Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Ford Mustang GT 4.6i 8V Turbo - jediný ve střední Evropě

 o Navštíveno 4379x o
o 30.01.2008, 16:00 | Alííí
Serie kolem 300 PS (?) abych nekecal.
Po úpravě cca 500 PS (?)
Bohužel jediný, co to auto má je výkon, a možná pak trochu brzdy. Jízdní vlastnosti mimo mísu, interiér taky tak. Prostě amerika, no.
A jelikož tenhle kit prej ve střední evropě nemá konkurenci, už se chystá další kus na úpravu tady v ČR...

foto k příspěvku  od Alííí



o 30.01.2008, 16:01 | Alííí

foto k příspěvku  od Alííí

o 30.01.2008, 16:01 | Alííí

foto k příspěvku  od Alííí

o 30.01.2008, 16:02 | Alííí

foto k příspěvku  od Alííí

o 30.01.2008, 16:07 | Alííí
Teď nemám moc času, tak ještě to nejdůležitější - MOTOR po instalaci TURBOKITU.
Videa snad zítra, musim letět...

foto k příspěvku  od Alííí

o 30.01.2008, 16:13 | Losky
hmm, pro mě osobně nazajímavej kousek. Určitě dobré auto na balení bab, ale trošku by ho to chtělo trochu zvíraznit, vůbec nevyniká, šmudla. A ještě k tomu 8 ventil:)))))))))))))) A nebo V8?:))))))))))
o 30.01.2008, 16:23 | MarauderZ28
turbo ? hochu já vidím supercharger, těch je v německu opravdu hodně moc v čr vím o dvou ...

Jízdní vlastnosti mimo mísu - můžeš to rozvést jak jste to testovali, kde, čím je to mimo mísu a proč ... :o)
o 30.01.2008, 16:23 | MarauderZ28
V8 8mi ventil taky hustá hláška :o))))
o 30.01.2008, 16:25 | Losky
v názvu má přece 8V, ne? A to je ventil, válce jsem před číslama:))))))))))
o 30.01.2008, 16:25 | MarauderZ28
jinak s tímhle supercharger kitem to má reálně tak 400-450 na zadních kolech ...
o 30.01.2008, 16:58 | TROY
sis koupil nový auto alíku? :-)
o 30.01.2008, 17:50 | Kamil
mno vůbec bych se za něj nezlobil :)
o 30.01.2008, 18:16 | hbobo
uooooooouuuuu :-))))
o 30.01.2008, 18:22 | tappaja
Eh, ted me nakopla ta hlaska o jedinym ve stredni Evrope. Tak to urcite jedinej nebude, za to dam krk.
o 30.01.2008, 18:23 | Rajdlos
me staiclo kdyz jsem tohle videl v moste na okruhu, do zatacek absolutne nestabilni
o 30.01.2008, 18:42 | El_Vita
zalezi kdo je mezi volantem a sedackou ...
o 30.01.2008, 18:45 | Aleshak
ani by mi moc nevadilo, že to má interiér mimo mísu a s těmi jízdními vlastnostmi bych si už nějak poradil :o)))) Jinak super car!
o 30.01.2008, 18:52 | Aleshak
2 MarauderZ28: sorry ale co je přesně supercharger??
o 30.01.2008, 18:58 | El_Vita
pokud toho mustanga nikdo kvuli tem "nedostatkum" nechce, tak ho beru :-)
o 30.01.2008, 19:00 | Rajdlos
supercharger je kompresor

el_vita: nerekl bych, byly tam dva kousky a oba dva jezdily stejne jalove
o 30.01.2008, 19:19 | BULOH
Moc se mi líbí
o 30.01.2008, 19:32 | tappaja
Turbo se roztaci vejfukovejma plynama.
Supercharger je hnanej remenem
o 30.01.2008, 20:15 | m1tv
vy taky zkazite každou radost ..ho nechte at si nekdo mysli že ma jedinečny auto :)
o 30.01.2008, 20:21 | Briann
myslim ze za ty penize to nema snad ani jeden nedostatek...
o 30.01.2008, 21:40 | Aleshak
to Rajdlos+tappaja: dík za rozšíření obzoru :o))
o 31.01.2008, 08:50 | Nismo.Power
sériová GT500 za pár českejch korun má 500hp tohle neni nijakej extra zázrak . .. . . . v čr jsou Saalen mustangy . . .. .

