
Navštíveno 1068x


27.01.2008, 17:46 |
zipp Ahojte. Kamoš má oktávku I 1,9tdi 96kw... má tam prej jenom čip na cca 200koní. Na dálnici se mu prej rafička zasekla na 255km/h...
co si o tom myslíte? Je to reálný?
Co ukazuje tachometr je nic nerikajici. V tomhle rozsahu tam muze byt odchylka treba 15km.
chip co da u octy 70koni :-D

27.01.2008, 18:25 |
woody asi jako Jindrs :-))
no z 96Kw na 200 docela mazák no :D dost nereálné bych řekl , kamarád má ze 150 na 193ps a už to je tak nějak na hraně aby až tak moc nehulilo ze 130 je reálnějch nějakejch 165 asi

27.01.2008, 19:33 |
kucik ještě by to mohl být chip od ABC tuning :-)
jasně, z nuly na sto má za 5,2 maximálku někde kam ani neni cejchovanej tachometr , výkon na pokraji zhroucení už takhle nic moc motoru nehledně na to že by potřeboval jiný vstřiky nejmíň . .. . . už sériovej tacho kecá při 240ti o 18 dolu :)
a celý tohle jezdí za 5,3583 l/100km a na výrobě se podílela NASA . . . . .
tak ať tě sveze a můžeš nám to nafotit kdž je to tvůj kámoč

27.01.2008, 20:23 |
zipp dělala se vůbec O 1 s 96kw?
jj, bezvadná to Pumpe Düse :D

27.01.2008, 22:32 |
quinn tyjo at sem hledal jak sem hledal nikde sem nenasel, v zadnym katalogu octavii I s PDckem, tak sem koukal po nakych limitovanyhc edicich, tour atd azase nic, muzete nekdo poslat link, asi neumim hledat:)
je jich hafo . . .. .
[ Link ] najel sem v tom nějakej ten kilometr, nejhůř to nejede , spotřeba příjemná ale i tak bych to nechtěl snad ani zadarmo :) kámoš jí měl vočipovanou na 150 a co sme dávali závod vs 200sx na 180hp takže série tak se mě držel zuby nehty akorát tak od 150ti sem se mu začal docela hodně ztrácet :) ale prej mi šli plameny z vejfuku a když sem brzdil vedle něj tak prej roztavený kotouče a jiskry od brzd :)) to oktávka neměla ..... taky prd závoďák :) nehledně na spotřebě kolem 12ti litrů nafty co s tim jezdil :) je fakt že neznala nic jinýho než plnej ale taky že ten motor vydržel ani nebudu řikat kolik neb by se do mě koncerňáci pustily že to neni možný že to je kvalitní :)
zipp: tak ten tě pěkně houpe............houpy houp.... magor:-)))) no cement....
hm to jsou mi věci, kamarádovi to taky jelo 250 ale nakonec zjistil že mu ukazuje špatně tachometr
tyvoe to sou zase komentáře :o)))

28.01.2008, 00:07 |
wimpy nesmysl
NP : neodcházel motor , pouze umíraj turba , hodně často :D ať si s tím sjede na brzdu , zajmalo by mě jak by koukal kdyby mu to napsalo výkon třeba 150ps :)
Kindlik : michal měnil celej motor ne ? :) nebo to bylo zase na jiný škodovce ? :))))

28.01.2008, 09:09 |
zipp no, já se s ním moc nevídám...já sem z brna a on z vyškova...
ale až tam pojedu, tak si s ním domluvím schválně sprintík proti mojí alfě...sem zvědavej
před nějakou dobou měl vectru 2,5 V6 (B). Tvrdil, že to je i500, která má mít 195koní (ale nvm, jak nato přišel, protože to nemělo nikde ani jednu nálepku i500, ani jinej nárazník, ani doplňky v interiéru atd. Podle mně to byla obyč vectra) , jak s ní na sprintech dal Mitsu 3000GT apod..... já měl tenkrát calibru 2.0 16V 150koní... Dali sme 3 sprinty a 3x sem mu celkem o hodně ujel
Vzpominate na tu recesistickou recenzi Octavky TDI, jak tam bylo psano, ze si pri rozjezdu obcas prohrabnou i zadni kola, ze to bere na dalnici v 270 Porschaky a tak:-)))
jinak 96kw je podle me divna, turbodira jak prase, hlucny nechutne. No proste hnus, dekuji nechci...

28.01.2008, 14:23 |
Syrup zipp: to musi bejt asi "dobrej" kamos kdyz mele takovyhle hov+a.. :-)
JA mam zanmeho u nejmenovany firmy. Ma sluzebni O2 2,0TDI, vykon zvednuty ze 103Kw na 132KW (pouze chipem) najede za rok cca 80 000km Turbo uz ma po vymene v orig servise az rovnych 40 000,- (tusim jezdil na ten chip cca pul roku) auto nesetri, takze si myslim ze to co se psalo je nerealnych. 200koni znamena 154KW z 96Kw to je dost silena hodnota, bez zasahu do motoru.
200 koni je nakejch 147kW, z 96kW je to vazne pritazeny za vlasy, kamos je peknej bajkar.
Zippe, nic s nim nedomlouvej, posli ho do prdele.

