Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Escort sport filtr problem

 o Navštíveno 1772x o
o 05.01.2008, 20:00 | P3RF3KT
je tu nekdo kdo s tim ma skusenost?na miho esco sem narazil sport filtr ale auto mi pri 1000-2000 cuká (dusí se) a netáhne tak jak by mel bylo mi receno ze je to vstřikama ze spolu s filtrem je musim nechat dát do servizu seštelovat pak ze to bude ok


o 05.01.2008, 20:10 | dj.DEKL
Jakej motor?
o 05.01.2008, 20:29 | mamut
sam sis odpovedel musis si nechat seridit palivove cerpadlo
o 05.01.2008, 20:39 | dj.DEKL
A jak ho seřídí? :o) Jinak motor má 1.8 105PS Zetec
o 05.01.2008, 21:07 | crazyape
Zvlastni, tohle jsem jeste necetl. Nechapu proc by se melo neco serizovat po namontovani konusu?

Mam taky konus a tohle me to opravdu nedela, nemas nekde netesnost? Nebo nezapomnel si zapojit MAF? pripadne je taky mozny ze MAF byl nacatej a tys ho "dodelal" tou instalaci...
o 05.01.2008, 21:13 | .mycTD
nekdo tu resil podobny problem tusim s vectrou. nektery motory jsou na jakykoliv zasah do saciho traktu precitlively.
o 05.01.2008, 21:32 | P3RF3KT
MAF je zapojenej netesnost sem zadnou nenasel je to vse dotazeny na max. rano zkusim dat z5 vlozku a uvidime jestli to bude zas v poho jinak me pak uz napada jen dat to primo do Forda at se na to podivaji
crazyape: jak to myslis dodelal?
o 05.01.2008, 21:34 | .mycTD
P3RF3KT: poradne jsi ho naolejoval?
o 05.01.2008, 21:49 | crazyape
.mycTD: proc by ho mel olejovat?

P3RF3KT: no myslel jsem to tim ze treba mohl byt naclej kabel a ty si ho dodelal :)
o 05.01.2008, 22:10 | P3RF3KT
tak sem ted odpojil MAF a problem přestal tak v cem je problem?
o 05.01.2008, 22:11 | .mycTD
zeby v MAF?
o 05.01.2008, 22:30 | Mišell
Mám 1,8 115ps a u mě bez problému.

pokud to je při odpojenym MAFu v pořádku,tak problém je v něm. Pro sichr bych zkusil připojit původní filtr box.
o 05.01.2008, 22:35 | P3RF3KT
ok zitra rano zkusim dat z5 puvodni box s fložkou ale co kdyz s ni to i pri zapojenem mafu pude???
o 05.01.2008, 22:40 | P3RF3KT
tak sem ted na rychlo udelal fotky telefonem s bleskem

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 05.01.2008, 22:43 | P3RF3KT
tady je videt ten odpojeny MAF

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 05.01.2008, 22:46 | .mycTD
je ten filtr naolejovanej?
o 05.01.2008, 22:48 | P3RF3KT
sem to mam primojeny

