
Navštíveno 1831x


03.12.2007, 20:37 |
numi Zdravim.Pánové jsem se chtěl zeptat.Kamará si chce v lednu kupovat káru,ale má podmínky..... auto by mělo mít min.200 koní a vejš a mělo by se vejíd do 150000kč :-) tak a babo rad.děkuju za tip

03.12.2007, 21:42 |
hanzz tak třeba Impreza GT :)
Tady
[ Link ] máš jaké auta by to mohli mít a pak už jen vybrat které a najít ho. Jinak např. Rover 620Ti, 2.0 Turbo, 147 kW, r.v. 1996 stojí kolem 60.000,- Kč. Co ušetří, tak může klidně dát hnedka do výměny a nebo schovat na ND.

03.12.2007, 21:55 |
numi ta Impreza neni špatnej nápad :-) děkuju!!!
Alfa Romeo GTV 3.0, Audi S4, Audi A8 4.2 Quattro, BMW 325, 530, 535, BMW 730 V8 -
[ Link ] atd. atd. atd.
to už se tady taky řešilo aspon stokrát :)
dobrý parametry 200koní 150tis ........... chce větší či menší auto, zadohrab předohra, nějaká výbava ABS,ESP ,ASR ,Airbagy, Klima, El okna, sedan, coupé, kombi......
cena ND , spotřeba, náklady na běžnou údržbu, spolehlivost, stáří....
nejdřív by si měl ujasnit trochu víc co chce pak teprv hledat . . . . . .
to: hightower: ten tvůj odkaz je nějakej divnej. viz passat 900hp , polo 400hp aj...
BMW E39 528i, 540i, při troše štěstí a rozumu sežene kolem té ceny.
otázka jestly chce aby to auto jelo nebo aby mělo "200 koní" ...... může mít 200 koní neni problém ale taky může mít 2t takže pojede mizerně . . . . . taky muže mít 200 a mít 1200kg tak to trochu pojede..... nejdřív bych upřesnil pak teprv hledal vhodný auto :)
taky třeba napsat zda chceš turbo nebo NA, sporták či limuzínu..

04.12.2007, 18:09 |
numi Pro Nisma.......auto by mělo být sedan či cupe! zadohrab nebo předohrab nebo čtyřkolka! výbava čim lepší tim líp :-) to je jasný!cena ND je jedno,spotřebu ovlivňuješ sám! spolehlivost maximální (jako BMW :-) stáří od 92-......a pokud jde o váhu auta, tak čím lehčí tím samozřejmě lepší
v tom případě jasná volba
sedan
předohrab
výbava : najdi lepší
cena ND : minimální
spolehlivost maximální
spotřeba jak řikáš ovlivnuješ sám a pravdu máš
váha 1,6
někteří už určitě vědi kam mířim :)))
[ Link ]
cena do sta kolíků vpoho , jízdní vlastnosti super jede jako 850i :)

cena : více než příznivá
[ Link ] jízdní vlastnosti stejný
jede asi tak jako by 96 dal někdo 200kg navíc
výbava lepší :)
[ Link ] 

04.12.2007, 18:53 |
numi No jestli počítá dobře tak má něco kolem 300 koní ?!
Nismo: docela by me zajimalo, co je minimalni cena ND. Mel by jsi nejaky prehled? Vejfuk, brzdy, ramena, loziska a treba celni sklo?
Rad bych si rozsiril obzory....

