Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Brzdy

 o Navštíveno 1283x o
o 25.01.2008, 01:00 | zipp
Ahojte, narazil sem na celkem zajímavou věc :-)

Jaktože to ještě nikoho nenapadlo? Použít dva brzdiče na jedne kotouč?

foto k příspěvku  od zipp



o 25.01.2008, 05:51 | MarauderZ28
protože je to totálně nahovno díky váze a díky dalšímu nesmyslu jako je přehřívání kotouče ...
o 25.01.2008, 07:13 | Lukasino
Co to je? Rols? Mozna kdyby radsi dal vetsi kotouc a brzdic, tak by udelal lip :)

Mar: proc kvuli vaze?
o 25.01.2008, 07:14 | píďa363
myslím, že je vcelku logické, co píše Mar. Jako zajímavost to asi není špatné, nicméně kdyby to bylo opravdu funkční, asi by to už jezdilo v soutěžích, na okruzích nebo tak něco ne?
o 25.01.2008, 07:47 | H-Honza (M)
mno ono to bude trochu slozitejsi, na okruhy nebo zavody muzou dat extrem velky kola, coz u mnoha seriovych aut asi nepujde kvuli prostoru.
Jinak marne premyslim kde jsem to uz videl... jeden velkej trmen nahore, a druhej mensi dole, nechci se hadat ale myslim ze to nekde jezdi uz....
o 25.01.2008, 07:48 | ACEMajky
zase ta vaha se netoci, takze bych se ji tolik nebal ...

Spise problem to chlazeni, prot spise jak pise Lukasino - radeji vetsi
o 25.01.2008, 07:49 | Thullo
2 Lukasino:
Dle FLYING B na vrcholku masky bych to tipnul na BENTLEY! :o)

Jinak jako ti nedemnou - hezke, ale asi na prd!
o 25.01.2008, 07:55 | MarauderZ28
samozřejmě že ta váha vadí a hodně :o) proč jsou brzdiče z hliníku a ne z litiny (velký závodní) prostě hmota a ta táhne auto ven a čím je dál od osy tím horší ...
o 25.01.2008, 07:58 | ACEMajky
no dobre, na extremnim aute ci zavodaku to beru, ale nevim nevim kdybych ti postavil vedle sebe 2 identicky auta ajedno melo o par kg vice jeslti by jsi to poznal

Druha vec je, kterou sem taky nechapal, proc slabsi auta maji vzadu bubny a ne kotouce (kdyz pominu cenu i kdyz tam asi tak velky rozdil nebude) sem si rikal, ze proc nemaji vzadu taky kotouce, aby byla brzdna draha co nejkratsi - vzdyt zde nejde o vykon motoru, ale spise o maximalku (realnou rychlost z ktere budu brzdit) a vahu auta u brzdeni
o 25.01.2008, 08:05 | MarauderZ28
zadní brzdy brzděj asi 20% co předky takže bubny bohatě stačej navíc jsou výrobně levnější a to o dost
o 25.01.2008, 08:12 | .mycTD
1/ slabej clanek tech brzd je kotouc, coz se timto neresi.
2/ sice se netoci, ale je to neodpruzena hmota. takze s tim bojujou tlumice a verim, ze by se to i na seriovce dalo za jizdy poznat.
o 25.01.2008, 08:18 | Hanes
Máme to na závodním silničním sidecaru na predním kole, ale každej brzdič je na jinej okruh, jeden na brzdu na řidítkácha a druhej na nožní brzdu, funguje to perfektně, ale na autě mi to přijde jako zbytečnost, i malý brzdy se dají sehnat závodní a brzdící dostatečně.
o 25.01.2008, 08:21 | zipp
jen podotknu, že tady je ten kotouč keramickej, takže ta váha nakonec nebude tak hrozná
o 25.01.2008, 08:22 | zipp
kdyby vás o tom něco zajímalo, tak je článek na www.autodoplnky.cz
o 25.01.2008, 08:32 | .mycTD
...a navic to i na <!> vypada, kdyz brzdice nejsou symetricky :-)
o 25.01.2008, 08:35 | Vasekkch
Dyt ty třmeny nic nevážej, tak jedno kilo každý.
o 25.01.2008, 09:28 | CervinVega
ty trmeny na obrazku maji tipuju 3kg jeden, spis vic... jinak reseni z nouze, rekl bych... lepsi mi prijde napad zdvojeneho kotouce, to je reseni pouzivane u letadel-tam se hraje na uplne jiny brzdny vykony nez u 2t auta :-))
o 25.01.2008, 11:18 | Honza2.016v
no použití dvou třmenů je dost často vidět u supersportů na zadní nápravě -jeden větší , pro normální brzdy, druhej pidi pro ručko

..toto na tom rolsu nechápu...
o 25.01.2008, 11:24 | Nismo.Power
a neni to náhodou takovej ten rols jak ho přestavěly laminátem z mergla ? :)

jinak samo ten kotouč bude určitě větší než 300 , třmeny určitě tak 3-4kg jeden a zahřívání kotouče pak bude neskutečný .. . . ..

myslim si taky že lepší je dát větší kotouč a pořádnej třmen a bohatě to stačí
o 25.01.2008, 11:27 | Lukaash
Honza ... ja si rikal, ze jsem to ted videl u nejakyho F na zadku ... prave na rucku :-)
o 25.01.2008, 12:18 | CervinVega
e46 M3 CSL ma obycejny jednopistkovy !!! trmeny i na predni naprave a brzdi lepe nez P911Turbo :-)
o 25.01.2008, 12:57 | Vasekkch
CervinVega : nekomu to ale stejne nestacilo :))

foto k příspěvku  od Vasekkch

o 25.01.2008, 14:58 | Kesam
:-) zajimave,,,,
o 25.01.2008, 23:17 | Libor
Honza2.016v: jj viděl jsem to u Ferrari modena
o 26.01.2008, 20:43 | Vasekkch
Honza2.016v: dneska sme na to v showroomu koukali a má to jak lambo tak R8 :) porsche nemělo:)
o 27.01.2008, 15:44 | kadel21
H-Honza: viděl jsem dva třmeny, z toho jeden menší a jeden větší na zadních brzdách Aston Martin

Kadel
o 27.01.2008, 17:07 | MarauderZ28
malej je ručka na tom není nic zvláštního ...
o 27.01.2008, 22:58 | Topča
Přední brzdy 70% zadní 30% brzdného ůčinku a ta hmotnost je neodpružená hmota tudíš rázy do náprav a karoserie...
o 28.01.2008, 09:36 | CervinVega
ad BMW- no bodejt by ne, kdyz si tam dal (ten na foto, btw-neni to CSL) takovy tezky kola :-)
jinak 2 třmeny má vzadu i McLarenF1 :-)
o 28.01.2008, 11:37 | .mycTD
na zavodni 130LR jsem zase videl vzadu predni 4pisty, kde byly zapojeny dva pistky na nozni brzdu a dva na rucku.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3263 sekund.