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 05.01.2008, 22:51 | Mišell
.mycTD: To je snad jedno ne? Samozřejmě myšleno na tenhle problém.
o 05.01.2008, 22:53 | P3RF3KT
na tom fultru sem najezdil cca 3 tis. km olejovanej neni...
o 05.01.2008, 22:54 | .mycTD
tak to je dobre
o 05.01.2008, 22:55 | .mycTD
a cuka to tech 3000km, nebo az ted?
o 05.01.2008, 22:56 | Mišell
P3RF3KT: Já bych ho vyndal,pořádně vyčistil a naimpregnoval(to je u bavlněnejch filtrů hodně důležitý, "suchej" filtr nebude moc filtrovat a do motoru půjde hodně bordelu). Ale furt si myslim,že v tomhle problém není. Na začátku to nedělalo?
o 05.01.2008, 23:01 | P3RF3KT
predtim sem ho mel v matizovi tam je to o necem jinym na escorta sem ho nandal az dneska a dela to tohle kdyz sem odpojil MAF jede to jak ma takze problem asi v MAFu ale kdyz tam byla serie airbox s vlozkou tak v pohode zitra zkusim dat vlozku MAF zapojit a uvidim jestlize to s vlozkou bude v poho a s filtrem ne tak pak uz fakt nevim
o 06.01.2008, 00:47 | JR
ten filtr neni napustenej olejem? To jsi teda dobrej strelec.
o 06.01.2008, 08:38 | crazyape
Otazka, po koupi je filtr naolejovanej?
Jinak sis odpovedel sam, MAF je v prdeli. Mrkni na fordfans...
o 06.01.2008, 10:09 | P3RF3KT
filtr ma bejt napustenej olejem kdyz se koupi ne?a zas tolik sem na nem nenalital...
o 06.01.2008, 10:40 | JR
jak kterej filtr, znackovej filtr jako KN nebo Green a podobne jsou napusteny a zavareny i igelitu aby nevyschly. Levny nahrady napusteny nejsou.
o 06.01.2008, 12:00 | crazyape
Aha tak predpokladam ze revolution neni napustenej :D je to chyba?
o 06.01.2008, 12:09 | Mišell
crazy: Pokud máš rád svůj motor,což asi jo(zas tak dlouho tu svoji raketku nemáš),tak ti doporučuju s tim něco udělat. Jak už sem psal,suchej filtr propouští spoustu bordelu. Kup si čistící sadu na filtr(např. JR má za pěknou cenu KN asi 380kčs:) Ten R.Evolution sem měl taky a jelikož je uloženej jenom v krabici,tak napuštěnej z výroby nebude.
o 06.01.2008, 12:16 | crazyape
Mišell: rad ho mam ale o tomhle jsem vubec nevedel... ty jo tak to koupim radsi tu sadu... stejne bych chtel casem davat nejakej lepsi.
o 06.01.2008, 13:06 | P3RF3KT
trošku lepsi foto ve dne bylo mi receno ze trubka za MAFem musi byt stejneho prumeru jako MAF ze pokud je uzsi nebo sirsi dela to takovej bordel jako me...

foto k příspěvku  od P3RF3KT

o 06.01.2008, 13:13 | .mycTD
nejde dat MAF na druhy konec te trubky?
o 06.01.2008, 13:18 | crazyape
Jde, ale takhle je to resene seriove tak tezko rict.... S tou trubkou me to prijde ale nejaky divny.... muzes zkusit tam dat z5 zi hadici jestli to bude porad delat :)
o 06.01.2008, 13:52 | Mišell
s tim průměrem trubky mě to přijde taky divný

crazy: já si teď kupoval u něj KN filtr a s čis.sadou byl asi za 2100,-
jnak odkaz na e-shop najdeš na Fordfans nahoře,ale to asi víš
o 06.01.2008, 14:39 | Akordýsek
Já bych vyčistil škrtící klapku..
o 06.01.2008, 16:31 | P3RF3KT
tak vsechno je jinak dneska sem to uved do puvodniho stavu a pri zapojenem MAFu to dělá to sami co s filtrem
o 06.01.2008, 17:14 | Mišell
takže jsi na problém přišel:) Bohužel to není zas až tak levná záležitost...
o 06.01.2008, 17:20 | crazyape
Koukam ze to mas taky zaklety.... Me porad kolisal volnobeh az chcipal motor, koupe noveho volnobezneho ventilu to opravila jen trosku ale porad to obcas kolisalo. Pak jsem srazil lisku,vymenil chladic a od ty doby je to ok :-D nechapu...
o 06.01.2008, 17:28 | P3RF3KT
takze problem v MAFu?
o 06.01.2008, 17:42 | Mišell
Přesně tak,ideální by bylo,kdybys znal někoho se stejnym motorem(nevim přesně,jestli byl MAF shodnej i pro jiný motory) půjčit si jinej a zkusit to. Ale už se objevilo i pár takovejch,co jezděj s odpojenym MAFem a tvrděj že je to lepší:)) Každopádně výměna tě asi nemine. Ale jelikož to není klaciný,tak bych nejdřiv zkusil ho někde půjčit,abys vyloučil definitivně jiný závady.
o 06.01.2008, 17:46 | P3RF3KT
no ja slisel ze s odpojenym mafem je pouze vetsi spotreba a obcas kolisa volnobeh jinak ze se s tim jezdit da bez problemu jinak me pak napadlo dat to primo do ford servizu aby mi presne rekli co s tim je a podle toho udelaly vymenu
o 06.01.2008, 18:01 | Syrup
ja mel problem s konusem u motoru 2.0 HDi- nejakej cas to fachalo jak ma, ale z niceho nic najednou zaclo auto vynechavat a jakoby se dusit, trvalo to tak 2-3 vteriny, pak zase zacalo zrychlovat. Ten filtr jsem zahodil a dal jsem vlozku a je vsechno OK.