04.12.2007, 19:42 |
bafis Á koukám že NicMoc si ho tu zas honí nad tím svým ejmerickým šuntem...
ano ano 300hp , snad doposud to je nejsilnější sériový auto FWR .....
tommas vtipnej :)
vejfuk : celonerez , leda bys ho urval ale moje auto z 98 ho má jako novej
brzdy : přední 303mm kotou vnitřně chlazenej 1300kč/ ks včetně dovozu od simixu kde maj rabat 100-200% za dovoz
destičky : ty lepší předek 1200 zadek 1400
ramena .... nemám nejměnší tušení jak to rameno velký jak kráva zničit ale kdyby bouračka tak jedno komplet rameno 9500,- ..... já ted objednal silentlobky na předení nápravu neb po těch 240tis začíná už mít vůle cena 65dolarů s dovozem nevim čekám na to
ložiska : zadek celej náboj 4,5 jeden ale po 240 jako nový tak nevim předek bude min tam neni celej náboj
třeba čelní sklo tak to ti nepovim ale počítej 15tis takže přiznávám že to je raketa ale zase má výbavu, já se ho snažim uhrát na připojištění přes známýho ale nepotřebuju ho jen to zkoušim :)
ještě nějakej dotaz ? :)
třeba 140A vodou chlazenej alternátor s dovozem za 4,5....... příjde ti to moc na to že všechno vydrží X krát víc než koncernový díly ? :)

04.12.2007, 19:50 |
Nismo.Power | Upraveno: 2007-12-04 19:51:08
bafis : jak se řiká "opel neni auto" a řeknu ti to i já a je mi uplně buřt že tam máš znáčky GM ...... bohůžel na ofiko stránkách se o něčem jako Opel nemluví a link na ně je tam šouplej aby nebyl vidět....asi se za to styděj že to k nim patří :) šunte :)
jinak ty si aktivitu nehoníš že si sem musel napsat OT ? :)))) koukám že už máš přes sto :)))
tak musím souhlasit s NP , byl sem docela dost překvapenej když mi řekl cenu dílů co na STS stojej . Na mojí Fabii jsou dražší :Da to ty zm.di vydělavaj hafo na tom že to do čr jen dostanou .. dost teď nad STS taky přemýšlím

04.12.2007, 20:19 |
bafis Tím honěním jsem nemyslel aktivitu...ty jsi prostě ze svýho Cadi úplně vyřízenej a věřím že v něm i chrápeš. O Oplu vím že to není nejlepší auto, taky ho mám jen na zimu, protože je alespoň úsporný a prostorný a vyšlo mě na hubičku. Jo a nedávno tu byl článek, byl v něm žebříček spolehlivosti, poruchovosti a tím pádem i s tím související prodejnosti aut v USA. Americký auta v něm totálně propadli, tak se přestaň rozplívat ty amíku z prahy...
Zebricky sou naprd, asi jako informace od statistickyho uradu... me se nikdy nikdo neptal jak se mi kurvi auto. Nebo tebe se nekdo nekdy ptal...? Koho jo, at sem dolu napise "whoa!" :)
Nismo: tak jak to popisujes to je strasne krasny, temer idilicky... Jakoze dily jsou neznicelny, nic se nemeni a kdyz nahodou neco, tak je to v cene Fabie. Rad bych slysel napriklad druhou stranu, nejakou spatnou zkusenost. Ty se tvaris, ze dily se neopotrebovavaji a zere to do deseti litru, to je dle me trochu divny...:-)))