s těma jízdníma vlastnostma bych trochu ubral, to je spíš o řidičí ale jinak se to tady probíralo už párkrát a mustang všem v zatáčkách ujel :) M3 , STi, Evo . . .. . nic tomu nepůsobí problémy :)

[ Link ]
[ Link ]
o 31.01.2008, 08:57 | Vlastah
A jedem znovu:
M3, STI a spol. vs Mustang
:-)
o 31.01.2008, 09:05 | Spoiltak
Sti Sti:-)))))Když se budu nudit a budu chtít někoho nas... tak se pustím do hodnocení "amerik":-)))))
o 31.01.2008, 09:05 | Spoiltak
Sti Sti:-)))))Když se budu nudit a budu chtít někoho nas... tak se pustím do hodnocení "amerik":-)))))
o 31.01.2008, 09:06 | Spoiltak
jé já chci jenom jednouuuuu:-(Sorry
o 31.01.2008, 09:10 | H-Honza (M)
saleena s udajne pres 500koni ma tady v Liberci jeden zakaznik...
Puvodne chtel shelbystang, ale u saleena dostal za stejny prachy vic koni, brzdy, i lepsi podvozek. Stejne jako ho odradily zkusenosti vice lidi, kdy shelbystang nedosahoval tech parametru ktery slibovali.
A nevim jak tyhle upraveny, ale seriovy mustangy jsem videl na srazech sport aut a ty jizdni vlastnosti byly fuckt katastroficky...
o 31.01.2008, 09:40 | Rajdlos
nejvetsi sranda byla kdyz jsem tohle monstrum potkal v Praze s nalapenou alu nadrzkou od pumpy :-) to byla zver
o 31.01.2008, 09:42 | Nismo.Power
ano, klasiky mustangy ty sociální ty maj profil na gumě asi tak jako já na cadillacu takže ty maj vlastnosti na hovno neb se to jen žvejká v profilu :) ale ono na okruho to mluví za vše :)
o 31.01.2008, 09:49 | Alííí
V8 nebo 8V, jasně že je to 8 válec. :o) Kolik to má ventilů jsem nepočítal.
A neni to kompresor, ale turbo jak jsem napsal. A to že je to jediný jsem si nevymyslel já, ale majitel auta, a prej i oficiální dovozce do ČR se divil, že to někomu vůbec funguje po montáži. V Německu se to někdo snažil taky namontovat, a rozlítnul se mu při zkoušce motor. Plnou zátěž výkonu to prostě nevydrželo. Ale nerozumim tomu, takže těžko se se mnou o něčem takovym hádat. proto jsem i tý výkony psal s otazníkem, takže plus mínus 50% :o)))
Z28: Mimo mísu je to s jízdníma vlastnostma v zatáčkách, to auto tancuje po silnici jako patnáctiletá holka v tanečních, nedrží to stopu, a ten podvozek mi přišel na úrovni Wartburga. Jezdili jsme s tím tady v okolí Žebráka. A rozhodně to auto neřídil nějakej jeliman.
Každopádně na balení roštěnek po Praze, a rozjezdy po dveřích od semaforu je to asi super kára.
o 31.01.2008, 09:50 | Alííí
Kdyby měl s tímhle někdo pojet STi nebo M3, tak to bych chtěl vidět... :oDDD
o 31.01.2008, 09:53 | Nismo.Power
Alíí . .. . . heled kdy si kde viděl u motoru uloženýho podělně vejfukový svody vepředu před chladičema ? :))) je to kompresor tudíž supercharger . .. . . .. tohle je zrovna jeho snad nejmenší varianta co se pro mustang dělá takže výkon kolem 400-450 ..... všechny sady na ten tvuj osmiventil fungujou bez jakýhokoliv rozskočení motoru všetně těch co maj přes 1000 koní ale ty maj charger nad kapotou :)

tohle je charger už proto když se podíváš za šneka kompresního u turba tak tam neni šnek ale mechanika na řemen :)

