
Navštíveno 1046x

Během svátků proběhla mírná repase zadní nápravy mého povozu, původně se měl jen měnit diferenciál, bohužel se to trošku zvrhlo a dopadlo to trochu jinak... :) Převodovka, kardan, diferenciál, poloosy, komplet brzdy, celá nápravnice, pružiny, tlumiče... :))))

lol pěkně provedená prácička...
Takže takhle... Většina původních měněných částí je originál, po téměř 300000km už dosluhují... Podvozek se totálně změnil, mnohem měkčí tlumení, celkově se ztišil (hlučná převodovka a diff). Velký dík všem zůčastněným osobám.

01.01.2008, 22:48 |
helix good job.. ;-))
tak to má bejt, když už tak z gruntu ! dobrá práce
No ty kotouče si už zasloužili důchod:)

02.01.2008, 02:00 |
Mario good job, to se cení, lepsi nez nalepit laminatovy spojlery;)
jen se chci zeptat to má vzadu bubnové brzdy + kotouče takže jakobysi kombinované brzdy? myslím 2 in 1? asi blbá otázka ale vidím toto poprvé...
ty pakny vzadu budou pro ručku
Unihero: nejspiš to ma jako omega ta měla taky vzadu kotouč ale na ručku v tom měla ještě buben.
Presne tak. Ma to omega, Vectra, ale i Mercedes a jine auta.
Nahodou to brzdi lepe, mam to take tak :-)
Unihero: Přesně jak píšou ostatní, pakny jsou pro ruční brzdu... Taky jsme na to chvilku koukali... :))
jak můžou pakny brzdit líp jak kotouče ? to je trošičku blbost ne ? :o)
no to neni. snad kazdy auto s dobre funkcnima bubnama na rucku proste lip brzdí.
Ano, co se týká ruční brzdy!, nikoli brzdy provozní, jsou pakny díky ploše svého obložení vždy účinnější, než mnohdy komplikované a kazící se systémy, které se snaží mechanickým převodem komplikovaně používat destičky provozní brzdy k funkci brzdy ruční. Úplně nejhorší jsou pak systémy, kdy se pro ruční brzdu používá konstrukce separátních pák s obložením zvíce kostiček 2 x 2 cm, které se přitlačují na provozní plochu kotouče. Ruční brzda čelisťové konstrukce, vestavěná do náboje brzdového kotouče je nejjednoduším, elegantním řešení, navíc je účinně chráněna proti nečistotám a je nezávislá! na třecí ploše brzdy provozní. Jinak je to hit konce 80tých let, žádná dnešní hypernovinka.....
přesně tak, ručka v bubnu + provozní kotoučovka = jediná dlouhodobě dobře fungující varianta co jsem měl možnost vidět... převod na malé destičky nebo dokonce šroubový převod=otázka chíle než to přestane fungovat (imho to pořádně nefunguje ani nový, protože zkrátka nelze vyvodit adekvátní sílu-plochu)
přesně tak k těm brzdám....... naprosto nesnášim když to jde z ručky hned na prasátka ! měl sem to tak na primeře a brzdilo to kravskou píču .........bylo to tak akorát na zastavení auta v kopci a to ještě s odřenejma ušima..... mám tak tak i na cadillacu ale nepoužívám to . . . .
kotouč / buben je nejlepší varianta a má to tak většina aut :)

02.01.2008, 15:58 |
Ginda good job.. gongart...bych chtel videt toho pacose co to delal :o))
Woe... :))) Se jukni do zrcadla... :))
no masírka..100x lepší než se válet u televize a kinout ;-)
přijemné povození přeji
No to je dost Petře.... vo tom mluvíš už rok a půl ;-) .... vypadá to hodně zajímavě.... jak se teď cejtí 5-ka?
free.tree: NJN, furt se mi do toho nechtělo... :) No je to trochu jiný svezení, co ti mám povídat... :))