Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Vícedílné ráfky

 o Navštíveno 1912x o
o 12.01.2008, 22:06 | Kamlis
Zdárek chlapi.
Koupil jsem kola OZ Futura v 17",ale potřebovaly by přeleštit a nastříkat středy.
Nevím,ale jak je rozdělat,jestli je problém ve zpětné montáži,jestli se musí nějak přetěsnit a kde seženu buď nástavec nebo nějaký klíč,kterým ty šrouby(ve tvaru torxu nebo něčeho podobného) povolím a zda dávat na něco pozor.
Prosím teda ty kteří už to dělali,jestli by nemohli dát pár rad do začátku.Díky Petr

Přikládám ilustrativní foto:

foto k příspěvku  od Kamlis



o 12.01.2008, 22:28 | Fipo
já už to tady kdysi řešil...problém je v tom,že ten šroubek je desetihran a na ten se běžně klíč nedělá...mají ho v německu, ale stojí 80éček...takže pokud ho zaplatíš,já ho mile rád na ebayi vydražím :-)))
o 12.01.2008, 22:33 | Kamlis
Díky za odpověď.Hledal jsem tady,ale nic jsem nenašel,tak jsem založil nové téma.
No tak to je slušná pálka,jinak na ebayi si to vydražím a dovezu i sám,ale 80E bych za to nedal:-(
Podařilo se ti to nějak vyřešit?A co ten zbytek,přetěsněni atd...nevíš o tom něco.
No uvidíme jestli ještě někdo na něco nepřijde.Ale děkujíí.
o 12.01.2008, 22:38 | Fipo
ne,já to odkládám zatím na jaro...teď za to 80ojro nedám, počkám si, až spadnou:-D
jinak kdosi psal, že se to přetěsňovat nemusí...prostě odděláš šroubky, odstraníš lepidlo, vyleštíš...naneseš lepidlo (třeba to černý hovno, co je na okna) a nasadíš šrouby...jo a myslím, že je dobré, pokud nejsou fungl nové, nasadit límec přesně do polohy, ve které předtím byl
o 12.01.2008, 23:02 | Vasekkch
Vím o člověku z Českého Těšína, co umí rozebrat futury.
o 12.01.2008, 23:03 | Kamlis | Upraveno: 2008-01-12 23:06:18
:-) až spadne na 8E,tak ho taky vezmu:-D
Pokud by se tam mohlo dát lepidlo na okno,jako že asi jo nepřipadá mi to jako blbost,tak by to bylo v pohodě.
S tím nasazením límce zpět v původním osazení je dobrý nápad.

Nenašel by se někdo,kdo vlastní ten klíč(jsou potřeba nejspíš 2 ,na každou stranu jeden) a byl by ochotný ho za něco půjčit?Díky

Ten klíč by měl pasovat nejspíš i z jiných výrobců kol ne?

Vasekkch:posílat je jen kvůli tomu je blbý a do Těšína to mám z Mohelnice docela kus,ale díky.Uvidíme,třeba se nekdo ozve.
o 12.01.2008, 23:06 | Fipo
kdo kdo?? :-) kdyžtak kontakt,pls :-)
o 12.01.2008, 23:09 | Vasekkch
335161133 :)
o 13.01.2008, 12:32 | DaNNy
Zdravím, ten klíč na tyhle kola je 10ti hran? Ja mam BBS a ty sroubky se mi zdaji stejné, ale BBS jsou 12ti hran. Klíč jsem k nim taky sháněl, ale nakonec ve specializovaném železářství jsem ho sehnal za 49kč(od tony) pak měli ještě další, ale už za 250.... Co se týče toho přetěsnění, tak přesně jak píšou ostatní s tím, že se nemá límec z jednoho kola dátvat na jiné. Prostě dát ho přesně tam, odkud byl vyndán. S tim sundánim je torchu problém, drží to jak přibité, musí se to vyloženě odsekat... Proto jsem je nerozebíral a renovovali se vcelku- [ Link ]
o 13.01.2008, 12:40 | Fipo
já schválně ty hrany počítal, je jich tam 10...
včera v noci jsem schválně hledal ten ořecha na ebayi a našel jsem jen sadu 3 ks, 2 na vnější průměr, 1 na vnitřní a celá sada přijde na 111E :-D už jsem mu psal, tak uvidíme, co se s těma klíčem dá vymyslet.