že to tančí tak je vidět že to je sociální vezre na nízkoprofilovkách a origo tlumičema vysokejma jako koza...... že neumí majitel s plynem v zatáčkách a urve to všude to je věc druhá :))
o 31.01.2008, 09:55 | Nismo.Power
alíí .. . . . video s KILL of M3 , STI , Evo , 350Z máš kousek vejš :)
o 31.01.2008, 10:11 | MarauderZ28
ale no tak Alííí :o) rychle napiš žes byl včera chlastat a že jsi se spletl, to je jedinná možná výmluva .... Je to Supercharger od Vortech jak vymalovanej s Aftercoolerem ... mno stačí se juknout i sem jsou tam i popisky kolik HP to má apod .,.. :o) [ Link ]
o 31.01.2008, 10:12 | MarauderZ28
hlavně mě fascinuje to, že Alíí si to asi nevymyslel a to, že tam je turbo mu předpokládám nakdáknul sám majitel ne ?
o 31.01.2008, 10:16 | Lukasino
Mar: ... a majiteli to nakdaknul prodejce... zacarovanej kruh :-D
o 31.01.2008, 10:17 | Alííí
:o)
Jak říkám, nebudu se hádat. S kompresorem v Mustangu nemám osobní zkušenost, ale zátah to nemělo hned od spodních otáček, a odfukovalo to přes nějakej blow-off do sání...
Sociální verze nevim, nevim, ale ta tuhá zadní náprava z Transita mluví za vše... :oD Ale možná, že jí Subaru montuje taky.
[ Link ]
o 31.01.2008, 10:18 | Alííí
Majitel ne, ten kdo to upravoval... :o)
A ostatní videa mám zakázaný.
o 31.01.2008, 10:27 | Nismo.Power
Alííí ty si prostě byl chlastat to je jasný :))

1) zátah odspoda - kompresor
2) vzhled - kompresor
3) zvuk z videa - kompresor
4) Tuhá náprava - nepomlouvej, myslim že normální řidič v tom mustangu by si třeba tvojí cupru posvačil na 10ti kolech o jedno kolo :))
o 31.01.2008, 10:33 | Nismo.Power
jak by řek mishan :)

"ten tě pěkně houpe............houpy houp.... magor:-)))) no cement...."
o 31.01.2008, 11:18 | Alííí
Nismo: Já byl chlastat, a ty neumíš číst. :o) Píšu, že to NEMÁ zátah hned od spodu. Zvuk z videa je tady konkrétně nanic, foukal mi do telefonu vítr.
Můj dotaz - odfukuje teda kompresor přes blow-off ventil jako turbo?
Sežeň mi NORMÁLNÍHO ŘIDIČE s Mustangem, a já si s ním těch 10 kol odkroužim třeba i na mojí sekačce... :oP
Houpy houp . . . .
o 31.01.2008, 11:38 | Nismo.Power
ten co tě houpe že má turbo a je nejdrsnější borec ze střední evropy tak ten určitě moc normální neni :)
ano i kompresor umí jak řikáš odfukovat ale používá se tam jinej typ ventilu (myslim closed - loop ) . . . .