BTW: jezdit s nenaolejovanym filtrem je dobrej ulet :-D
o 06.01.2008, 18:17 | P3RF3KT
no syrupe presne to to dela me uplne to same tak sem tam taky dal z5 vlozku ale problem je dal :-((
o 06.01.2008, 19:31 | Newman
stejne bych udelal nerez lestenou trubku primo k tomu EFI intejku a peknej velkej radius, aby to nepadalo na zadny hrany . . .
a treba by to vyresilo i ten tvuj proble. Tohle je nevkusne :-)
o 06.01.2008, 19:42 | P3RF3KT
hlinikova trubka primo od efi byla ale byli tam asi 3 spoje a na hovno to drzelo a takhle to vyapda i lip nez kdyz se tam kroutila dlouha trubka ver mi :-))
o 06.01.2008, 19:43 | P3RF3KT
a problem uz je vyresen je v prdeli MAF tak ted schanim novej tak kdyby nekdo mel... :-)
o 06.01.2008, 22:12 | crazyape
Jo nad tim problemem s kroucenim a uchycenim jsem taky premyslel, neni to jak chytit. Pekna je taky trubka sani z RS turba ale zase je problem ze to neni jak uchytit. :o)
o 06.01.2008, 22:21 | P3RF3KT
kdyyz mas tenhle motor tak to co mam ja mi pride jako nej reseni
o 06.01.2008, 23:00 | Mišell | Upraveno: 2008-01-06 23:01:36
Aly myslim že u toho EFI je tohle takový nej řešení...

A vůbec nejlepší je mít novější sání:)

foto k příspěvku  od Mišell

o 07.01.2008, 01:11 | hoff
Mišelli kde seženu to sání, to je bombice. . . .ještě jsem jej neviděl!
o 07.01.2008, 08:45 | P3RF3KT
jo tuhle fotku mam taky stazenou do PC mel sem to jako ty az od zhora ale ty tu diru mas smerovanou nahoru ja dopredu tudis tu trubku nemuzu dat rovne dolu pac bych nezavrel kapotu tak sem to tam mel motany kolem vicka na olej a byl sem rad ze sem zavrel haupnu a nevypadalo to nejlip
hoff: ja to sani koupil normal v tuningu to co ma mišell vypada jako origo primo pro ford pac ho nema napojovany t oco sem koupil ja se sklada ze dvou ruzne ohlych kolen a jedny dlouhy trubky kterou si muzes podle sviho narezavat a ty si to slozis a skroutis jak sam potrebujes
o 07.01.2008, 11:12 | Mišell
hoff: já si to nechal vyrobit v jedný firmě tady u nás. Jsou to dvě nerezový kolena a trubka,ale svařený dohromady,sváry jsou vybroušený a nakonec je to přeleštěný.
o 07.01.2008, 12:38 | mrazik
Jeste bych zkontroloval odvetrani klikovky. Dost casto tam byva porusena hadice a saje si to falesny vzduch a pak nesedi hodnoty od MAFu a ten se jevi jako spatny
o 07.01.2008, 12:56 | hoff
Mišell - díky alespon tak - tohle je ale super prácička
o 08.01.2008, 07:34 | Newman
vidim to to podobne, do haubny pekne slzu (otvor) aby se ta trubka z pulky cucela a zaroven se chladila a je to :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3206 sekund.