
Navštíveno 1054x

Nejlepší hláška je to, že zadní brzdy jsou ty samý co má Enzo vepředu :o))
[ Link ]

22.12.2007, 09:22 |
zipp krásný auto, článek si du přečíst. Ale jen sem chtěl poznamenat, že z toho bude zase průser ;-)

22.12.2007, 09:26 |
zipp btw: tu hlášku o brzdách z enza sem tam jaxi nenašel ;-)
je to fakt krásná kára..ale k enzu bych to asi ještě nepřirovnával..
co cenovka?

22.12.2007, 11:13 |
JR rekl bych, ze Marauder myslel pouze sronani velikosti. Jinak slovo Enzo v clanku nikde neni :-))
jednoduché a nádherné, fakt se to povedlo a asi najít tam nějakou chybu může jen blb.
Tedy, už jsem viděl hodně hrubek, ale najít v seriozním článku toto
"magnetickými tlumičy"
mě vážně odrovnalo...
Po Č napsat tvrdé y???
To snad ne?!
v tom případě ano..ale tohle se mi vážně líbí...

22.12.2007, 12:12 |
gigo jako tykeev...

22.12.2007, 12:22 |
JEF ad brzdy
rekl bych, ze Marauder nemyslel pouze srovnani velikosti. Jinak slovo Enzo je v jinem clanku:-)
[ Link ] JR promine za skorocitaci:-)))
Tak tak já nikde nenapsal že ZR1 je lepší jak Enzo, ale měl sem, na mysli toto:
Zadní patnáctipalcové kotouče jsou údajně stejné jako ty, které byly použity na přední nápravě Ferrari Enzo ....
Pokud cena bude kolem 1.800.000,- Kč, tak to půjde na dračku :-) a majitelé budou brzo bez not :-D

22.12.2007, 14:34 |
tukan Krasná až nádhernááá :)) konečne i ten interir vypada k světu :)) budu muset hodne setrit :D
tak ten kompresor je hustej. by me zajimalo, jak to vyrabeli v dobach pred CADem :-O
enza a lamba sou jen masírky pro movitý lidi :)) že někdo má lambo neznamená že mu ZR1 či GT-R nenatrhne zadnici :))
za tu cenu myslim neni třeba žádnýho komentáře :))