toho "nemá" sem si nevšim tak sorry . . . . ale co je zřetelný tak se mi nezdaj nejideálnější jízdní podmínky z videa a zdá se mi e má totálně sjetý gumy tak aby to mělo zátah když to hrabe :)
jinak zvuk z videa je dobrej , rozdíl mezi turbem a kompresorem bys tam poznal stoprocentně sám i s tim větrem v kameře :)

jediný v čem má trošičku pravdu s turbem že tohle neni plnokrevnej kompresor ale takový turbo hnaný řemenem ale pořád to nemění nic na tom že to je supercharger :))
o 31.01.2008, 11:40 | Nismo.Power
koukni třeba sem [ Link ]
o 31.01.2008, 11:46 | MarauderZ28
tak já myslel že když dám odkaz s testem bude to jasný a jak koukám není ...

takže znovu nadpis:


Vortech Supercharged 2005 Ford Mustang GT

a pod nadpisem článek a v něm tyto fotky:

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 31.01.2008, 11:46 | MarauderZ28
pro porovnání od Alíího

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 31.01.2008, 11:48 | MarauderZ28
tak já nevím mě to přijde absolutně stejný až na to, že ten testovanej měl velkou nádobu na vodu místo baterky ....

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 31.01.2008, 11:52 | MarauderZ28
pokračujeme dále ... :o))) někdo tu má spíše volšový ruce

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 31.01.2008, 11:57 | MarauderZ28
dále jedeme .... tady jsou odkazy na to video Mustangu GT na okruhu, nechci teď aby jsme se tu dohadovali koho předjel a koho nepředjel chci aby jste se podívali kde to auto jezdí a jak jezdí, nevím asi jste větší machři, já si nevšímám toho, že ten maník s tím mustangem by nestíhal a byl furt někde mimo dráhu ....


[ Link ]

[ Link ]
o 31.01.2008, 12:00 | MarauderZ28
a poslední věc - pokud někdo přidá 300 HP autu 150 HP+ a zbytek auta ponechá myslíte, že se to auto bude chovat vyváženě, bude poslouchat tak jak má ? Já bych si tím nebyl tak úplně jistej a nechápu, že když někdo koupí za nevím 8000 USD kompresorovej kit tak nemá blbejch 20 000 na pružiny s tlumičema aby to nebylo jak nakoplá koza Róza :o)
o 31.01.2008, 12:02 | Mario
Alííí: jj, je to turbokompresor, v podstate turbo hnane remenem, v tomto pripade ve spojeni s aftercoolerem, vim to, protoze to mam v aute :-)
jinak jizdni vlastnosti jsou v serii fakt strasnýýýý, houpacka pro maly deti :)
o 31.01.2008, 12:16 | Rajdlos
nebyly ty v Moste nahodou automaty?
o 31.01.2008, 12:33 | Proffesor_W | Upraveno: 2008-01-31 12:36:07
jedno nic nerikajici video z lonskeho srazu sportovnich aut ...
prej: mame klid na jizdu, mustangy mame za sebou ... :-D ...akorat tu nakupni tasku jak tu rikal kdysi s polovicnim vykonem a nahonem na predek co mela treti nejlepsi cas daleko pred sebou ...
[ Link ]
jen pro srovnani onboard na suchem moste
[ Link ]
o 31.01.2008, 12:58 | Alííí
Já věděl, že udělám rekord s příspěvkama...a že si naženu aktivitu... :o)
o 31.01.2008, 13:03 | Nismo.Power
Alíí ...... no proto že si to konečně přiznal jakej si měl záměr :))

to VTS je špatnej příklad..... motokára na slikách o nějakejch 180 koních..... prěsně takový má kámoš tak vim vo co gou :)
o 31.01.2008, 14:05 | Proffesor_W
31/01/2008 13:03 Nismo.Power - slicky pouze v druhem videu a to jeste 50%, prvni video bez slicku. A vykon 145 koni presne.
o 31.01.2008, 14:09 | MarauderZ28
jenže Mustang je stejná třída jako Probe a Calibra - prostě GT a pokud vím to se sportovností nemá úplně společnou kolej ne ?
o 31.01.2008, 14:46 | Rudi
já mám za to, že to saxo VTS mělo kolem 112-118kW, takže kolem nějakejch 150-160koní
o 31.01.2008, 15:08 | H-Honza (M)
zkus zvolit lepsi prirovnani, aby nebylo tak okaty ze nechces priznat pravdu woe :O))))
Mluvime o mustangu v roce 2007, ne o mustangu v roce 1988.
Ja byl svezen v tom sestivalci, uplna serie, a bylo to hrozny, tam bych to srovnani s calibrou a probe klidne bral.
Ale kdyz jsem mel moznost svezeni v tom upravenym saleenu tak to bylo uplne jiny kafe.... Jenze to bylo extra kone, extra brzdy, a extra podvozek.
o 31.01.2008, 15:37 | Nismo.Power
ano , mustang GT stojí novej kolem 900k a vážně to neni nějak sportovní třída :)

