
Navštíveno 2388x


11.01.2008, 21:45 |
coltik | Upraveno: 2008-01-11 21:51:44
jak spálit více nafty?? :o) Odpověď=(FMIC,trysky Race520,hybrid turbo,60mm nerez vedení vzduchu,větší sání,větší olejový chladič,poladěné mechanické čerpadlo,12mm rozdělovací hlava-zatim není)tlak turba 1,5bar.
Dneska jsem to konečně tak nějak dopáchal....podle všech odhadů by tam mělo být cca kolem 170PS,možná víc...s 12mm,to ještě vzroste o pár koníků...

vypada to hrozne, ale proc ne...hlavne, ze to funguje :-)
taky jsem mel 12mm hlavu, ale bohuzel jen na malych tryskach, takze nebyl rozdil tak patrny...
momentálně budu řešit spojku,jelikož série nějak nestíhá...
hmmm, tak pak dej vědět dojmy, kam se vyšplhá spotřeba při normálnější jízdě a jestli za sebou neháváš obláčky
mno já nevím jestli to vypadá hrozně, na to bych asi tak nějak ani nekoukal ale aby to hlavně splnovalo ůčel, a bylo spolehlivé a hlavně kvalitně uděláno. Jinak si myslím že toto by už trochu mohlo jet, ale přece jenom bych takovéto ůpravy svěřil nějakému člověku, kterej má o tom trochu páru např.reesha... nemyslím tím že by jsi tomu ty nerozuměl ale reesha má nějaké to auto za sebou atím pádem i nějaké zkušenosti, myslím si že to budeš dlouho vychytávat, jak kvůli zpracování, tak vůči řj , VAG apod.
jinak GL
na spotřebu jsem taky zvědavej....
myslim,že VAG ani problémy s řj. já řešit nebudu viz.mechanické čerpado ;o) jinak stránky www.dieselpower.cz prolejzám docela často,takže nějaké ty zkušenosti jsou,jinak bych se do toho nepouštěl...
na mechaniku jsou jini lide, nez reesha :-) treba Holz apod. :-)
kdo delal cerpadlo, smim li se ptat...Andre?
tak tak Andre...bydlim kousek od něj,takže když je nejhůř mam ho za humny :o)
tak ty stahovaci pasky jsou dost smesny :) ale jinak pekna prace
jako nademnou,neni tady moc co vychytavat,jedine jiny stahovacky na hadice,az budou litat,neco o tom ja i Lukaash vime,a a eventuelne si hrat s regulaci na turbo.Ale jelikoz za humny je drah Andre,tak to ma asi Coltik v poho...Jinak opravdu Richard ti v tomto smeru nic nepomuze.On umi dobre s notebookem,ale to je ti na mechaniku na nic...
BTW to jak to vypada Lukaash porovnava s tim co mel udelany lepe nez seriovka...samy nerez zabrouseny a zalesteny svary...vypadalo to peckove,a ted se z toho tesi asi nejaky chmatak..Mechanika je fain na to,ze te nezlobi elektronika,zase se to o neco hure hluda pri extremnejsich vykonech...kazdy ma svy
nevypada to nejak moc suprove ale kdyz to funguje tak jasna volba ;).. pak sem hoď jak funfuje :)

12.01.2008, 14:12 |
Valis Hezka prace.Me tyhle stahovacky drzi v pohode a to tam mam tlak 1.7b.
Ty tlacis na hybrida jen 1.5b nebo je to jen docasny reseni?
vypadá to jako AUDI takže schvaluji :-)
tyhle stahovací pásky jsou nebezpečné v tom,že neudrží jen jednou za čas,... měl jsem je taky a až ti párkrát zdechne auto při 200km/h a budeš chtít dobrzdit ty co jedou před tebou 80..tak je taky vyhodíš, nebo ty trubky upevníš tak at se nemůžou hadice rozpojit
Tohle všechno je potřeba na to, aby se z nafťáka dostalo 170 HP? Sorry za OT, ale přijde mi to podivné a těžko rentabilní.......
radek: tohle všechno nejsou zas tak extrémně vysoký náklady a ono u diesela udělat ze 110PS 170 neni taky nic směšnýho, nemluve o 400Nm točivym momentu a to s tim, že spotřeba by při běžný jízdě neměla jít do extrému, zatim co jsem mluvil s lidma co udělali takhle základně motor (větší turbo, trysky, soft, IC), tak se vejdou do 6-7l/100km, mě to rentabilní přijde, plánoju v podstatě to samý a měl bych se vejít do 20k

