Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Je tu nekdo pres Lancie?

 o Navštíveno 986x o
o 02.12.2007, 18:13 | vaz2101
presnejc Lancia Thema,potreboval bych nejake info o motoru 2.0 16v.
nebo kdyby mel nekdo knižku ¨Jak na to? Lancia Thema


o 02.12.2007, 18:19 | Honza2.016v
co přesně o tom motoru potřebuješ vědět? je stejnej i ve fiatech.. jen se liší řízením motoru (lancie a fiat croma maj většinou bosch s váhou vzduchu , fiat MPi IAW s MAP senzorem), pak drobnejma detailama jao jsou jinak časovaný vačky - krom teda themy 3 generace která má ze záhadnýho důvodu menší sací ventily, než výfukový , ale paradoxně je ze všech 2.0 16v motorů z tý doby od italů nejvýkonější (112kw)
o 02.12.2007, 18:25 | vaz2101
no jde mi o to ze bych potreboval co všechno k nemu potrebuju aby běžel,všechno o seřizování a tak,krom toho bych na nej potreboval sehnat nejaky drobnosti
o 02.12.2007, 18:27 | vaz2101
konkretne je to tenhle
auto bylo r.v. 93

foto k příspěvku  od vaz2101

o 02.12.2007, 19:02 | Reprák
toe to samy jak coupe :) jen to ma napis lancia :)
o 02.12.2007, 20:05 | vaz2101
tak kdyby mel nekdo doma knižku nebo odkaz kde se da sehnat byl bych vděčnej diky
o 03.12.2007, 09:11 | Frenkie
koukni na stranky Lancia klubu tam najdes vse [ Link ]
o 03.12.2007, 11:59 | Honza2.016v | Upraveno: 2007-12-03 12:06:08
hm tak máš přesně ten motor z Themy 3 generace se 112kw...
řeknu ti - schoď kompresor klimy, a čerpadlo serva - to je to nalevo , sání budeš potřebovat jiný takový jako je na týhle fotce :
[ Link ] (tohle sání co tam máš od tebe klidně odkoupim, je to přesně to co scháním),

a ještě nejlíp převařit přírubu klapky na druhou stranu, jinak se ti nevejde k příčce pod oknem to že odstraníš tohle sání a dáš klasiku, tak už ti stačí jakákoliv elektronika z tipa 8v/16v o objemu 1.8 a 2l
co potřebuješ:

benzínovou pumpu do nádrže - nejlíp z nějakýho podobnýho motoru z itala (f tipo/bravo , coupe..lancie..)nebo externí, která dodá víc než 120l/hod při 3 barech
odpovídajicí elektroniku -pokud si jí nedostal k tomuto motoru tak dobře poslouží ta z tipa 2.0 16v/8v, ale musíš použít to sání jak jsme ti poslal nahoře... tohle sání má variabilní délku větví a elektronika z tipa by neuměla měnit délku větví..
o 03.12.2007, 17:20 | vaz2101
ty jo zajimavy info,tou elektronikou maš na mysli co?řidici jednotku?tu k tomu mam.servo a klimu uz mam dole a převařit klapku na druhou stranu uz me napadlo,jen jsem si rikal jestli by to necemu nevadilo ale prej ne.takze me ve finale vlastne chybi to čerpadlo a kabelaž ne?
pak bych vlastne potreboval sehnat jinej altik pač tenhle dostal facku
o 03.12.2007, 19:01 | Honza2.016v
jo a podle toho jak ten motor vypadá bych ho určitě rozebral a aspoň zjistil stav spodku a vaček ..pokdu bdue náznak opotřebení, tak udělat patřičný kroky...

máš u elektroniky cívky?- tenhle motor se zdá že nemá rozdělovač -což je v tvým případě dobře, jinak by pro něj platilo to samý co pro klapku -nevešel by se... a tak bdueš potřebovat 2 dvojitý cívky...
o 03.12.2007, 19:42 | vaz2101
jj GO bude a s tim rozdelovačem maš pravdu ten u tohodle motoru neni,na to jsem koukal aby toho bylo ze zadu na motoru co nejmin
takze:benz.čerpadlo,kabeláž a civky jak řikaš.jinak ty asi nemaš přistup k nejakym dilum z techto aut co?
o 03.12.2007, 19:50 | Honza2.016v
bohužel ne- proto scháním sací potrubí z kappy turbo, nebo z tohodle motoru - normálnímu smrtelníkovi by bylo na seriovým motoru k prdu (použitelnost tak krátkejch větví tak od 5500ot/min s výrazným poklesem Mk ve spodním pásmu..), ale když už je někdo na hranici 200PS atmosferickejch a chce jít vejš, tak tohle sání je jedna z levnejch variant, jak pomoct výkonu - což je můj případ,můj motor má použitelný otáčky od 4000 vejš, ale nad 5500 se teprv něco začíná dít, ale díky restriktivnímu sání to brzdo skončí - můj motor točí v pohodě 8000 a točil by víc a živěji , ale díky seriovým vnitřnostem a tomu nedostatku vzduchu mu zas tolik nedávám
o 03.12.2007, 20:08 | vaz2101
no ja jit vejš zatim nechci.me bude stačit dostat to do auta a zprovoznit.pak se časem uvidi
o 03.12.2007, 20:10 | vaz2101
no ja tady pobliž mam tipka co se temahle autama zabejva takze k nemu stejne pojedu pro tyhle veci tak se muzu optat na to potrubi
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3655 sekund.