šestiválec je trapnej jak smrdutý ponožky, proto je taky za cenu kdejaký oktávky :)

nicméně mustang GT by měl vypadat takto, né jako ta nadmutá koza co má ten tvuj známej :)))

foto k příspěvku  od Nismo.Power

o 31.01.2008, 15:50 | MarauderZ28
a vše t oextra navíc pořídíš za 100 000 + za 250 000 auto + 50 000 dovoz clo přihlášení a jsi na půl mega za 450 HP auto hmm :o)

jen furt jste mi nikdo neodpověděl jakto že ty dva Mustangy v Brně dokážou jezdit po okruhu neb z toho co tu vykládáte za bludy se divím, že to auto není zakázaný ... jinak se pleteš Forda a potažmo Mustang není moje oblíbená značka a oblíbený auto nemám sebemenší důvod se ho zastávat nicméně hrozně mě těšej tady ty řeči svátečních závodníků jak se to hejbe a poskakuje apod bláboly :o)
o 31.01.2008, 15:51 | Nismo.Power
k tomu saxu to co jelo na okruhu to je silnější než má kámoš a ten má 160hp, má vačky, svody vejfuk a ecu . . .. posílal mi video s akcelerací 0-180 a nejede to zle ale že by to byl zázrak to taky ne, ale vládne to samozřejmě v zatáčkách když tam je šport podvozek :)
o 31.01.2008, 16:20 | tappaja
No s tema cenama bych byl opatrenj Jirko, znas to jak to chodi. Kazdopadne cenove to vychazi hodne zajimave.
o 31.01.2008, 17:00 | MarauderZ28
mno dyť na přihlášení a dph sem nechal kilo .... v rozpočtu :o)
o 31.01.2008, 22:58 | Nismo.Power
tak tak, za to už by mohla bejt skoro i oktávka v ErEsu a možná i f kombíku a f metalíze :))))
o 31.01.2008, 23:10 | Rudi
... f TDI f hlínách
o 01.02.2008, 00:22 | Nismo.Power
f těch TDI hlínách by stála už moc......to radši koupit za 1,5mega novýho GT500 mustanga ....... nicméně u nás sou ty auta stejně předražený,......v USA výjde GT500 míň než základní cena naší bezvadný O2 RS ;-))
o 01.02.2008, 08:23 | zipp
já osobně bych mnohem rači tu OII RS, ikdyž Škodovky vůbec nemám rád....
ten mustang se mi prostě vůbec nelíbí...koukal sem na něj v salonu a když sem se podíval na ten interiér, tak sem nechtěl věřit vlastním očím........
o 01.02.2008, 08:43 | MarauderZ28
zajímavý osobně sem si nikdy nekupoval auto proto jak vypadá uvnitř koupit si sračkovou RS oktávku místo GT500 jen proto že se mi nelíbí volant to už je fakt na zamyšlenou zda to není na lékaře :o)))

naštěstí se stačí podívat na čísla prodejů mustangů a je myslím jasno jak to viděj ostatní lidi ....

