
Navštíveno 5400x


07.02.2008, 20:13 |
Satas Tak jsem byl zas svědkem toho co následuje po odborném zásahu do motoru V6 TDi,rozvody nakreslený omalovaný za to bych kopal do držky!vše utažené momentem = na krev atd.Tudíž se napínací kladka užvejkla přeskočil rozvod a nashle.Výsledek komplet potkáno,nezbylo jediné vahadlo ventilů zdravé.Takže sem to rozebral a takhle to vypadalo naživo,zítra přijdou díly složim to a večer to vrčí a já si připíšu čarku za další zachráněnou dvaapůlku.-)))))


07.02.2008, 20:14 |
Satas

07.02.2008, 20:15 |
Satas

07.02.2008, 20:15 |
Satas

07.02.2008, 20:16 |
Satas

07.02.2008, 20:16 |
Satas

07.02.2008, 20:17 |
Satas

07.02.2008, 20:18 |
Satas Na r.03 dost ochcaná,ale je to zas jen vizitka péče ničeho jiného.

no mazec, taky si pamatuju vrtání v 2,5 pořád něco a když už to bylo všechno šla pryč

07.02.2008, 20:41 |
Satas pavelk:Já se hele vrtal v každý kterou sem měl,A4 byla A1 super taky ale měla mušky tak sem jí doladil a pak sem jí prodal já debil,A6 co ted mam sem už taky dovychytal zresuscitoval a tu už si necham chvíli,snad,ale láka mě Allroadek no.-)))
Hmm na kolik takova sranda vyjde (oprava) ?
Jinak doufam, ze tohle me v moji 2,5 nikdy nepotka :( brrr
na kolik vyjde tahle záchrana?

07.02.2008, 22:01 |
Satas | Upraveno: 2008-02-07 22:05:35
No komplet rozvody,koníky,oleje,náplně filtry,termostat,má drahocenna práce,diagnostika=přesné nastavení předvstřku atd,to vyšlo na 20k.Takhe to vypadá stejně když delam základní opravy tohoto agregátu jen se nemění polámaný koníky,ale dávaj se nový hydroštely aby pěkně tiše vrněl-))
to neni zase tak desna palba ne?

07.02.2008, 22:19 |
Satas Já si taky myslim,no ve škodovce by za toto zakakal tak 60-80 počitam.
To je super cena, me vysly jenom rozvody na 6000.
Kdepak, normální konstruktér prostě použije k pohonu rozvodu řetěz, geniální konstruktér pak sestavu ozubených kol. No a konstruktér, kterému dýchá na zátylek ekonom, ten to vyřeší zubatým gumovým hajzlem a poddimenzovanou kladkou :-D Sorry za OT, ale já tohle vážně v 21. století nechápu, asi už jsem příliš stár.....
nejlepší je ohv tam jsou tak krátký rozvody, že tohle se nikdy nestane :o)

08.02.2008, 06:16 |
caras nej je 2takt tam takove problemy neresime :-)))) jediny remen ktery muze preskocit je ten k altiku a to jaxi nevadi
jako radek.613, navíc když se mi cokoli posere na motoru bmw, dávám zfleku jinej, vychází to na stejný peníze a je to za odpoledne a druhej den jezdím. Továrně sestavenej motor vždycky funguje líp než motor do kterýho se už jednou hrabaly "zlatý český", už se mi to potvrdilo několikrát.

08.02.2008, 08:00 |
Satas Máte ale pravdu je to tak,kdyby sem dali řetez byl by pokoj,ale......Kdo by jim pak za co platil kdyby se ten řetez nemusel pomalu vůbec měnit??Takhle s v koncernu řeknou za origo rozvod pomalu 25K jen za díly.Nicméně tenhhle superb byl poznamenanej prasetem z maštale proto se to stalo.
hehe.-) pekne napsane Radku
Kdyz to nekdo v mastali dosponoval metrovym pacidlem tak se nedivim :-)))
Ale pekne se uzvykla, to byla origo kladka??
Satas:allroad bych nekupoval se zblázníš až se podělaj měchy,je za ně hrozná palba,já už jetou audi nechci fakt ne,takovou raketu za díly nezaplatíš snad za žádný jiný auto ( myšleno normál auto ne speciál )
allroad je strasnej srac za ty penize co stoji....

08.02.2008, 11:31 |
Satas Vim ale mam díly za pakatel,neřešim.Jinak kladka byla Auto kelly co chcete no....
a proto jsem rád, že mám rozvody ozubenými koly :-)
A proto jsem rad ze zadne nemám :o)))

08.02.2008, 22:15 |
Kovi. To se potkalo a ventily jsou OK??

08.02.2008, 23:17 |
Satas Potkalo ale V6 Tdi je udělána tak že když se potká a píst narazí do ventilu tak to zlomí vahadlo a ventil se neporušen zavře.Jinak auto už jezdí jak fik.-)))
no velice krasne to maji nemci resene:) na blbou V6 sou ty rozvody silene.... a tak zaolejovanou vanu nema auto z roku 96 ktere nove stalo polovic co tahle "limuzina" ....ale to je fuk, spis nejak neverim ze budou ventily 100% rovne kdyz po nich baci pist..... ikdyz pri otackach TDI to asi mozne je