
Navštíveno 3661x

Nálezový stav ...

Připravené komponenty

před pískováním

a po

nalakováno

výměna silenbloků

zadní ramena opět opískovaný, nalakovaný a výměna uložení + zesílení ramen (navaření ty děratý pásky)


22.12.2007, 19:07 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-22 19:08:54
zadní náprava se mi nevešla do auta tak sem jí musel odrbat růčo :o)

nakonec sem jí radši celou vyškubl ven ....

kost stabíku stará vs new

upravení silenbloků motoru ...

tlumiče a péra ...


22.12.2007, 19:15 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-22 19:16:32
panhardka opět s new silenbloky a zesílením proti kroutění ...


22.12.2007, 19:15 |
JR aneb kdyz je v Koneprdech prd co na praci :-D
nejvíc je na 12tej fotce jak je už nalakovaná zadní náprava asi to tričko s nápisem sparta.někoho by to mohlo naštvat :-D ale jinak dobrý.pěkná práce
nápravnice

porovnání brz - origo a z Vette C5, který tam narvu ...

vypada to super , a cim to lakujes aby to vydrzelo na spodku auta, vim ze co clovek to jinej nazor ale nebyl by lepsi treba komaxit , nebo tohle je na naky pruzny bazi
sedajdy


22.12.2007, 19:22 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-22 19:22:51
sedajda bude cca o 7 cm níž neb teď má nějaký šílený držáky na sobě ...

a na autě ....

testování kol ...

silenblok pro torque arm

blinkroše

hesky pěkně tak tady jde vidět pořádny přístup a vydrž při přestavbě jen tak dál

22.12.2007, 19:39 |
Pinky krasna prace
komaxit je nahovno neb je tvrdej, lakuju spešl antikorozním polotvrdým lakem určeným na podvozky

22.12.2007, 19:46 |
zazaa tak a je konec dohadum jak MZ28 lakuje diferaky :)
jinak praskove barvy (komaxit je jen jedna z obchodnich znacek) sou ruzne a vetsinou dost pruzne .... az tak moc ze se treb nejaji piskovat pac se od nich pisek odrazi :)
nevyhoda je ze je potreba perfektni podklad a pri poskozeni je to spatne opravitelne... jinak co se odolnosti tyka tak sou na tom hodne dobre a i proto se tak lakuji treba kola ktere sou hodne namahane
jj to je možný, prostě pro mě je tohle snažší, levnější a rychlejší řešení a vím, že to 100% funguje neb je to na to přímo určený, kamarád co si nechal udělat komaxitem ramena apod to měl po půl roce od šutrů dole ...

22.12.2007, 20:00 |
htd jeste hod fotku cele kary:)

22.12.2007, 20:02 |
imax Pekna prace ... snad uz to camaro kenecne das dokupy

22.12.2007, 20:11 |
dddd no fakt pěkný

22.12.2007, 20:45 |
*DM* slušný,pěkná práce
achyl ti stejně vysvětlí že si tuzingář a natřel si to celá štětkou :)))

23.12.2007, 00:10 |
kucik moc pěkný,by mě zajímalo jak dlouho ti to trvalo.A nemohl bys napsat značku té barvy,nebo kde se to dá sehnat,bbude mě totiž čekat něco podobnýho. S tím achylem:snad se to nepřesune i do tohoto příspěvku:-)
začal jsem 16.11. - výměnou toho Hurstu řazení, 21.11. sem začal s podvozkem, no nemám až tolik času tak se to vleče ... Jinak barva je z USA takže Ti asi moc nepomůžu ...
dneska sem začal dělat na těhlicích a brzdách, vlevo je origo těhlice, uprostřed je ta na kterou pásnou ty brzdy z C5 Vette jak už sem ukazoval vejš a ta liška rezatá je náhrada za tu Bidrinem ztracenou těhlici, kterou asi dodneška stále chudák hledá neb se ani neobtěžoval pípnout (to jaký tu dělal děsný ramena apod raději nebudu ani zmiňovat, nicméně člověk doufal, že po tom trapasu a scéně jak z Národního divadla co tu předvedl, se něco změní - nezměnilo se nic tak aspoň vím, že chyba nebyla na mý straně, na toho člověka platí akorát bič a rusky mluvící spoluobčané)

půl hoďky poctivý práce a byla holka skoro jak new :o)

mno a pak už se lakovalo :o)

a ještě detailík brzdiče

a takhle by to ve finále mohlo + - vypadat ...


