 19:17 | thepyroman
na tom videu je turbo T15 jinak na tomhle turbu jezdi 1,5 na 1,š baqru a v pohode je to odzkousene , ne mnou ale kolegou z klubu, a nechci tlacit zadnej extrem maximalne bar
o 14.02.2008, 07:21 | Reprák
prosimte nismo, kamos jezdi s T28 hybridem na 1.3T a taky to jede a plni to relativne brzo :) taky jde o to ktera T25 , pac je asi 20 druhu :) ja si ted stavim sam hybrida :)
o 14.02.2008, 13:49 | Nismo.Power
reprák : jasně, klidně si na 1.7 můžeš dát T7 ovšem prostě neni to optimální stejně tak jako T25 na 1,3 neni optimální , ano je moc druhů ale na tu 1.3 by dle doporučení spadala tak T2 která by plnila ještě o něco drív, pak je otázka zdali je lepší plnit víc nebo dřív :)
o 14.02.2008, 14:48 | Reprák
uno ma v serii IHI VL2 tj ekvivalent pro T12-15, 1.4T ma T2 (bezkat) a to turbo má fakt na hodně. Ale s T25 jezdila 1.3T uplne normalne a ze by plnila pozde to ne, spis zalezi na A/R trimu, na stavu turba, atd. Hybrid T25/28 sací taky jezdí dobře :D já dělám hybrida T2/T25 sací :) zatim se mi to soustruží, tak uvidíme :)

R5GT má T2 a taky se s nim dá dostat podstatně vejš, než s IHI VL7 co mám v Puntu :) (punto GT tlačí v serii 1.3baru)
o 15.02.2008, 02:10 | Nismo.Power
možná taky důvod proč v saabu apod vydržej turba xkrát víc než v těch fiatech když saab tlačí málo :)

já ted ve volvu nemám ani páru co tam mám za turbínu vim že je T2 ale dál netušim :) chci samozřejmě taky swapnout na T25 ale víc jak 1b tam dávat nebudu ani omylem neb ten motor je francouzskej takže by se rozskákal na fidliprcičky stejně tak jako to dělali R5Turbo :)
o 15.02.2008, 08:01 | Reprák
fiatacka 1.3-1.4T vydrzi hodne. Malo vydrzi 2.0T 16V quli spatnymu oil cerpadlu...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3698 sekund.