04.12.2007, 22:03 |
bafis Nejde o to jestli se někdo ptal Tebe, nebo mě, to se asi počítá jinak né, třeba podle značkovejch servisů. A nemyslím že by to bylo na nic, dost lidí to ovlivní, koukni jen na AHC kolik lidí se ptá na názor...
Mercedes 320 Coupe a máš to..... Koně nejsou všechno :-P
tak Nismo s tím jezdí kolem 17l/100 po Praze a to jezdí jak prase a vzhledem k tomu jak s autem jezdí , tak je to fak neuvěřitelný že se to nesere . Já na to auto měl ten smaej názor jak ostatní . Mě vyhovuje koncern , když se něco vysere (skoro pořád) tak jdu a maj to všude , ale na tomhle je zajmavé , že to zatím drží na to kolik to ma najeto :) ale ta spotřeba by mě zabila
tommas : že nejsi schopnej se s tim smířit to plně chápu ale to je jen tvuj problém , nejsem proti mysli si co chceš a klidně si žíj v tom že auta z USA sou velký moc žerou a servis je neskutečně drahej..... tyhle povídačky mi řikaly všichni z okolí když sem řek koupim si tohle...... ted mi to polovina závidí a řiká jak sem bezvadně koupil a druhá polovina mlčí a radši závidí tiše :) jinak to že ty díly držej to je normální, to že na evropskym autě po 20letech všechny šroubky strhneš to je normální taky a že na 50 let starý americe ty šroubky povolíš i na podvozku všechny po tý době je prostě taky normální :) ..... jak si řek cenu ramene tak sem si myslel že máš něco koncernovýho neb neznám moc aut kde by odcházeli ramena jinak než bouračkou :)))samo nic proti felicii co máš, je to poslední český auto co nestojí za bačkoru a sou na to aspon levný díly atd .......
MB jak píše velikej neni špatný auto akorát mě štve jak sou nehorázně předražný a do nějakýho roku 98-99 to má interiér jak z piána apk teprv jim došlo že by mohly změnit interiér kterej vypadá dost humpolácky viz třeba E řady který sou dojebaný a chtěj za ně ~200k ...... to bych za to nikdy nedal to at se na mě majitelé MB nezloběj ale to auto neni hezký ani , jinak nic proti kvalitě..... ty starý mercky bezvadný ale to nový už taky víme jak....... konče W124 apod modelů končila kvalita a začínala cena :)
kindlik : stejně STS dostane k vánocum sekvenční LPG pak budu jezdit za nějakejch 6-8 kombinovaný v benzínový mluvě :)
Nismo:
To čím jezdím teď moc neřeším. Jsem LPG positive, svejch 25 tisíc si odjezdím v přepočtový benzínový mluvě za 3,5-6 litrů, servisem nejlevnějšího atmosférického motoru co občas dostane olej za 60 Kč/litr a dokud se to bude hejbat (což tipuju tak na rok) tak prachy budu strkat jinam než do auta a dál spokojeně riskovat, že až mi někam narazí přerostlá moucha, čmelák nebo podobná haveť tak mě to prostě zabije:-)))
Co se aut týče, tak jezdím ješte koncernama a to buď úplně novejma, nebo zase s najetýma 250 a víc. Takže mám názor, že to docela drží, protože se ješte dostanu do Espace (2.0) a Peugeota 607 (3.0) a to je to katastrofa když to porovnám ve zpracování koncernem zmíněná auta (Espace) a spolehlivostí (607).
Jako měl jsi štěstí na to auto, to je taky o tom. Někdo prostě koupí auto a nic, jinej zase pořád něco.
Problém by docela byl, když někde STS otřeš, na to asi vrakáč za barákem nemáš, žj.
Co se těch ramen týče, tak to bylo myšlený tak, že když měníš čepy, tak se u dost aut mění celý rameno (prý i moje vysněný E39)
pravdu máš v tom že otřít STS neni jen tak to pak nezbejvá než koupit celý na díly ale ani to nestojí to co fábie :D
u těch ramen tak tam ty silentbloky vyměníš u valný většiny bez nějakýho problému a spodní čep se taky dá měnit i přes to že by byl přinejtovanej :) ramena jakožto nutný měnění celýho ramena to je u koncernu :)
Lancia Delta HPE HF Turbo
Fiat Coupe 2.0 20V Turbo
Alfa Romeo GTV V6TB nebo V6

05.12.2007, 17:52 |
numi :-) konečně zase nějaký tip na autí :-) jinak slušná debata :-D
za 150 by se možná dalo sehnat v DE BMW 540 V8 E39 285k zadohrab spolehlivý.. to bych ti doporučil já.. a hlavně to bude v manuálu
blazen: horko tezko, dost dlouho jsem schanel 540ku v manualu a tak cca 1 z 20 je manual :( Ceny byly 200k za slusnej kus v DE...
Jeste doplnim Volvo S80 T6 (2.8biturbo) nebo docela slusne jede i S40 2.0T :)

05.12.2007, 23:20 |
bafis
bafis : S klády sou krutě náročný na peněženku jak se to posere a nemůžu si pomoct že cadillac i přes SevilleTrackSuspension aneb STS je luxusnější a interiér těch MB je prostě tragickej traktoroidní nefejsliftovanej od piána až do roku 98 a kolem ...........
a když echt luxus tak Seville SLS takže SevilleLuxurySuspension aneb 275HP stejnej motor ale neni elektronicky štelovatelnej podvozek a je to houpavější :) STS je houpavý jen když chce ale když se jede svižnějc tak sedne k zemi a ztuhne :)

