Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Je tu někdo přes kompresory (auto)??

 o Navštíveno 1921x o
o 30.12.2007, 03:06 | Nismo.Power
Potřeboval bych jen teoretickou radu :)
napadá mě asi jen cervinvega nebo ještě někdo kdo by poradil ? :)

Bylo by to jen na malej motor (1.7) ...... charger + fmu


o 30.12.2007, 09:09 | Honza2.016v
co potřebuješ vědět? jak velkej kompresor zvolit na cílovej výkon?
o 30.12.2007, 09:12 | Kindlik
ty si magor :) nestyď se a přiznej že upravuješ Renaulta , to auto které všude pomlouváš :D
o 30.12.2007, 11:54 | CervinVega
přesně tak, záleží na jakej výkon to potřebuješ a pak taky na místě které máš k dispozici
o 30.12.2007, 14:35 | Nismo.Power
ha cervin žije :) máš ICQ či tak něco ? :)
každopádně místa se tam najde dost s tim problém neni , cílovej výkon relativně malej , tudíž někde kolem 150hp
o 30.12.2007, 15:56 | Honza2.016v
hm 150 koní a 1.7 ..taková M45 eaton (střílím od oka) asi bude stačit
o 30.12.2007, 19:55 | Reprák
to uz bude levnejsi udelat 150ps atmosferickych :)
o 30.12.2007, 22:22 | Nismo.Power
po dlouhym zkoumání sem dospěl k tomu že kompresor tam dám leda když neseženu origo 1.4T u kterýho aspon vim jak to upravit aspon na 200ps což na těch 900kg by mohlo stačit :)
o 31.12.2007, 00:49 | Proffesor_W
aha, takze F3N R5 GTE, pro tebe urcite lepsi nez vymena za 1.4T bude vymena za BF3T coz je shodna 1.7 ale preplnovana ktera se davala do Volva 480 nebo 440. 120ps pri 0,4baru tusim. ma stejny spodek, vzhledove je dokonce uplne stejna, ma stejne uchyty a jedine co je jinak tak par kabilku na elektrice. Ta 1.4T je proklate papirovej motor a je na ni potreba udelat hromady a hromady veci aby z ni slo 200ps. Znam kluka co s 1.4T jezdi berg Trophy a ma v ni 150ps. K-tec z te 1.4T dostal 380ps ale showcar. Jinak jedna R5 s 17T uz v CR jezdi, je to takova vzhledove strasne hnusna krabice bila na dratovych kolech.
o 01.01.2008, 18:36 | Nismo.Power
Proffesor : já myslel právě že přeplnovaná 1.7 se dávala jen do Fuega :)) z toho volva by mohla jít sehnat no :) v postatě už sem na jednu 1.4T narazil ....... někdo prodává komplet R11 za 7500 což by šlo ....... kuchnout motor a dát ho trochu dokupy a prdnout to pětky :)
o 01.01.2008, 19:12 | Proffesor_W
NP: ne do fuega se zadna 1.7T nedavala. Ten motor z R11 bude ale nejspis to slabsi turbo,to co se davalo do R5 GT ph1, tusim 110koni, to silnejsi se davalo jen do R5 GT ph2 a mel tusim 115 nebo 120ps. ten z toho volva jen tak snadno nesezenes, 480 je u nas pomerne rarita i kdyz jich par je. Navic ta 1.7 je pomerne spolehlivej motor, urcite spolehlivejsi nez 1.4T, asi bych menil za ni a navic pokud mas origo 1.7 69kW tak to bude relativne jednoduchy, nebudes muset predelavat elektriku ani Ecu-Karburator.
o 03.01.2008, 03:12 | Nismo.Power
ta 1,7T funguje s origo ECU ? :)
jinak ted sem koukal a motorů by bylo k sehnání docela dost.....
R5 GTT měly měly od roku myslim 85 koní 115-120 dle verze u tý 1,4
ty lepší byly 140 - 160 - 200 Alpina ............

myslim že ač je renault celkové srágora na xtou tak i přes to se může jít koncern s jejich TSI klouzat a nedělat z toho takovou vědu neb už tyhle sračičky měly silný 1,4 a to i maj pod tunu což koncern nemá :) každopádně asi 1,4T a TSI vydržel stejně takže lautr nic :))
o 03.01.2008, 03:37 | Proffesor_W | Upraveno: 2008-01-03 03:38:22
jj,
R5 GTT ph1 - 115ps
R5 GTT ph2 - 120ps
phase 1 od phase 2 poznas jinym uchycenim tlumicu, jinyma naraznikama a lemy zadnich blatniku maji u phase1 falesny sani vzduchu