23.12.2007, 09:43 |
Hráďa zase se ukázalo že si opravdu magor /v dobrym slova smyslu/ a že evidentně nemáš co na práci
jen tak dál a víc a houšť

23.12.2007, 10:13 |
petis Moc pěkný. Ta barva je mazec, pěkně kreje:-) Jen tak dál.
mysakrální ta koule na řadičce.. tu chci:o)
Na muj vkus malo laminatu, nasavacu a mraceni :o)))))))
Ty jsi hracicka:) pekne, kolecka luxus.. Ale IV. camaro je hezci:D

23.12.2007, 11:34 |
woody To MarauderZ28:za kolik jsi koupil ten jednosloup?
moc pekna prace!!!!
ten jednosloup už tam byl :o) vedle je 4 sloup a za ním pak 2 sloup, vše u 2 lidí který to maj jako koníčka :o)

23.12.2007, 14:40 |
Adler pekna prace ... tise zavidim moznost nechat auto tak dlouho na zvedaku ....
Malej dotaz z čeho jsou ty sedla? takovej typ schánim.. jsou to origo Recaro? dík
23/12/2007 16:21 tunitko - nevim zda jsou to tyhle primo,ale jsou hodne podobny sedakum co se davaly do suzuki swift tak zkus kouknout. Ja jsem sehnal obe predni od jednoho vrchare za 500,-
Moooc pekna prace a jsem hodne zvedavej na celkovej vysledek. Tomu se rika predvanocni uklid. :-D
Moooc pekna prace a jsem hodne zvedavej na celkovej vysledek. Tomu se rika predvanocni uklid. :-D
Moooc pekna prace a jsem hodne zvedavej na celkovej vysledek. Tomu se rika predvanocni uklid. :-D
No krasa, kdyby jsi se nudil tak bych take potreboval neco natrit :-))))
Poctiva prace, gratuluji :-)))
děkuji všem, jinak sedačky jsou z Imprezy ...
jj fakt pekna prace , jinak jeste k te barve ja davam komaxit a kdyby se mel nahodou kousek uloupnout tak je pod tim jeste nazinkovano
kdyz jsem toho privezl par metraku do jedne galvanovny tak to moc nechapal


24.12.2007, 12:52 |
Drag Máš to fakt pěkný...vypadadá to supr umíš si s tím pěkně vyhrát...fakt paráda:)

31.12.2007, 02:12 |
zipp Fakt krása...
ty kotouče na poslední fotce...to sou už na ty větší brzdy?
jj 305mm, origo jsou 285 mm

31.12.2007, 03:03 |
zipp Taky bych chtěl na svou alfu nějaký větší brzdy, ale je to kopa peněz :-(
btw: škoda, že si tam nedal nějaký děrovaný kotouče, vypadalo by to trošku líp :-)
proč - dal sem si práci tam narvat větší brzdy a tím že bych dal děrovaný vrátil bych se o krok zpět neb bych tam měl dírama míň materiálu a vrátil bych se na úroveň těch 285 možná i míň ...

01.01.2008, 07:50 |
zipp 2 Mar: fakt? to sem nevěděl, že to tak funguje

01.01.2008, 12:47 |
Pekys luxusní práce, fakt že jo...

01.01.2008, 13:21 |
zipp 2 Mar: a myslíš, že nemají smysl? Na všechny hodně výkonný auta se dírovaný dávají, tak to nějakej důvod má, ne? Není to kvůli chlazení? Sice budou jak ty říkáš trošku menší účinná plocha, ale zase se budou líp chladit, takže nakonec dosáneš toho stejnýho výsledku jako s těma nedirovanýma :-) Přemýšlím správně? :-)
Na třmen jsi dal stejnou barvu jak na podvozek nebo spešl na brzdy? Mám takovou zkušenost, že brzdovka seřere všechno :// Co jsem se bavil s výrobce m brzd, tak mi říkal at na to barvu nedávám, že zabraňuje odchodu tepla.
dobrá práce, fakt, že jo.
jenže aby ty díry chladily musíš jet určitou rychlostí takže pokud auto trpí přehříváním brzd v sérii tím že dáš dírovaný nic nevyřešíš naopak neb daleko účiněji chladí plocha kotouče a žádný díry - spousty aut vrtaný kotouče nemaj a jsou hodně nadupaný. Aby vrtaný kotouče fungovaly musíš zajistit kvalitní přísin vzduchu k nim a hlavně jezdit stylem brzda plyn z velkejch rychlostí ... Prostě na autě který na to nemá brzdy spočítaný je to max vopičárna na oko ale nic přínosnýho pro běžnej provoz :o)

01.01.2008, 15:04 |
zipp ok, díky za vysvětlení

02.01.2008, 00:17 |
Rudi práce pěkná, ale ještě lepší je ta dílna!

