Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Jak doničit Superba rychle a svižně

 o Navštíveno 5400x o
o 07.02.2008, 20:13 | Satas
Tak jsem byl zas svědkem toho co následuje po odborném zásahu do motoru V6 TDi,rozvody nakreslený omalovaný za to bych kopal do držky!vše utažené momentem = na krev atd.Tudíž se napínací kladka užvejkla přeskočil rozvod a nashle.Výsledek komplet potkáno,nezbylo jediné vahadlo ventilů zdravé.Takže sem to rozebral a takhle to vypadalo naživo,zítra přijdou díly složim to a večer to vrčí a já si připíšu čarku za další zachráněnou dvaapůlku.-)))))

foto k příspěvku  od Satas



o 07.02.2008, 20:14 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:15 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:15 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:16 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:16 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:17 | Satas

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:18 | Satas
Na r.03 dost ochcaná,ale je to zas jen vizitka péče ničeho jiného.

foto k příspěvku  od Satas

o 07.02.2008, 20:31 | PAVELK
no mazec, taky si pamatuju vrtání v 2,5 pořád něco a když už to bylo všechno šla pryč
o 07.02.2008, 20:41 | Satas
pavelk:Já se hele vrtal v každý kterou sem měl,A4 byla A1 super taky ale měla mušky tak sem jí doladil a pak sem jí prodal já debil,A6 co ted mam sem už taky dovychytal zresuscitoval a tu už si necham chvíli,snad,ale láka mě Allroadek no.-)))
o 07.02.2008, 21:28 | Arnie_one
Hmm na kolik takova sranda vyjde (oprava) ?

Jinak doufam, ze tohle me v moji 2,5 nikdy nepotka :( brrr
o 07.02.2008, 21:28 | Petura
na kolik vyjde tahle záchrana?
o 07.02.2008, 22:01 | Satas | Upraveno: 2008-02-07 22:05:35
No komplet rozvody,koníky,oleje,náplně filtry,termostat,má drahocenna práce,diagnostika=přesné nastavení předvstřku atd,to vyšlo na 20k.Takhe to vypadá stejně když delam základní opravy tohoto agregátu jen se nemění polámaný koníky,ale dávaj se nový hydroštely aby pěkně tiše vrněl-))
o 07.02.2008, 22:06 | Area51
to neni zase tak desna palba ne?
o 07.02.2008, 22:19 | Satas
Já si taky myslim,no ve škodovce by za toto zakakal tak 60-80 počitam.
o 07.02.2008, 23:24 | Arnie_one
To je super cena, me vysly jenom rozvody na 6000.
o 08.02.2008, 00:02 | radek.613
Kdepak, normální konstruktér prostě použije k pohonu rozvodu řetěz, geniální konstruktér pak sestavu ozubených kol. No a konstruktér, kterému dýchá na zátylek ekonom, ten to vyřeší zubatým gumovým hajzlem a poddimenzovanou kladkou :-D Sorry za OT, ale já tohle vážně v 21. století nechápu, asi už jsem příliš stár.....
o 08.02.2008, 04:31 | MarauderZ28
nejlepší je ohv tam jsou tak krátký rozvody, že tohle se nikdy nestane :o)
o 08.02.2008, 06:16 | caras
nej je 2takt tam takove problemy neresime :-)))) jediny remen ktery muze preskocit je ten k altiku a to jaxi nevadi
o 08.02.2008, 07:36 | RedBaron
jako radek.613, navíc když se mi cokoli posere na motoru bmw, dávám zfleku jinej, vychází to na stejný peníze a je to za odpoledne a druhej den jezdím. Továrně sestavenej motor vždycky funguje líp než motor do kterýho se už jednou hrabaly "zlatý český", už se mi to potvrdilo několikrát.
o 08.02.2008, 08:00 | Satas
Máte ale pravdu je to tak,kdyby sem dali řetez byl by pokoj,ale......Kdo by jim pak za co platil kdyby se ten řetez nemusel pomalu vůbec měnit??Takhle s v koncernu řeknou za origo rozvod pomalu 25K jen za díly.Nicméně tenhhle superb byl poznamenanej prasetem z maštale proto se to stalo.
o 08.02.2008, 09:19 | Briann
hehe.-) pekne napsane Radku
o 08.02.2008, 09:36 | SpasitelKlokanu
Kdyz to nekdo v mastali dosponoval metrovym pacidlem tak se nedivim :-)))
Ale pekne se uzvykla, to byla origo kladka??
o 08.02.2008, 10:38 | PAVELK
Satas:allroad bych nekupoval se zblázníš až se podělaj měchy,je za ně hrozná palba,já už jetou audi nechci fakt ne,takovou raketu za díly nezaplatíš snad za žádný jiný auto ( myšleno normál auto ne speciál )
o 08.02.2008, 11:09 | Briann
allroad je strasnej srac za ty penize co stoji....
o 08.02.2008, 11:31 | Satas
Vim ale mam díly za pakatel,neřešim.Jinak kladka byla Auto kelly co chcete no....

o 08.02.2008, 17:48 | StreetFighter
a proto jsem rád, že mám rozvody ozubenými koly :-)
o 08.02.2008, 18:00 | Area51
A proto jsem rad ze zadne nemám :o)))
o 08.02.2008, 22:15 | Kovi.
To se potkalo a ventily jsou OK??
o 08.02.2008, 23:17 | Satas
Potkalo ale V6 Tdi je udělána tak že když se potká a píst narazí do ventilu tak to zlomí vahadlo a ventil se neporušen zavře.Jinak auto už jezdí jak fik.-)))
o 09.02.2008, 06:41 | venito
no velice krasne to maji nemci resene:) na blbou V6 sou ty rozvody silene.... a tak zaolejovanou vanu nema auto z roku 96 ktere nove stalo polovic co tahle "limuzina" ....ale to je fuk, spis nejak neverim ze budou ventily 100% rovne kdyz po nich baci pist..... ikdyz pri otackach TDI to asi mozne je
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3237 sekund.