06.12.2007, 07:26 |
hanzz Saab 9000 2.3 turbo
Saab 9-5 3.0
S-klada je opravdu docela draha na provozni veci a uz maloktera vypada na silnici pekne, vsechno to je pobouchany, pokriveny atd.
Napadlo me jeste jedno auti, co BMW E34 M5? Sice je to na naklady provozu taky zrout, ale je to luxusni auto se kterym si clovek uzije srandu jako s nicim jinym a pritom do toho v pohode naskladas 4 lidi s nakaldem a muzes jet na vylet...
k saabu je potřeba mít mnohem větší ropnej vrt před barákem než k mýmu caddy :)) jak se vysere turbo tak raketa :)

06.12.2007, 11:33 |
bafis | Upraveno: 2007-12-06 11:38:03
Nebo něco pro lordy ...
Rok výroby 1996
Spotřeba a Palivo - neuvedeno - benzín
Najeto 158 000 km
Objem a Výkon 3 239 ccm 146 kW
Karoserie Sedan/Limuzína 4-dv. 5-sed.
Barva zelená metalíza
STK/Emise 03.2009 / 03.2009
Výbava vozidla
ABS, Převodovka automatická, Alarm, Klimatizace manuální, Kůže, Rádio originální, El. Okna, El. Zrcátka, Otáčkoměr, Dřevěný interiér
CENA POUHÝCH 135 000 KÁčÉ

06.12.2007, 11:48 |
bafis CENA 135000 KČ
bafis: Co to je za auto je tajemstvi?

06.12.2007, 12:07 |
bafis

06.12.2007, 12:08 |
bafis Nechal jsem tam jméno bazaru, tak mi to někdo aktivní smáznul....

06.12.2007, 13:49 |
Conan Volvo 850 T5 -> 155kW
Volvo S40 T4 -> 147kW

06.12.2007, 13:53 |
Nismo.Power | Upraveno: 2007-12-06 13:56:55
to víš tady je to samej aktivista ..... :)
jaguar slabej motor , nic moc výbava (myšleno oproti cadillacu) ....... a jen tak mimo mísu asi se neorientuješ v dostupnosti a ceně ND na jaguar co ? :))))))))))
Volvo 850 : taková staromódní krabice ale celkem držáci výjma T5 motoru
S40 turbo sem jel a na to že znám S60 2.4 a S80 T6 tak S40 mi ani nepřišlo že to je volvo, vevnitř to je hlučný fakt fest, komfort volva nikde a ergonomie čudlíků na bodu mrazu, na to že to mělo mít sílu a bejt to lehký to nijak obzvlášť nejelo ale zase to mělo příznivě malou spotřebu :) jinak ale taky držák vcelku......
servis volva všeobecně drahej, neorigo se dá ještě utáhnout :)

06.12.2007, 14:41 |
bafis NP : Numi jasně nahoře píše že: " cena ND je jedno " !! A slabej motor ?? Několikrát jsem měl možnost se v tomhle autě svézt a slabý mi nepřišlo, ale možná je to tím že jsem si teď zvykl na trochu línějšího ropáka.
Nevím na koho narážíš tou první větou, ale od tebe zní směšně když máš potřebu každej návrh komentovat...
bafis: myslim, ze ta Nismova reakce je na to, ze jsi psal, ze Ti to nekdo aktivni smaznul. No ja uz jsem na tomhle foru taky na slovo aktivita alergickej, je to ted porad dokola.. Je to tady pekne na palici.