02.01.2008, 03:51 |
zipp krása!!!
for Vasekkch: zní to sice logicky proč nebarvit, ale dle mě je to totální píčovina už z toho pohledu, že spousta výrobců barví svoje brzdiře už z výroby viz Škoda RS např .....
to MarauderZ28 : on vyrábí brzdy hlavně pro motorsport, takže možná proto ty zkušenosti (www.marijan.cz). Nicméně stejně se ptám jestli tam ta barva vydrží:) .
co jsem měl nastříkané sprejem na brzdy z drogerie, tak se to oloupalo vlivem brzdovky.
tak nesmíš nechat chcát brzdovku po brzdičích ne ? :o) já je stříkal vždy hammerite a nikdy sem tenhle problém neměl teda ...
jinak se podívej na výrobce brzd pro motorsport všechny jsou bezvýhradně lakovaný .. Brembo, Wilwood ... ono totiž přechod tepla z brz do brzdiče se konná před brzdovej pístek, kterej se destičky dotýká velice malou kruhovou plochou a pokud použiješ kapalinu s vysokým bodem varu např. DOT 5.1 nikdy ten brzdič nedosáhne takový teploty aby jí přesáhl takže to ochlazování brzdiče není až tak nějak podstatný ...
jinak si myslím, že třeba komaxit asi bude brzdovce odolávat nejlíp ...
A tohle je teda taky hammerite nebo něco jiného?
jo, komac odolava dobre ... vyzkouseno :-)
me chcal na motorce zadni brzdic nejakou chvili,a i ten komac mi slezl z kola.ale asi na kratkodoby unik brzdovky (pokapani pri odvzdusnovani) to bude v poho
:o)

tak půlka spodku hotova ... neskutečná votročina ....

dneska dorazili desky na předek ..... Brutestop :o)

šprcgumička :o)

díky soudruhům z ameru můžu odvzdušňovat sám a nepotřebuju žádnýho přisrávače co by mi klecal do práce :o)

03/01/2008 05:07 MarauderZ28 ... hadicka se zpetnym ventilem?
03/01/2008 04:59 - koukam ze jste tam pro jistotu precijenom dali tram... :-))
no zas tak vodvážnej nejsem prdne řetěz, prdne brzda a pak se voběsím na nejbližší jedli já :o) ne ono to i ulehčuje tomu zvedáku :o)
delaji se i odvzdusnovaky s integrovanym ventilem, ale tohle bude levnejsi :-)
zadek vypadá na pěkný Áčka:)))
jsou nicméně nikterak velký ... byť áčka nesnáším tady to nešlo bohužel nijak jinak vyřešit ...

04.01.2008, 16:33 |
Tuner#2 | Upraveno: 2008-01-04 16:36:42
MarauderZ28: Musím Ti sklonit poklonu, vypadá to fakt moc hezky. Zavzpomínal jsem si na staré časy, kdy jsem si prošel podobným, ale auto na špalkách a vše na zádech 50cm nad zemí :o/ Zvedáček by tehdy bodnul :o)
moc děkuji ... včera sem koupil takovej ten vozejček na kolečkách na kterej si lehneš neb druhou stranu spodku auta chci obrousit vleže neb ve stoje s rukama nad hlavou je to strašná makačka :o)
fakt moc pekne, nazivo to musi byt jeste lepsi! congrat.
jj, kdyz jsem si chtel ulehcit praci a nasomroval se ke kamosovi do jamy, tak jsem se taky divil :-)

06.01.2008, 11:46 |
JR jj prace pod heverem s rukama nahore je kurevska svinarna :-))
no ono s rukama nad hlavou je to sice makacka, ale v leze to take neni nic moc, ja tak doma delam porad a uvital bych delat s rukama nad hlavou:) ale zas si u toho odpocines, kamos se chvalil ze tam jednou i usnul:)