
Navštíveno 4665x


10.12.2007, 21:48 |
numi Zdravim...chci si pořídit sportovní vzduchový filtr ,ale našel jsem na netu i závodní!! Myslíte že by motor vydržel....!? Jestli to nesaje moc bordelu!!? Hm?


10.12.2007, 21:50 |
numi nebo (nerez sítovina)

Tak sportovní přidá 5HP a závodní 10HP :o)) sorry ale musel jsem. Oba dva na mě moc důvěryhodně nepůsobí. Osobně mám KNko a jednou za rok mu dám údržbu vypráním a impregnací a jsem spokojenej. Zda to ale přidá nějakého koně záleží jak na motoru, tak na celém sacím traktu jak je řešený.

10.12.2007, 22:00 |
numi no píšou že nedoporučujou na normální ježdění !!! Tak mě to láká :-)

10.12.2007, 22:06 |
ajsik a na jaky motor to chces namontovat :-)?
numi... jj na normalni nic moc, je to lepsi na couvani.
jinak mam taky KN (2x) :)

10.12.2007, 22:28 |
numi Motor 2.8 142kw

10.12.2007, 22:29 |
numi jinak KN jsem měl......chci změnu
numi: Tak poku jsi KN měl, tak nevím co chceš za změnu, nic lepšího dle mě běžně dostupné u nás není. Green a další jsou zpracováním a vlastnostma jen horší...

10.12.2007, 22:42 |
numi no měla by tam být větší propustnost vzduchu když je to z nerezovích vláken

10.12.2007, 22:48 |
numi ZUSTANEM U KN a bude pokoj :-)

10.12.2007, 22:55 |
JR pro normalni pouziti se nedoporucuje, protoze to uz skoro ani nefiltruje .....

10.12.2007, 23:13 |
Tuner#2 | Upraveno: 2007-12-10 23:14:08
Jak psal jeden můj kamarád - to má woka, že by to vcuclo i 13tku klíč :o))
Tuner#2: a mozna i s monterem :-)
u-geen: U toho závodního je to více než pravděpodobné :o))
No tak potom jenom Pipercross.
[ Link ] ty jsou taky víc než dobrý
lol :)))) jestly chceš změnu tak si leda kup Green či F1 ale věř že si proti KN moc nempomůžeš teda spíš nepoznáš....... závodní filtr to si klidně den na sání kvakrát přeloženou punčochu to tě výjde levnějc se stejnym účinkem .)))))

11.12.2007, 15:13 |
Prady eště tu nepadlo BMC, taky na ně mrkni, docela kvalita
Tuner#2 :-) !!!
taky mam KaN a na vsech autech
Když tak koukám na ten odkaz, od Ondry 2.0 ,tak co si myslíte,že je lepší-bavlňák,nebo molitan? Krom teda názorů,že nejlepší je origo,netvrdím že ne,alle zatím vždy jsem tam dal rovnou KNko... Anebo bezúdržbový od AEM(neimpregnují se)?
Já myslel že je pod tim molitanem ještě něco.přece to neni jenom tak molitan :-)
Nedávno jsem teda viděl filtr a tam krom molitanu nebylo nic. Jak říkám,já mám KNko a jsem spokojenej,ale jen mě to zajímalo...
Mam na obou autech take KN a spokojenost...
No Nocarret co sem chodí má pipercross a je asi spokojenej.

11.12.2007, 18:59 |
numi Tuner#2 stim klíčem jsi mě docela pobavil :-D
měl jsme možnost si osahat molitaňáky od ITG -jak klasickej kuže, tak ovál na 2xwebery ..filtrujou víc než dostatečně..
na KN a green nemůžu říct taky nic špatnýho -i když po sundání sání je na stěnách trubek vidět hodně malá vrstva prachu..ale to tomu motoru zas tak nevadí, když nejezdí denně...jinak pokud je možnost tak doporučuju přes bavlněnej filtr, nebo tenhle z nerezový síťoviny dát molitanovej převlek - pokud možno přímo na ten filtr (od KN a itg jsou vidět čatso na autokrosech..)
měl jsem na dvouch autech KN a nic jinýho už nechci...
Na tohle už nemám znova sílu...