P.S. kdyby ses zajímal trošku o Mustangy, věděl bys, že současnej je retro prvotního a to včetně interiéru ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 01.02.2008, 08:44 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 01.02.2008, 09:38 | Alííí
MZ28: Nevim jestli narážíš na mě (že jsem sváteční závodník), ale to auto má fakt jízdní vlastnosti na úrovni pravěku, tak možná není retro jenom palubka... :o)
Každopádně znovu opakuju, že těmhle autum nerozumim, a neholduju jim. Jen mě zajímal ten výkon, a ten mě taky nadchnul. Tady jsem se jen chtěl pochlubit s tím, že jsem se v tom svezl - nevěděl jsem, že je to až taková tuctovka, a že tu každej má zbytečný mega, aby si tohle koupil na pár víkendů v létě, a že s tím každej druhej jezdí v Brně na Masarykáči časy pod 2 minuty... :o(
Bylo mi to vychválený do nebes (ne od majitele, ale od úpravce - a když se i ofic. dovozce týhle krabice do ČR divil, že to funguje, přišlo mi to jako rarita) - majitel auta je prej šéfem fy. OLPRAN ČR. Ten druhej kousek na úpravu už nevim čí má bejt...
o 01.02.2008, 10:00 | MarauderZ28
a tenhle super úpravce Ti řekl, že tam je turbo jo ? no to musej bejt mega profící teda .. Hele já sem to auto měl půjčený ne tohle obdobný taky s kompem a nevím tak buď sem super řidič a je mi jedno jestli řídím multilink nebo pevnou neb prostě mě nepřijde že by to auto dělalo nějaký psí kusy jak se tu snažíte nabulíkovat, lítal sem s tím kolem Karlštejna - kdo zná ví jaký jsou tam silnice ... to že se houpe ještě neznamená že to auto nesedí. Nebo jinak napiště mi jaký pravěký jízdní vlastnosti to auto podle Vás má neb to jste nedokázali zatím říct ani jeden z Vás co kritizujete a spíš mi to přijde, že slyším papouškování takovejch tech hospodskejch keců drahý, žere, rozbíjí, nezatáčí ...
o 01.02.2008, 10:09 | MarauderZ28
o 01.02.2008, 10:12 | MarauderZ28
to z masarykáče to video je atmosféra ....
o 01.02.2008, 10:22 | Alííí
No řízení mi přišlo dost nepřesný, podvozek prostě moc houpavej, a celkově to auto na to, že má v sérii 300PS bylo maximálně neklidný na silnici, okolo Karlštejna bych si asi na rukách zamotal vánočku... Ale ke všemu tomu určitě přispěly i gumy a nízká okolní teplota.
A kromě toho je drahý, moc žere, rozbíjí se, a nezatáčí... :oP (joke)
Jsem taky smířenej s tim, že v americe se kalkuluje s rychlostí do 60 mil/h, a na to je to auto super, jak jsem už napsal. Kdybysme v Žebráce měli alespoň 10 semaforů, jdu do Mustanga. :o)
o 01.02.2008, 10:30 | zipp
2MAR: nvm, proč by to mělo být na doktora. Neřekl sem, že se mi nelíbí volant. Nelíbí se mi to auto CELÝ a interiér CELEJ je otřesnej (já prostě retro nemám rád). A ani sem neřekl, že bych si koupil ochcávku. Tu bych si taky nikdy nekoupil :-D Čti to pořádně, než začneš plivat :-P
o 01.02.2008, 10:34 | MarauderZ28
napsal jsi že by sis radši koupil OII tak neslovíčkař :o) 200 HP vs 500 HP za stejný prachy .. no jsi hustej :o)
o 01.02.2008, 10:34 | MarauderZ28
for Alíí já, ale na všech těch videích co jsem dal vidím naprostej opak toho co tady píšete ...
o 01.02.2008, 10:39 | zipp
rači octu než mustanga..ale ne, že bych si ji koupil ;-) ty slovíčkaříš :-)
o 01.02.2008, 10:42 | zipp
a kupovat auto jen podle výkonu je taky se dá říct na doktora ;-)
o 01.02.2008, 10:47 | Alííí
MZ28: Pravda. Na těch videích je to auto přibitý k zemi, tak možná jsem jel ve verzi Mustang SCOUT. :o) Jak píšu, nechtěl jsem tu hanět Mustanga, jen se pochlubit něčím nevšedním, a jak vidím, nepovedlo se mi to. :o)))))))))))))
Mimochodem, taky najdu na youtube mraky videí, kde Leon Cupra pojede jiný silnější auto, na tachometru bude mít 320 km/h, vyvařenou klec za sedačkama, a v motoru 420 HP, a pak si doma sednu do tý přetáčivý mrdky, a budu s tim tancovat na seriovym podvozku po Berounsku... :o)
Peace.
o 01.02.2008, 10:49 | El_Vita
tady na tom videu co tu davalo Nismo [ Link ] ty auta neprojedou snad jedinou zatacku rovne :-))))


