
Navštíveno 1150x

Kam radsi umistit EGT na svody nebo na downpipe na turbo? Ja bych ho dal radeji na svody, jeste pred turbo.
Pak dale kam idealne s AIT?
sorry, ze se sem vtiram, ale pridal bych se s teplotou a tlakem oleje. nejakou redukci treba pod filtr?
autodoplnky.cz
na jaky to mas auto?
alfa 155 2.0 TS 16V. v aute vsechno mam -budiky, cidla, jen jsem tam dal motor bez der na ty cidla. vrtat nekde hlinikovou vanu jsem mekej, tak bych radeji vyrobil redukci nekde mezi hadice, nebo tak neco.
jde mi jen o to, abych neobjevoval vymysleny.
na Alfy se redukce nedela, ale jde pouzit z VW a nechat si vysoustruzit redukcni stredovy sorub, kamos to takhle delal na A156
je to takovy sandwich
[ Link ]
Rajdlosku ..co třeba si ho lupnout do (_!_)
:D
me tyhle veci zase tolik neberou, tak jako Tebe :-)

15.01.2008, 16:57 |
Nevřis | Upraveno: 2008-01-15 16:58:04
...jen aby :DDDD jinak zpět k tvemu tématu :)
EGT - na svody před turbo , AIT.předpokládám teplota nasávaného vzduchu - za škrtící klapku do sání...
toho jsem se prave bal, nechci vrtat do sacich svodu
jen vrtej..já taky vrtal,a potom vařil,když jsem zjistil že děr je moc,ale ne takovejch rozměrů co potřebuju......
a pred klapku to nejde? je to na turbo motor, takze je to podle me jedno ne, kdyz cidlo bude kdekolik za IC, samozrejme cim bliz motoru tim lepe