Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Repase nápravy BMW

 o Navštíveno 1040x o
o 01.01.2008, 22:19 | unregistered
Během svátků proběhla mírná repase zadní nápravy mého povozu, původně se měl jen měnit diferenciál, bohužel se to trošku zvrhlo a dopadlo to trochu jinak... :) Převodovka, kardan, diferenciál, poloosy, komplet brzdy, celá nápravnice, pružiny, tlumiče... :))))

foto k příspěvku  od unregistered



o 01.01.2008, 22:20 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:21 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:22 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:22 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:23 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:23 | Nevřis
no šup šup :)
o 01.01.2008, 22:24 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:25 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:25 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:28 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:28 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:28 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:29 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:29 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:30 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:30 | unregistered

foto k příspěvku  od unregistered

o 01.01.2008, 22:32 | Unihero
lol pěkně provedená prácička...
o 01.01.2008, 22:33 | Nevřis
jj hezká práce ..
o 01.01.2008, 22:34 | unregistered
Takže takhle... Většina původních měněných částí je originál, po téměř 300000km už dosluhují... Podvozek se totálně změnil, mnohem měkčí tlumení, celkově se ztišil (hlučná převodovka a diff). Velký dík všem zůčastněným osobám.
o 01.01.2008, 22:48 | helix
good job.. ;-))
o 01.01.2008, 22:59 | Nismo.Power
tak to má bejt, když už tak z gruntu ! dobrá práce
o 02.01.2008, 00:32 | ebeerman
No ty kotouče si už zasloužili důchod:)
o 02.01.2008, 02:00 | Mario
good job, to se cení, lepsi nez nalepit laminatovy spojlery;)
o 02.01.2008, 05:05 | Unihero
jen se chci zeptat to má vzadu bubnové brzdy + kotouče takže jakobysi kombinované brzdy? myslím 2 in 1? asi blbá otázka ale vidím toto poprvé...
o 02.01.2008, 07:24 | Šestikule
ty pakny vzadu budou pro ručku
o 02.01.2008, 07:38 | Paczqo
Unihero: nejspiš to ma jako omega ta měla taky vzadu kotouč ale na ručku v tom měla ještě buben.
o 02.01.2008, 09:03 | SpasitelKlokanu
Presne tak. Ma to omega, Vectra, ale i Mercedes a jine auta.
Nahodou to brzdi lepe, mam to take tak :-)
o 02.01.2008, 09:43 | haskyvr6
dobrá práce! :-)
o 02.01.2008, 09:50 | unregistered
Unihero: Přesně jak píšou ostatní, pakny jsou pro ruční brzdu... Taky jsme na to chvilku koukali... :))
o 02.01.2008, 11:13 | MarauderZ28
jak můžou pakny brzdit líp jak kotouče ? to je trošičku blbost ne ? :o)
o 02.01.2008, 11:37 | Scream
no to neni. snad kazdy auto s dobre funkcnima bubnama na rucku proste lip brzdí.
o 02.01.2008, 11:38 | radek.613
Ano, co se týká ruční brzdy!, nikoli brzdy provozní, jsou pakny díky ploše svého obložení vždy účinnější, než mnohdy komplikované a kazící se systémy, které se snaží mechanickým převodem komplikovaně používat destičky provozní brzdy k funkci brzdy ruční. Úplně nejhorší jsou pak systémy, kdy se pro ruční brzdu používá konstrukce separátních pák s obložením zvíce kostiček 2 x 2 cm, které se přitlačují na provozní plochu kotouče. Ruční brzda čelisťové konstrukce, vestavěná do náboje brzdového kotouče je nejjednoduším, elegantním řešení, navíc je účinně chráněna proti nečistotám a je nezávislá! na třecí ploše brzdy provozní. Jinak je to hit konce 80tých let, žádná dnešní hypernovinka.....
o 02.01.2008, 11:45 | CervinVega
přesně tak, ručka v bubnu + provozní kotoučovka = jediná dlouhodobě dobře fungující varianta co jsem měl možnost vidět... převod na malé destičky nebo dokonce šroubový převod=otázka chíle než to přestane fungovat (imho to pořádně nefunguje ani nový, protože zkrátka nelze vyvodit adekvátní sílu-plochu)
o 02.01.2008, 14:56 | Nismo.Power
přesně tak k těm brzdám....... naprosto nesnášim když to jde z ručky hned na prasátka ! měl sem to tak na primeře a brzdilo to kravskou píču .........bylo to tak akorát na zastavení auta v kopci a to ještě s odřenejma ušima..... mám tak tak i na cadillacu ale nepoužívám to . . . .
kotouč / buben je nejlepší varianta a má to tak většina aut :)
o 02.01.2008, 15:58 | Ginda
good job.. gongart...bych chtel videt toho pacose co to delal :o))
o 02.01.2008, 20:31 | unregistered
Woe... :))) Se jukni do zrcadla... :))
o 03.01.2008, 13:27 | tunitko
no masírka..100x lepší než se válet u televize a kinout ;-)
přijemné povození přeji
o 05.01.2008, 10:33 | free.tree
No to je dost Petře.... vo tom mluvíš už rok a půl ;-) .... vypadá to hodně zajímavě.... jak se teď cejtí 5-ka?
o 05.01.2008, 19:07 | unregistered
free.tree: NJN, furt se mi do toho nechtělo... :) No je to trochu jiný svezení, co ti mám povídat... :))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3086 sekund.