06.12.2007, 15:01 |
bafis Tomm : jo jo, asi to tak bude, ale NP to zkousne....
Impreza GT,neni co resit pokud jde hlavne o to sportovni svezeni.Jeste bmw m3 3.0 ale tam uz je problem sehnat peknej kousek.
tak když cena ND je jedno tak tam jaguár teda vede ač nejede tak jako STS , nesedí jako STS a neni tak vybavenej ale to je fuk jaguár je prostě o designu a to uznávám taky se mi design líbí a ted stojí jeden sovreign u edenu za 40 v parádnim stavu a 4,2 motor to už se dá zkousnout :)
Subaru je sport, M3 teda nevim do týhle ceny když bude tak to bude těžkej dojeb a u každýho M bawora je třeba si nechat dost penez bokem na to aby se dalo do cajk stavu :)
aktivistou sem samozřejmě nemyslel nic společnýho s ahc aktivitou :)
ta 540 se dá sehnat v manuálu v pohodě cca 160-180tis.. byla mě nabídnuta 3x za poslední 2 měsíce.. pokud chceš,vyjed za hranice a kup si ji.. bude to dle mě lepší než cadilac

06.12.2007, 16:39 |
bafis Ještě jedna dezignovka se dá sehnat kolem 5000 É...5ti litr, 300 PS...


06.12.2007, 17:14 |
numi kdyby to bylo na mě!! tak skočim do bawa.....jako že jsem už skočil :-) BAFIS : 850 je maskr!MIKEVR6 : M3 jak by smet (ale zatim drahá)....každopádně všechny auta co jste nabídli tak jsem si napsal a už jen záleží co si vybere :-) jinak kdyby ještě něco....šup jsem stim......zatim vám děkuju (jsem nečekal)
blázen ..... o 540 (530d taky) a 740 sem přemejšlel před caddy, rozhodně už vim že to lepší neni, je to fakt jiná třída ale cpát to nikomu nebudu neb ste v tom málokdo někdy jel :) 96 seville jede jako 850i zde na obrázku takže myslim že výkonem dostačující ale i přesto uznávám že 8er opravdu žeru dizajnem..... né tenhle dojeb co je na obrázku ale černou na řádnejch kolech a pak mám slinu na na triku :)
jinak nápad třeba ještě Lexus SC300 taky docela fajn auto :)
a nebo třeba další raketa na kolech ale nesplnuje rok 92 :))) ted na prodej za 155 a motor 440cui a co se zátahu týče tak jak 850i tak Seville by měly dost problémy tohle je fakt tank, houpačka a neustále kvílející gumy..... gangsta :)))


06.12.2007, 19:47 |
bafis NP : tak teď jsi mě shodil ze židle...tohle je masakr... 2pac Shakur forever !!!
: )))))))))))))))))))))

06.12.2007, 19:59 |
bafis A když jsme u těch amerik tak jsem našel tohle : Chevrolet Camaro Targa 3,8 V6, 200 ps. Cena 5490 euro

když už komáro tak jedině 5,7L :)

07.12.2007, 09:26 |
Jaryn Koncem ledna budu dávat do světa A6 rv 98 2,4Q Tiptronic,ale má jen 121KW...
nismo:v STS sem nikdy nejel,ale v 540 ano, a nemyslím si že STS bude mít srovnatelný podvozek a brzdy..já osobně mám rád ameriky..ale v tomhle bych měl jasno..
E31 je fakt super,kam prijedes kazdej kouka jak kdybys prijel lambem,ja mnel V8 4.0l 6speed a jelo to sakra dobre-850ku v automatu to udelalo s prehledem behem chvilky ale jsem rad ze sem se toho zbavil,kvuli kazdej malickosti chodit do bmw protoze se na to v nahrade skoro nic nedela a ty palky co si uctuje bmw za dily,opravdu hnus.