13.12.2007, 10:00 |
Fiaro taky mam KN...nic lepšího neznam...
-Hans- ale jenom nám to pověz ať to víme.od toho tu to fórum je

13.12.2007, 18:06 |
numi -Hans- a jdi ty brepto :-D
chudák hans, je tak vysílenej z toho všeho tady okolo:-)
jj urcite KN je super mam a za žádnou cenu byych neměnil............:-)
numi: Tvoje aktivita = embrio... Nemám, co dodat, jsi 0. Raději na mě nereaguj.
Ondry, nebo co seš zač... Tobě se směju ještě víc. Chudáčku.
A Kamile306: Znáš mě? Asi ne... Co dodat...
Sorry ostatním, že je prudim, ale tydle "odborníci" - kua, co to je zač:o( Asi sežrali moudrost světa...
Ach jo, hošíci, dejte hledat a něco najdete, fakt se VÁM směju:oDDD 5ešilo se to tu asi 100x
-Hans-: no tak řeknu ne? a nedělam že nemůžu uf uf jako debil. kdyby si sem hodil ten odkaz hned tak neřeknu ne? a chudáčku řikej sobě a ne ostatním lidem.asi píšeš dřív než přemejšlíš ne? sorry ale já musel

15.12.2007, 21:00 |
numi -Hans- Jestli jsi nahrabal svojí aktivitu tim, co tu předvádíš, tak to chápu.A pokud jsi takle aktivní, tak je vidět, že nemáš do čeho píchnout ......... :-))
numi: dobrý :-D
-Hans-: a proč nic neřikáš na mojí aktivitu?sem tu novej a co? ale už mě to tu unavuje ufíky uf :-)
-Hans-: první řádka je pro tebe
[ Link ]
ok, možná to bylo moc, ale hádat, jak malý dítě, se nebudu.
15/12/2007 12:56 = nemám, co dodat.
Zcela nesmyslný téma na něco, co tu bylo 100x....
15/12/2007 20:12 : ghrrr, vypovídá to o tobě. numi celkově... Hoši, ste nejlepší!
kup KN je dobrej.. já kupuju polský JACKY za 700kč a je taky dobrej, sání čisté, auto jelo jak z praku ..
asi koupim KN nebo univerzál a koupil bych k tomu ještě ty molitanový převleky.myslim že to v tadytej kombinaci odfiltruje většinu bordelu. teda aspoň myslim
ale KNka nedělaj podobný jako je ten stříbrnej tady.vyděl jsem jenom s uzavřenym hořejškem a to se mi nelíbí.
jedinný co k tomu říct se dá jen to že K&N rtozhodně nepatří mezi ty nejlepší filtry, spíše nadprůměr, nevím jak u malých aut ale třeba sem viděl několikrát test z dina u V8 moturů s kitem např od K&N takže filtr + trubky až po klapku a rozdíl byl pokaždý měřitelnej, věřím, že u 1,3 motoru je to naprosto k prdu neb origo papírák je naddimenzovanej výkonu motoru a když tam někdo vrazí propustnější filtr nepomůže tomu neb stejně víc vzduchu to už nepobere, u aut kde je filtr restrikcí v sání (krásnej příklad je například Mountaineer 5,0 V8 (motor Mustang) kterej má filtr schodnej s Fiatem 1,6 je nárůst znatelnej pouhým sešlápnutím plynu a pozorováním co ten motor provádí ...
Ondry 2.0 20v tak to jsi viděl naprostý prd ....


19.12.2007, 04:27 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-19 04:28:58
jinak tady si proklikejte jak kterej filtr je dobrej - hustý sračky propouští Blitz - ten je právě drátěnej a oslavovaný HKS - to je zas z molitanu ... prostě bavlna je bavlna ...
[ Link ]
no ono se dela jako kdyby ty filtry byly nejaky technicky zazraky.... se zkus projet uplne bez filtru.... to ma tu nejvetsi propustnost... pokud to nebudes zkouset na prasny ceste tak to motor za tu chvili neznici a uvidis jestli naky zvysovani "propustnosti" ma nakej efekt.... podle me to bez toho "ucpanyho" sani bez dalsich uprav bude jen horsi... ten motor je totiz dost mozna na ten mensi tlak(odpor) v sani dimenzovanej.....
je mozny ze jsou motory u kterejch to znat je, treba ty velky V8 o kterych pise mar, s tima jsem nikdy nic nedelal..... ale u obyc"rodinejch" evropskejch aut si myslim ze je zmena temer nezaznamenatelna a spis k horsimu (krome vetsiho kravalu ze sani samo)