o 01.02.2008, 10:51 | Rajdlos
proc ten Mustang vypada jako nakopla koza? nevim ale tohle auto se mi desne nelibi, a byly ty na mosteckem okruhu teda automaty?
o 01.02.2008, 10:53 | El_Vita
vždy je to o řidiči .. nedávno jsem taky viděl někde na youtube jak v zatáčkách dává stařičká alfa 75 1.8 turbo na prdel porschatům 911 (které ji ovšem zase na rovinkách předjedou :-( )
o 01.02.2008, 11:39 | RadekFM
Mario: Pises: "je to turbokompresor, v podstate turbo hnane remenem"
To mas ale popleteny, protoze klasicky turbo (turbokompresor) se sklada z turbiny (hnane vyfukovymi plyny) a z odstrediveho kompresoru. Takze supercharger je odstredivy KOMPRESOR hnany remenem. Nikoli turbo.
o 01.02.2008, 11:44 | Nismo.Power
ten mustang kterýho si viděl je nějak v nepořádku, takhle jak nakoplá koza vypadat nemá !
o 01.02.2008, 11:52 | Nismo.Power
Turbo : turbína hnaná výfokovými plyny + kompresní část fungující přesně opačně

Supercharger : kompresní část turbodmychadla hnaná přes převod z řemene

Kompresor : lysholm
o 01.02.2008, 12:33 | .mycTD
okukoval jsem gt par let zpet, kdyz to bylo novy. nemam to uz sice moc ve voku, ale vzpominam si, ze me to taky prislo jako nakopnuta koza. urcite to nesedelo, jak ten bilej.
o 01.02.2008, 13:45 | assassin
nismo: no vicemene at si tomu kazdej rika jak chce .... ono supercharged je anglicky v podstate "preplnovany" a je fakt ze konstrukci "preplnovace" muze bejt spousta ...
tady je to lopatkovej kompresor hnanej remenem od motoru, klasicky bejva hnanej turbinou pohanenou vyfukovymi plyny ... dalsi kompresor muze bejt typu roots, nebo pistovej .... urcite se zkouseli kde jaky reseni .... jak budes rikat treba tomu pistovymu? a kdyz to napise nekdo jinej spatne hned se do nej pustime ze tohle je proste "SUPERCHARGER" a hotovo...

BTW na preplnovanejch jaguarech je napsano "supercharged" takze maj supercharger nebo kompresor? jestli vono to neni to same ... jen pokazde je to kompresor jineho typu....
o 01.02.2008, 13:51 | assassin
marauder: me se takovahle kara do ruky asi nedostane... a navic nejsem zadnej extra ridic.... ale myslim ze zrovna pevna zadni naprava bude pri testech na tech hrbatejch cestach okolo berouna velky minus....

to ze se tu doklada ze mustang zprasi imprezu na okruhu... to je celkem mimo .... na rovny kvalitni ceste se neprojevi nevyhody zadni napravy, spis naopak a zase se neprojevi vyhody nezavislyho zaveseni a 4x4 .....

to je fakt jako kdybych porovnaval krosovou motorku s okruhovkou na okruhu nebo naopak na mx trati....