Kamlis: no já to mám do Mohelnice 32km, tkž pokud bych se nedomluvil s tím němčourem, domluvíme se spolu a ty kola bychom zavezli ilegaltunerovi společě a měli byhcom to aspoň za polovic :-P
stále lepší než dávat nehorázné prachy Lexani či servisu OZ

každopádně než to celé rozkopeš, popřemejšlej,co s tím chceš dělat...pokud bys chtěl nechat vyleštit límce a rozděláš celé kolo, téměř nikdo ti to už pak neudělá, ptž "leštiči" to kolo většinou roztáčí a k roztočení potřebují mít kolo ještě pohromadě
o 13.01.2008, 15:30 | Fridom
Také mam dvou dílné kola a když jsem se ptal jakej je problém sundat límec, s tím že bych koupil novej a dal ho tam, tak to prej zase tak jednoduché to není, jako přilepit a přišroubovat ho zpět.
Prej se ten límec musí vrátit strojově, nějak pod tlakem, nebo co, tak jsem se na to rači vys... a nechal tam ťuklej límec.
Nevim možná to je jen u kol co mam já RH ZW1 nebo se to tak to řeší jen když se dává novej límec, nebo je to kec :), ale tak to mi to bylo řečeno.
o 13.01.2008, 22:41 | Kamlis
DaNNy:jj jak říká Fipo,je to opravdu 10ti hran,dnes jsem to schvalne pocital.
S límcem už mi je to jasný,že dát zase na původní místo,jinak moc pěkná práce.

Fipo:nich novýho od Němčourů?
To nechám jako poslední možnost odvezení do Těšína.Jinak chci jen odstranit ochranný transparentní lak,který se loupe,přeleštit límce,ale možná že stříknu střed,aby byly v top stavu.Jinak leštěním se už nějakou dobu zabývám,takže budu leštit sám a ručně:-).

Fridom:něco na tom asi bude s tím lisováním asi to bude kvůli deformaci ráfků během užívaní,ale pokud se jedná o starý límec ze stejného kola,tak by snad neměl být problém s montáží.

Jinak mám technický nákres toho ořechu,který je na OZ apod. potřebný.I ilegaltuner si ho prý nechával dělat,takže se pokusím sehnat firmu,která by to vyrobila a uvidíme.
Pokud někdo na něco přijdete,dejte vědet.
o 14.01.2008, 11:22 | CervinVega
pokud rozeberes 3 dilna kola, je logicky problem pris sestaveni s vrstvou lepidla, abys ji vytlacil po obvodu rovnomerne... jinak ti nekde vyleze mene, jinde vice, navic jak pise nahore je vic nez vhodne dat limec do stejne polohy, nebot mohl byt slicovany s tou puvodni plochou (rovnany rafek)
o 15.01.2008, 15:26 | prcek
futury jsme rozebiral dvoje, pri zpetny montazi to sloz a sesroubuj nasucho a pak zvenku (ze strany co je pneumatika, respektivne vzduch v ni) premaznes ten spoj sklenarskym silikonem, nebo PUR lepidlem.
Zalezi jak jsou slozeny - u jednech jsem pro stejnou renovaci nemusel oddelovat limce od sebe - pouze rozsroubovat a vyndat stred, vnejsi i vnitrni limec zustane k sobe prilepen
o 18.01.2008, 22:32 | Kolas
Taky bych potreboval vyresit svoje rh zw3.Na krajich je uz lak v haji,tak budu muset taky asi lestit :(
o 18.01.2008, 22:33 | Kolas | Upraveno: 2008-01-18 22:36:16
Taky bych potreboval vyresit svoje rh zw3.Na krajich je uz lak v haji,tak budu muset taky asi lestit :(
o 19.01.2008, 22:36 | Kamlis
Fipo: psal jsem Ti na mail.

Kolas:máš na nich taky 10hran nebo 12?
o 19.01.2008, 23:18 | Vasekkch
RH snad mají nějakej normálně dostupnej vořech.
o 27.01.2008, 18:49 | Kamlis
Nikdo jinak žádny nápad s tím ořechem?
Uvidíme,co vymyslíme s Fipem:-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3336 sekund.