s brzdama souhlasim že sou u bmw lehce agresivnější, u 540 .... zatimco naopak u 530d sou mnohem horší ...... podvozek ee..... nevíš o čem mluvíš , brambor má standartní tlumiče+pružiny akorát u 540 lehce tužší, STS se dokáže v závislosti na jízdě během sekundy změnit tuhost podvozku a pak si mění i světlou výšku , zádní náprava samozřejmě víceprvková, vzduchový tlumiče ...... přední hybrid vzduch/olej a klasický zavěšení kol ......... na origo 16" s balónama to zavádí že to nesedí ale nikdy se mi to na suchu nepovedlo urvat natolik aby se pustilo ESP a to sem to řezal fakt nemilosrdně jediný co bylo že se to hnulo v profilu a podvozek to ustál ...... na 18" se auto chová už jako se sport podvozkem a urvat to taky nešlo akorát se to neprohlo v profilu takže takovej lepší pocit ..... :)
nemá cenu ale podle mě řešit, důležitý je aby si vybral auto v kterym se bude cejtit dobře a bude se mu líbit........ k čemu kupovat třeba imprezu aby to jelo ale necejtil se v tom člověk dobře jako v baworu kterej vypadá hezký a cejtí se v něm dobře..... ideálně ať si kandidáty oběhne a sveze se v každym pak se vybírá už jednoduše ........
jinak samo u 540 kvituju náhon na správný nápravě neb stejně jako blázen sem taky RWD 200SX pozitivní :)))
všichni si budeme povině muset koupit nějakou ameriku!
to neřikám :) sám mám doma i francouze a japonce :)
to co dal mike to je přesně jak si 8er představuju a slintám u toho...... ale určitě je pravda že servis tohohle je asi jako mít doma NSX takže v ***** :)
RB : ale zase vidíš že sme stejně všichni stejný , někdo se zeptá co koupit a sou tu určitý skupniky lidí , třeba já a mára ameriky , ty a TT italy , hodně dalších Koncern , hafo dalších Japonce ........ a pak už se jen vždycky otevře flame :)))
to neřikám :) sám mám doma i francouze a japonce :)
to co dal mike to je přesně jak si 8er představuju a slintám u toho...... ale určitě je pravda že servis tohohle je asi jako mít doma NSX takže v ***** :)
RB : ale zase vidíš že sme stejně všichni stejný , někdo se zeptá co koupit a sou tu určitý skupniky lidí , třeba já a mára ameriky , ty a TT italy , hodně dalších Koncern , hafo dalších Japonce ........ a pak už se jen vždycky otevře flame :)))

07.12.2007, 12:29 |
bafis Jo 850 byl vždy můj sen, ale dneska když už se stali pro mě cenově dostupný, tak mám jiný priority, jako jsou spotřeba a prostor, což osma rozhodně nesplňuje....
[ Link ]
Nismo: mě to stačí napsat jednou :D