12.01.2008, 19:19 |
Escudo | Upraveno: 2008-01-12 19:20:11
pro chytače za slovo k sobě raději přiblížim slovní spojení "při běžný jízdě 6-7l/100km"
co se týče těch pásek,tak si myslim,že to bude o.k.,zatim jsem s tim neměl nejmenší problém,ale už jsem pokukoval po lepších,mořžná je vyměnim...jinak těch 170PS je zatim jen cca podle věcí co tam mam...změřený to ještě nemam.
s mechanikou,timhle turbem a IC +seriové 110HP trysky,jsem měl na dovolence průměrnou spotřebu 5,5ltr.což mě docela překvapilo.Takže teď s těma většíma tryskama bych se měl stále pohybovat okolo 7ltr+- záleží na noze...ale když se jede lážo plážo,tak není důvod,aby tam ta nafta tolik tekla... :o)
já jsem do toho vrazil momentálně (23tis.)=(turbo,trysky,IC,sání,chladič oleje,trubky+svaření) což si myslim,že zase není tak hrozný za takový nárůst výkonu...
tojo, to ti závidím, kdyby to tak šlo udělat i u mě...:-)

12.01.2008, 22:03 |
PAULI coltik
čoveče a neuhrabeš to?Já mám 110kw+chip a nemít 4motion, tak budu pořád hrabat...:o))
Blazen : cetl jsem jak ti kdysi zdechlo dvoukilo.ale asi se tak stalo treba hlavne proto,ze je tam i hodne podtlaku..a zase oproti tomu mTDI je uplne bez elektroniky a podtlaku,jen jeden pretlak co ovlada regulaci turba.tak by asi po uvolneni hadic a eventuelnimu uniku tlaku pod plynem jen zahulil jak lokomotiva a nechcipl.tot muj nazor,ale treba se tak muze stat taky,nevim no...
mel jsem podobny pasky a taky drzely...teda kdyz se udelaj na hranach trubky navarky :-)
asi 3x mi sjely, nez jsem to udelal :-D pri cca 1,7B ... rana a nic, nejelo :-)
PAULI:bohužel i bohudík mam taky quatro,takže to moc hrabat nechce :o)
Lukaash:bodiky navařený na koncích trubek samozřejmě mam,už jsem se taky předtim poučil,když mě to slítlo :o)
ty voe další čmoud :))))
svorky těžce na píču s tim souhlasim , s podtlakem to nemá nic společnýho, až to začně něco tlačit tak se to rozlítne na fidliprcičky a chcípne ti auto ale to poznáš sám :)
jinak naprostej souhlas s radkem . .. .
v gumexu maj takový vcelku super pásky na velkej šroub a matku .. jinak nevím no 23 000 + cena auta = něco co fakt pojede :o) (příkladně mi dneska přivezli Clio Williams za 25 000,-)
tak nemyslim si že to auto kupoval s tim, že z něj udělá závoďáka, jenom nechápu ty neb připomínky, co vám vadí na +60HP a téměř zdvojnásobení krouťáku za 20k?
valis tlačí 1.7b a má problémy i s 1.8atmo :D
taky mi ty reakce prijdou zcestny... proste udelal chybu, mozna mel nahodit fotky HID v noci nebo R19 alu oprene o vanocni smrcek a byl by king... takle je jen moula co se snazi :)
PS-ty pasky si opravdu vymen a na trubkach udelej lem nebo navar jak psal vyse... taky neni spatny ty pasky mezi sebou spojit plechem, abys je nenamahal tahem
radek.613: rentabilita u upravy auta uz je hodne podpasovej argument :-)
jinak jako cervin, vcetne tech pasku
ja bych hlavne ty trubky omotal nejakym thermotecem , hlavne ty nad motorem, jinac se ti ohrejou a pak je ti tam ten velkej IC na nic :)
omotavat ty trubky je zbytecny, pri te rychlosti se ti prakticky vubec neohreje ("horke" steny trubky se dotyka je mala-plocha tenka-z celkoveho mnozstvi vrstva vzduchu, nemajici sanci predat teplo ostatnimu toku)
Vidíš, a já rentabilitu vynaložených nákladů vůči výsledku považuji už mnoho let za základ úspěchu v drtivé většině svého konání. A funguje to :-D.
Kupříkladu když jsem potřeboval motor s 200 HP, prostě jsem koupil auto s 222HP a bylo to. Náklady odpovídají výsledku, fiunguje to. Ale asi holt přemýšlím jinak, proto jsem si tu dovolil to zamyšlení o té rentabilitě....
cervin : ja mluvim o stavu, kdy bude stat, horkej motor a teplo jde logicky nahoru. tkaze teplo od svodu, motoru atd mu pujde primo na trubky. Oni se vnitrnim proudem zchladi, ale kdyby je omotal, udela lip.