samozrejme ze ta 1.7 nefunguje s origo Ecu, ale ta Ecu by mela mit shodne konektory atd. Myslel jsem to tak ze nebudes muset predelavat elektroniku na karburator. Kazdopadne pokud bys chtel delat zastavbu te 1.7T tak se obrat na cloveka z www.X1.cz ten to tam ma, treba ti i poradi.
o 03.01.2008, 10:44 | maresk
1,4T z R5/R9/R11 je karbec, 1,4T z R5GTT ph.2 je okolo 140koní, R9/R11 má okolo 110-120k, oboje je velmi obtížně sehnatelný, jinak 1,7 není motor k přeplňování - dlouhozdvih s vyšší kompresí :-( - nejlepší řešení je ta 1,7T z volva, jinak pokud se nebojíš problémů s motory, sežeň si 1,8 16V z Clia nebo R19 16V - 140koní, kamarád to dával do GTEčka a jezdí to výtečně, ale sehnat motor v dobrém stavu není nic jednoduchýho :-((, jinak do kastle R5 nedoporučuju dávat cokoli nad 150k, už 140kobyl je o hubu, to auto je malý a krátký, stačí nešetrně šlápnout na plyn a auto jde do smyku :-(((

Professor_W - neexistuje žádná R5 GTT phase 1, existuje pouze R5 Turbo a R5 Turbo2, Turbo 2 je cca 160k, jak Turbo, tak Turbo2 mají motor vzadu (de facto uprostřed), náhon na zadní kola, oboje vychází z tzv. starý pětky, R5 GT Turbo je jen R5 phase 2, neboli Super5, motor vpředu, náhon na předek. Sehnat 1,4T z Turbo/Turbo2 znamená rozflákat prasátko na cimpr campr, je to hoooodně drahý :-))

jinak pro info - takhle vypadá závodní verze R5 Turbo: [ Link ]
o 03.01.2008, 11:04 | Proffesor_W
maresk -
R5 GTT ph2 rozhodne 140koni nema, ma 120 koni. Pletes si pojmy, GTT ma motor vepredu. Turbo2 ma motor vzadu.
GTT se samozrejme jako phase 1 delala, opet si pletes pojmy. Phase 1 a phase 2 neni renault 5 a renault super 5.
Renault super 5 Phase 1 - 1985 - 1987
Renault super 5 Phase 2 - 1987 - ...
A takhle pro info vypada phase 1 GTT:
[ Link ]
[ Link ]

a takhle phase 2:
[ Link ]

rozdil je jak uz jsem psal v zadnich lemech, plastem pod zadnimy svetly, je jine uchyceni prednich tlumicu a ph1 ma o 5 koni slabsi motor. O R5 mne rozhodne poucovat nemusis, Turbo bylo moje uplne prvni auto, ted uz mam treti R5ku. Nebo si to precti treba tady:
[ Link ]
o 03.01.2008, 13:27 | maresk
Professor_W : sorry, četl jsem to celý blbě a blbě pochopil, máš pravdu,

Poučovat jsem tě nechtěl, prostě jsem zmotal R5 a Super5 :-)) - holt příště musím líp číst ...

jinak faktem je, že jsem na vlastní oči viděl R5 GTT phase2, která měla v TP uvedeno 115kw - jednalo se o auto v origo stavu, které bylo dovezeno z německa, takže jsem z toho jelen - jinak bylo to phase2, rok 87, jinak u všech C405 jsem viděl uváděno těch 85-88kw; co vím, tak žádný úpravy na tom autě nebyly, má/měl ho kamarád, ale netuším, jestli jej ještě vlastní (= nevím, jestli to auto někde nerozsekal při stylu, kterým jezdí), nemluvil jsem s ním skoro rok (je pracovně v belgii, tak akorát občas přes Skype)


o 03.01.2008, 19:31 | Proffesor_W
ja bych to videl na obycejnou tiskovou chybu, bud zamenily modelya aut nebo ps-kw
o 04.01.2008, 16:53 | maresk | Upraveno: 2008-01-04 16:54:45
je to možný, ale viděl jsem i originál německý techničák, kde to bylo stejné - napadlo mě, jestli to není R5 GT Turbo Cup - závodní verze, která má psanejch 150koníků - v R5 GTT Cup jsem seděl, jede to asi tak stejně, jako to kamarádovo (Cup vlastní rodinnej kamarád (Renault dealer v německu) a jeho syn s tím jezdí závody) - v CZ, pokud vím, žádný GTT Cup není :-(, teda pokud to není to kamarádovo :-), jinak je tu minimálně jeden kousek R5 Turbo2, i když to auto je na rakouskejch značkách :-D
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3327 sekund.