07.12.2007, 12:53 |
bafis Repráku už se dohadujete ve dvou příspěvcích a zvlastní zkušenosti vím že s tímhle člověkem nic neuhádáš, protože i kdyby každej člen AHC měl STS tak on prostě bude mít několikrát lepší než všichni ostatní, protože bla bla bla. Chápeš...
dobrý konec hádek......... já si zase poslintal triko u toho videa :))))
to že tyhle prvky STS na podvozku v žádném případě neznamená,že bude mít lepší podvozek, ale jistojistě to znamená,že při opravě podvozku necháš na STS víc času,peněz i nervů.. a že se to nekaz neberu..vše se jednou pokazí...
Nismo: Ti ten podvozek urvu kdy se mi zachce u tý tvojí lodi, stejně tak jako utrhneš každý báčko, to jsou hrozně srandovní řeči. Pro mě to počínaje Mercedesem dál už všechno jsou velké pohodlné lodi ale to je vše. BMW jako auto má prostě lepší kontakt s řidičem ať už se jedná o posaz za volantem, blízkost palubky, řízení, perfektní kompromis podvozku mezi pohodlím a poslušností, rozložení hmotnosti, zadní náhon, vynikající víceválcové motory s bezkonkurenčním poměrem spotřeba/výkon a třeba i takový prkotiny jako je rozestavění pedálů na meziplyny nebo přesně tak hlasitý motor, že je dobře slyšet ale neruší ani na dlouhé cestě. Ta orientace na nadšeného šoféra je tam jasná a mám pocit, že naprosto veškerá soudobá konkurence E39 tyhle parametry vůbec nesledovala. Oproti tomu BMW kašle třeba na takový věci jako využití prostoru, svítivost základních světel a další. S kvalitou už nad bmw ani soudobé éčko nevyzdvihnu jako u E34/W124, protože si myslím, že E39 byla v té době na vrcholu a byla lepší jak kvalitou, tak spoustou ostatních kritérií. Prostě vždycky je to kompromis a každý musí vědět, jaké vlastnosti mu u auta vyhovují.
Redbaron napsal:
Prostě vždycky je to kompromis a každý musí vědět, jaké vlastnosti mu u auta vyhovují.
přesně o tom je řeč. Chceš srovnávat jabka a hrušky. A koukal bys, jak by STS na okruhu třeba v Mostě pohořelo, někdy je v jednoduchosti krása a funkčnost :)
na jednoduchý keci jednoduchá odpověď , až bude možnost tak se přihlaště svezu vác na 18" kolech klidně na okruhu , zapomínáte že STS je sportovní limuzína a jen díky štelovacímu podvozku je to i jen limuzína jakože pohodlná....... vim co je urvat auto v zatáčce (vynechme hrbolatý zatáčky) a vim co je urvat auto do driftu a vim co vydrží auto jako třeba Primera GT se sportovnim podvozkem (primery maj vyhlášený jízdní vlastnosti) ........ uplně stejně ted můžu vědět že STS s dvouma tunama v zatáčce přežije to samý co primera GT na sport podvozku s tim že s primerou se daj hodit hodiny a s STS nejdou ani ledu :) ale jak řikám nemá cenu srovnávat dále ty jablka a hrušky a hádat se o zbytečnostech :)
jinak ano, STS se dá urvat zašlápnutim ruční brzdy a blokací zadních kol jak je vidět na 2:50 ....... co já vim moje ruční brzda funguje ale zřejmě to nikdy nidko nepoužil neb při použítí se jí pomalu vracej prasátka takže já jí taky nepoužívám je tam k ničemu...... :)
[ Link ]
Nismo.Power: Tak já srovnával granáty s rubínama v rámci jablek a do hrušek jsi nevím jak opět zabrousil ty (Primera GT). Chytnul ses první věty, viděl rudě a tím to koukám skončilo. Ovšem naprosto jsi díky tomu přehlédnul, že tuto otázku jsem odsunul stranou a celý příspěvek se týkal naprosto jiných kvalit auta než kdy se auto vyhrne ze zatáčky. Takže dýchej zhluboka, pak se trochu zamysli a něco k tomu napiš, pokud si s tím budeš vědět rady.
čet sem to celý neboj :) nemusim ani bejt ruden na to abych se prostě v cadillacu cejtil líp než 5er báwu ale samozřejmě že oproti běžnejm autum co tady jezděj sou ty báwa uplně jinej ergonomií , kompromisem mezi poholim a sportem prostě všechno to co si psal ale i tak se prostě v 5er báwu necejtim jako v křesle doma u televize na to prostě vedou ty ameriky s vyžranejma tlouštíkama ...... jediný co nemám ergonomický tak to je ovládíní palubáku to je před volantem a neni na páčkách :)
už bych to neřešil :)
nismo: nehledal bych moc rozdílů mezi tím BMW a STS ale dost silně pochybuju o srovnatelnosti podvozku a už vůbec ne brzd.. že se v tom sedí jako doma u televize je možné jako u většiny vělkých US car.motor je diskutabilní..ale rovněž je nesrovnatelný třeba s M5 motorem
neboj neni problém svízt když se někde sjedem a pochopíš o čem je řeč :) .......... zase M5 se mi zdá taky trochu jiná kategorie a uznej že jen standartní údržba M5 je fakt ranec a cena za kterou sou je fakt velice OUT za to co to neni jinak samozřejmě M5 zbožnuju a chtěl sem jí ale nebyly na to love ....... i tak si myslim že jedinej rozdíl v přilnavosti by byl v rozdílech gumy jinak sou to oboje těžkopádný auta :) .............. samozřejmě stejně tak vim že STS ujede třeba sériový S13 naprosto vpoho ale S13 tak kolem 220hp už by tomu dala na prdel neb 1200 váha dělá svoje :) kdyby STS mělo 5ti kvalt ten automat tak to by byl pak už krutej zabiják ale takhle je to auto skoro jen 3q neb maximálku jede skoro 3q pak je to udržovací ta 4q :))