radek: jseš jeden z mála lidí tady na foru, kterej v drtivý většině názorů co řekne ví o čem mluví a to s patřičnym nadhledem, to co píšeš teď je ale trošku slepej názor, co konkrétně je na týhle úpravě nerentabilní? Žádná motorizace v sérii dávaná do tohodle auta neni srovnatelná s tim co tam má teď, 2.5TDi by musela projít úpravou a ve výsledku by byla spotřeba kolem 10l, benzíny by na tom byly obdobně, nebo mnohem hůř s tim, že by byla i odlišná charakteristika jejich použití. Nemyslim si že zrovna ty by jsi byl schopnej napsat, že by bylo lepší koupit STS. Taky jsem měl volbu a rozhod jsem se, protože třeba konkrétně v mém případě bych za tehdejší rozpočet nic odpovídajícího 170PS a spotřebě 6-7l nenašel. Já vim že kdo chce koně, musí je nakrmit, ale mě to přijde jako chytrej krok jak to obejít, což je podle mě opak zmíněné rentability.
Jinak pro případný rejpaly, bavme se o A4, ne o tom co by si kdo koupil za auto
radek.613: musis to brat jako hobby. coltik to asi nedelal proto, ze by mel zivotni cil vlastnit 200konove auto. jsou lidi, kteri kdyby meli 2000PS, tak tam budou stejne dolovat dalsich dvacet :-D
Vždyť píšu, že jsem se zamyslel o rentabilitě, už jsem takovej, no, prostě můj názor, kdyžtak ho nečtěte.....
Prostě asi takhle: nevím co ta A4 stála, je to i celkem vedlejší, já jsem holt vždy zastáncem názoru, že když si vybírám věc, co si chci pořídit, tak musí splňovat mé požadavky, takže logicky vzato mi připadá divné, si pořídit kupříkladu "podmotorované" auto (míněno vzhledem k enormní snaze hned po koupi z něj dostat víc) a pak po odpolednech z něj dolovat HP a Nm. Pro mě je běžnější si prostě pořídit, když zůstanu u aut, auto takové, které mnou požadované parametry prostě plní, a když je neplní, proč bych si ho pořizoval? Rozhodně nebudu psát, že je lepší pořizovat STS, to určitě ne, maximálně napíšu, že za rozpočet za jetou A4+úpravy (kromě nákladů na materiál zapomínáte hodnotit také náklady na čas, který jde strávit jinou činností, to je celkem běžný jev, že si lidé nedokážou hodnotit vlastní práci a i když se v něčem hrabou půl roku, považují stále, že za práci je to stálo "nula", ovšem to je tragický omyl, čas je jen jeden, i jen fiktivně je třeba si přiznat, kolik hodin na tu kterou věc padlo a virtuálně si je ocenit) určitě lze na přeširém automobilovém trhu sehnat automobil, výkonem kolem 170 HP disponující od výrobce. Ale to jen naokraj, jako pokračování mého zamyšlení, nehodlám tu rozpoutávat nějaký flame, prostě mi přijde, že těch pár HP a Nm navíc je ve výsledných hodnotách stejně jen "průměrných" (myšleno tak, že tyto parametry má spousta seriových aut), takže se mi příčí hovořit o tom, že těmi úpravami vzniká nějaké extra nabroušené a odladěné auto, a proto pochybuji o té rentabilitě. No snad z tohohle pochopíte, o čem píšu a že vyjadřuji svůj názor....
všici co tu píšete máte tak nějak cca napůl pravdu,neb já jsem člověk ,který má práci na autech rád,svým způsobem je to i můj koníček od malička..a už nějaký čas se tim živím.Auto jsem pořizoval jako bouračku,dal jsem si ho dohromady a byl v tom holt jen motor se 110PS.Můj cíl opravdu nebyl pokořit metu 200 koní,jen jsem chtěl auto oživit,jelikož asi každému začne ten výkon dřív nebo později málo stačit.Tudíž jsem se rozhodl cestou nejmenšího odporu a i trochu financí auto naladit na výkon,který by mě už vyhovoval...cena auta+oprava+úpravy jsou stále pod hranicí za kterou se tyhle auta prodávají.Tudíž proto jsem neměl důvod auto prodávat a kupovat si hned káru s 200PS a víc...Jen si s autama hraju a zkoušim jejich možnosti,čas strávený a autě je většinou o víkendech nebo když není do čeho píchnout,apropo na těch trubkách mam návary,takže vysmeknutí nepřipadá v úvahu,ale to už jsem myslim psal...i to,že tam do budoucna lepší pásky dám.Doufám,že už jste si o mě udělali obrázek...jen v dobrým :o)

15.01.2008, 19:13 |
Valis Repraku,zkusime to na suchu.Ono kdyz mi tri rychlosti hrabou,tak se docela blbe rozjizdi ;-)

11.02.2008, 11:50 |
svar Jo všechno je to pěkný ale ty sváry by mohli vypadat trochu líp jde přeci taky o vzhled, néé. Kdyby ne tak to mohl udělat z ocelovy roury ty sváry by tomu odpovídaly. S tigem jdou přece udělat eňo ňuňo.