
Navštíveno 992x

presnejc Lancia Thema,potreboval bych nejake info o motoru 2.0 16v.
nebo kdyby mel nekdo knižku ¨Jak na to? Lancia Thema
co přesně o tom motoru potřebuješ vědět? je stejnej i ve fiatech.. jen se liší řízením motoru (lancie a fiat croma maj většinou bosch s váhou vzduchu , fiat MPi IAW s MAP senzorem), pak drobnejma detailama jao jsou jinak časovaný vačky - krom teda themy 3 generace která má ze záhadnýho důvodu menší sací ventily, než výfukový , ale paradoxně je ze všech 2.0 16v motorů z tý doby od italů nejvýkonější (112kw)
no jde mi o to ze bych potreboval co všechno k nemu potrebuju aby běžel,všechno o seřizování a tak,krom toho bych na nej potreboval sehnat nejaky drobnosti
konkretne je to tenhle
auto bylo r.v. 93

toe to samy jak coupe :) jen to ma napis lancia :)
tak kdyby mel nekdo doma knižku nebo odkaz kde se da sehnat byl bych vděčnej diky
koukni na stranky Lancia klubu tam najdes vse
[ Link ]

03.12.2007, 11:59 |
Honza2.016v | Upraveno: 2007-12-03 12:06:08
hm tak máš přesně ten motor z Themy 3 generace se 112kw...
řeknu ti - schoď kompresor klimy, a čerpadlo serva - to je to nalevo , sání budeš potřebovat jiný takový jako je na týhle fotce :
[ Link ] (tohle sání co tam máš od tebe klidně odkoupim, je to přesně to co scháním),
a ještě nejlíp převařit přírubu klapky na druhou stranu, jinak se ti nevejde k příčce pod oknem to že odstraníš tohle sání a dáš klasiku, tak už ti stačí jakákoliv elektronika z tipa 8v/16v o objemu 1.8 a 2l
co potřebuješ:
benzínovou pumpu do nádrže - nejlíp z nějakýho podobnýho motoru z itala (f tipo/bravo , coupe..lancie..)nebo externí, která dodá víc než 120l/hod při 3 barech
odpovídajicí elektroniku -pokud si jí nedostal k tomuto motoru tak dobře poslouží ta z tipa 2.0 16v/8v, ale musíš použít to sání jak jsme ti poslal nahoře... tohle sání má variabilní délku větví a elektronika z tipa by neuměla měnit délku větví..
ty jo zajimavy info,tou elektronikou maš na mysli co?řidici jednotku?tu k tomu mam.servo a klimu uz mam dole a převařit klapku na druhou stranu uz me napadlo,jen jsem si rikal jestli by to necemu nevadilo ale prej ne.takze me ve finale vlastne chybi to čerpadlo a kabelaž ne?
pak bych vlastne potreboval sehnat jinej altik pač tenhle dostal facku
jo a podle toho jak ten motor vypadá bych ho určitě rozebral a aspoň zjistil stav spodku a vaček ..pokdu bdue náznak opotřebení, tak udělat patřičný kroky...
máš u elektroniky cívky?- tenhle motor se zdá že nemá rozdělovač -což je v tvým případě dobře, jinak by pro něj platilo to samý co pro klapku -nevešel by se... a tak bdueš potřebovat 2 dvojitý cívky...
jj GO bude a s tim rozdelovačem maš pravdu ten u tohodle motoru neni,na to jsem koukal aby toho bylo ze zadu na motoru co nejmin
takze:benz.čerpadlo,kabeláž a civky jak řikaš.jinak ty asi nemaš přistup k nejakym dilum z techto aut co?
bohužel ne- proto scháním sací potrubí z kappy turbo, nebo z tohodle motoru - normálnímu smrtelníkovi by bylo na seriovým motoru k prdu (použitelnost tak krátkejch větví tak od 5500ot/min s výrazným poklesem Mk ve spodním pásmu..), ale když už je někdo na hranici 200PS atmosferickejch a chce jít vejš, tak tohle sání je jedna z levnejch variant, jak pomoct výkonu - což je můj případ,můj motor má použitelný otáčky od 4000 vejš, ale nad 5500 se teprv něco začíná dít, ale díky restriktivnímu sání to brzdo skončí - můj motor točí v pohodě 8000 a točil by víc a živěji , ale díky seriovým vnitřnostem a tomu nedostatku vzduchu mu zas tolik nedávám
no ja jit vejš zatim nechci.me bude stačit dostat to do auta a zprovoznit.pak se časem uvidi
no ja tady pobliž mam tipka co se temahle autama zabejva takze k nemu stejne pojedu pro tyhle veci tak se muzu optat na to potrubi