
Navštíveno 1534x

co říkáte na to kdybych si do svého Probe 1 gt dal regulator paliva?? šlo by to nějak poznat na výkonu?? a jaké by tam bylo nejučinější a nejlepší zárověn a co je potřeba ještě k tomu udělat??
myslím že by ti to přidalo něco do akcelerace..
k ničemu, jediné účinné je zvednout plnící tlak turba,ale k tomu je patrně nutná úprava ŘJ,určitě jinej výfuk, sání, pořádný IC,... regulátor je vhodné použít až seriové vstřiky brání v cestě dál zvyšovat výkon,nebo nejsou k sehnání větší..
kdyby zved tlak na turbu tak by to dohnal tim regulátorem a ta řj by nebyla tak nutná dle mě . . .. . . jak blázen sám ví tak sériový 200sx jde bez zásahu do řj hnát z 0,7 na 1,1 bez regulátoru tlaku :) . . . ..
ale jinak jak řiká , udělej tomu autu průchozí vejfuk bez nějakejch složitejch ohybů a dozadu nějakej průchodák ala mugen , nacpi tam co největší IC se ti tam vejde , zvedni mu tlak přes koupenej MBC a prdni tam BOV at neztrácíš při kvaltování , samozřejmě něco jako KN či Green je nutnost :) myslim že těmahle úpravama přidáš dobrejch 30% :)
dejme tomu vejfuk by tě vyšel tak ba 5-10k záleží od koho a jak kvalitka , IC kolem 2-3k , matroš k IC cirka 2k , BOV doporučuju rajdloše nějaký 3k , filtr 1k , MBC 1k . . .. .. .samozřejmě jestly vám tam někdo dělá čipy tak to už nebude tak mastný a ten čip se tam neztratí :)
pak jestly chceš dál tak to teprv začnou větší částky jakožno, jiný turbo , vstřiky, pumpa . . . . . ..
no kez by to tak bylo s tim pridanim vykonu :-)
FPR se montuje na vracecku do nadrze a slouzi vlastne jen k tomu, ze Ti udrzuje pozadovany tlak ve vstrikovaci liste, o cem tu pise Nismo, ze se to da vyladit bez jednotky je FMU, ktery pridava palivo v zavilosti na tlaku/podtlaku v sacim traktu, prodava se vzdy v urcitych pomerech A/F
s FPR se da take obohatit smes pridanim tlaku v palivove liste pokud nestiha treba palivova pumpa, ale je to nestastne reseni
díky moc,za radu,jak počítám chtělo yb to tak 23 k aby to bylo v pohodě ale taky určitě moc moc práce
rajdlos . ...já sem celou tu dobu myslel FMU regulovatelný :) akorát sem to asi blbě podal ale v jeho případě si myslim že tohle moc nehrozí, stačí mu aby dávala dost pumpa a zvednout tlak s MBC . . . ..... jinak prodávaj i štelovatelný FMU a i elektronicky štelovatelný :)
MP: ale FMU se dava uplne jinam nez FPR :-) jinak to pracuje na stejnej principu, jen priskrcujes pruzinku
to jo to dává :) obojí vlastně dělá podobný věci s tim že jemu by bohatě stačil jen větší tlak na liště kdyby víc tlačil..... jednotka se s tim vypořádá už do určitý míry :) chce to jen MBC a zkusit do kolika se vypořádá s origo pumpou a pak kdyby člověk chtěl víc tak FPR a nazdar bazar :)
"zkusit do kolika se vypořádá s origo pumpou "
myslíš klasický "podpálené ventily_zapečené pístní kroužky_Jarda_i_propálený píst_pokus"? :-) jednak to můžeš změřit a následně spočítat a druhák pokud o tom má někdo takle mlhavý představy, neměl by se do ničeho sám pouštět, protože zmrvit to jde celkem snadno :-)

09.01.2008, 14:15 |
Algol | Upraveno: 2008-01-09 14:17:44
1. Výfukové potrubí vč. svodů
2. Sání (jak bylo psáno)
3. Měděný těsnění pod palicu
3. MBC a BOV (Bidrin např.), u MBC bacha na nastavení, 18 psi bývá hranice pro zakopání motoru do země.....dá se osadit i digitální, ale řádově stojí víc....optimum je místo peaku 9,3 psi dát tak 12....
4. Intercooler - bod 3 a 4 pospolu
5. vysokotlaký čerpadlo, větší vstřiky, regulátor tlaku
6. vačice, kovaný písty, atd....čili GO komplet
7. větší turbo, místo IHI K5 třeba z 323 1,6T
Záleží, co s tím chceš dělat a jak jezdit, jezdím s tím celkem často, takže od toho se vše odvíjí, navíc do toho nehodlám nasypat 100k+
To Go by mělo proběhnout už před tím zvýšením plnícího tlaku, pak pár tisíc zajíždět a pak udělat zbytek....
Do ŘJ není důvod šahat, jediný zádrhel bude fuelcut, odstřihne palivo při překročení plnícího tlaku 12 psi, je třeba jej vyřadit
pokud chceš 23 HP + stačí Ti škrtidlo na vzduchování rybiček jak už sem psal a nemusíš nic jinýho ...