na tom okruhu si i jako laik troufam tvrdit ze zrovna tam bude silna parketa mustangu.....
o 02.02.2008, 12:16 | Mafian25
to auto pokud se upraví tak je moc pěkný,Tenhle kousek se mi ale vůbec nelíbil,Kola jsou děsný,mezera mezi kolem a podběhem obrovská,
tomuhle říkám auto
[ Link ]
o 02.02.2008, 16:00 | Nismo.Power
assassin : překlad nepřeklad máme supercharged, turbocharged či jenom charged . . .. . a nebo i boosting :) rozhodně z toho nepoznáš co to je :)
o 02.02.2008, 16:07 | zipp
ještě že já mám JTD a sem vklidu, že vím, co tam mám :-D
o 04.02.2008, 00:24 | Ondra127
Hmm, podobny ma znamej kousek ode mne;-))) Ale ten ho ma komplet v provedeni Saleen nebo jak se to pise.. 4,6 480 PS.. Navic jako Targa..

vice foto mam na stazeni na webu...
o 04.02.2008, 09:32 | Cenda
tady se člověk dozví věcí :-))))))
o 05.02.2008, 14:13 | Kovi.
Alííí neměl jsi kdysi modrou R6?
a ty assasine TL? :)
o 05.02.2008, 15:54 | Alííí
Kovi.: Tak tys nám tady chyběl.... :oDDDDDDDDDDDDDDDDD
o 05.02.2008, 17:07 | Rajdlos
100
o 05.02.2008, 19:24 | El_Vita
zachvili tady bude vice prispevku nez camaro dni v olomouci
o 05.02.2008, 19:35 | .mycTD
Aliiiiiiii: mam pocit, ze jsem tvou "206ku" videl nedavno tady v brne v bazaci.

El_Vita: to tezko, forum jen kolem peti tisic clenu :-)
o 06.02.2008, 21:18 | Midnite
krásný autíčko.. a ten turbo kit... libovka
o 07.02.2008, 05:45 | MarauderZ28
ty vole jakej turbokit ? nebudte jelita pls, snad máte voči ne ...........
o 07.02.2008, 11:54 | Alííí
.mycTD: Důkaz...? Pochybuju, že by dojela tak daleko v tom stavu, v jakym byla.. :o(
o 07.02.2008, 14:59 | .mycTD
nevim. byla takova fialova a mela tu "rozrezanou" kapotu. je to cca 14 dnu zpet. az pojedu kolem, tak ji zkusim blejsknout.
o 07.02.2008, 19:52 | Karlos
Bohužél jediný v Evropě neni naši sousedi poláci taky přepracovali na turbo :o))

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:53 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:53 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:54 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:55 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:55 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:56 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:57 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:58 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:58 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:59 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 19:59 | Karlos
a taky nějaký i brzdy aby se to ubrzilo...

foto k příspěvku  od Karlos

o 07.02.2008, 20:00 | Karlos

foto k příspěvku  od Karlos

o 08.02.2008, 10:18 | BekyCar
Starší se mi líbí víc..;)
o 08.02.2008, 20:35 | Kovi.
Aliiii tak měl ty jantare? pamatuju si tě z moto.cz ale je to X let
o 10.02.2008, 13:41 | Johny.
deda ma v garazi mustanga V6 ale tohle je trochu lepsi:D:D
o 10.02.2008, 20:44 | MarauderZ28
for Johny. - dodej foto
o 11.02.2008, 11:40 | Alííí
Kovi: Jj, pamatuješ si mě dobře.
o 19.02.2008, 13:33 | pesa
Kazdopadne se Fordum poradil perfektni krok a to vzkrisit jiz zavrhnuty model - oproti evropskym vyrobcum chrlici nic nerikajici pojizdne kusy plechu s prednim nahonem :(

Urcite bych Mustanga nehanil, budme radi ze je tady od roku 05 (oproti camaru) a my mene moviti si jej muzeme tim drive dovolit :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3263 sekund.