28.01.2008, 18:09 |
zipp :-D
ne, tak musím mu dokázat, že se plete :-P
Pisete,ze skoro kazdej naftovej motor je ,,srot,,....ale je podle vas nejakej vazne dobrej?Muze byt jakkoliv starej,ale jakej ... Premyslim jaky auto je tak nejmin udrzbovy,ale zatim jsem skoro na zadny takovy podle toho ,co ctu nenarazil :D Tak,co?:D
mishan: tak to je moc, jsem malem vyprskl veceri:))))

28.01.2008, 20:17 |
quinn 2xxfavo: zalezi na tom jak se na to divas, u TDicek ma blok motoru neuveritelnou vydrz az statisicu kilometrů, ale odcházejí věci okolo, váha, turbo, čerpadlo atd....ale víc jak u jakýchkoliv jiných motorů tady záleží na tom jak se s tím zacházelo ve smyslu pravidelného a kvalitního servisu, chlazení turba atd...
u benzinových motorů některý se toho nemá tolik co pokazit, ale jako celek to nevydží tolik....
xxfavo: tady si radit nenechávej, protože to co se tu občas vyplodí sou nehorázný masakry, opěvujou se tu někdy dobrý hypochondromotory :o) Je to loterie, pokud seženeš něco o co bylo dobře postaráno, tak stačí hledat motory, který nebyly konstukčně špatný. Mám 110PS TDi, nijakou zvláštní péči mu nevěnuju a přesto jsem na něj za cca 2 roky co ho mám nemusel ani šáhnout a zatim to vypadá, že ani muset nebudu (r.v.99). Když seženeš auto po blbovi, kterej s tim nebyl schopnej jet pod 9l, tak asi zajektáš, ale to platí o všem.
quinn : to mě fakt těžce rozesmálo :)))
1) neskutečná výdrž statisíce ...... a jiný motory maj výdež jen desetitisíce ? :)) statisíce je schopný najet cokoliv . . . . kvalitní motor s nižšim výkonem a dobře mazanej nemá problém najet i miliony km ale to se zrovna koncernovejch a už vůbec né jejich TDi netýká . . ... .
2) pokud si myslel naftovej motor a neskutečná výdrž tak to si myslel stoprocentně starý dobrý naftový motory bez turba a bez ničeho, ty najedou s prstem v nose miliony což se nedá říct ani o jednom z novejch těžce nadupanejch TDi apod motorech který sou výkonem na hranici zhroucení skoro od výroby.. . .. . naftový motory měly zůstat takový jako byly, málo výkonu hodně točnáku a malá spotřeba a neskutečná výdrž . . . . jakmile nadopuješ takovejhle motor tak máš životnosto 200-300 a už i tak kolem 150ti bejvaj po repasi podle zacházení . . .. . věci jako váha , turbo , čerpadlo to nemá nic společnýho s tim na jakym motoru se ty věci veze to je jen a pouze o nekvalitnim zpracování .. . .
3) všechno je o údržbě kterou tomu člověk věnuje a jak řiká Escudo tak se vyhybat motorum co byly konstrukčně špatný to je základ :)
no i dnešní TDI najedou statisíce KM , a nemaj žádnou repasi motoru . Záleží na co to auto kdo užívá , pokud má TDI a jezdí s tím jak prase , točí to pomalu jak benzína a po ostřejší jízdě auto hned zhasne , tak se není pak čemu divit že tam něco dřív nebo později odejde (asi jako u každého turbo motoru ) . Osobně znám hodně TDI co maj přez 300tis KM a jsou OK , žádnej brutus servis , pouze váha vzduchu atp ... je to o tom , jak se k tomu kdo chová .
Jasně, je to jak píše Kindlik.
Nismo, ty máš asi nějakej komplex z těch TDI, ne?
Já osobně mám a měl jsem TDI, už jsem to tu psal, první OI měla (81kW TDI) v době, když jsem ji dával pryč, 216.000, dnes mám asi 330.000km a NIC NIC NIC A NIC ani to turbo, ani váha. Moje druhá OI 81kW (CImbu 96kW) má zatím 117.000 a zhola nic taky. Superb 2,5TDI má dle mně tak 180.000 ( i když byl omlazen asi na 90.000) a taky NIC NIC NIC. Tak co furt řešíte? Jezděte s tím jako s autem na toto stavěným ane jak s F1 a bude klid. Toť můj názor a hlavně asi 8 letá zkušenost s TDI. A teď do mě!!!
naftu mam jen pul roku,1,9dti od renaultu,ale prijde mi,ze proste ty naftovy motory jsou desne nachylny.Vzdycky jsem videl naftu tak jako pise nismo...ze to sice nejak moc nejede,ale moc to nezere a najede to poradny porce kilometru tzemer bez udrzby.... :)