Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > LS9 engine for Corvette ZR1 & Camaro SS

 o Navštíveno 973x o
o 28.11.2007, 14:14 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28



o 28.11.2007, 14:15 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 28.11.2007, 14:15 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 28.11.2007, 14:16 | Šestikule
kompresor nádhera
o 28.11.2007, 14:20 | MarauderZ28
krásně řešený přez aftercooler podobně jako Lotus Omega :o)
o 28.11.2007, 14:30 | -Hans-
Lotus Omega rulezZ!!!

Jinak pěkný:o)
o 28.11.2007, 14:32 | .mycTD
to jakoze vodni IC?
o 28.11.2007, 14:33 | PRESS
hmmm, libovka, mooc pěkně udělaný engine
o 28.11.2007, 14:52 | clown
tak jeste dva roky a bude jezdit :o))

klasny ..
o 28.11.2007, 19:00 | Karlos948
Tohle uz neni motor ale umelecke dilo
o 28.11.2007, 19:32 | MarauderZ28
jojo aftercooler je vlastně jakoby malej intercooler zavřenej v krabici kterou protíká voda ta se následně ochlazuje ve výměníku *** a pak teče do sběrný nádoby - pak zas do aftercooleru a tak pořád dokola. Výhodou proti intercoolu je přímá montáž mezi turbo/ kompresor a klapku ne jako u IC kterej se honí metrama trubek někam do nárazníku a zpět. Ušetří spousta místa a pokud máte vhodnou sběrnou/ akumlační nádobu můžete před sprintem do ní nasypat třeba led a nemusíte trapčit s minimaxama ... každý má svoje, jasně i aftercooler nemá jen výhody, ale spoustu nevýhod a třeba u zmiňovaný Omegy to bylo asi jedinný řešení neb si nedovedu představit jak v tom motoru kde není na prst místa tahat rozvody k biturbům a intercooleru ... Jo jinak si nedovolím odpustit si popznámku, že nebejt GM tak by nikdy žádnej Lotus Omega nebyl :o)

*** (nemusí - třeba Lotus Omega má ochlazovaní aftercooleru spojený normálně s vodou v chladiči)
o 28.11.2007, 20:54 | DJ.UFÍK
moooc pekne:o)
o 28.11.2007, 21:26 | venito
kdyz sem vcera ten clanek na vette foru cetl, rikal sem si ze to sem ani nebudu davat :) JInak kompresor rozhodne lepsi jak turbina...
o 28.11.2007, 21:52 | paia
MarauderZ28: ze ty honis aktvitu kvuli bazaru? :o) jinak si nejak nedovedu predstavit smysl tohoto tematu... :o)
o 28.11.2007, 21:54 | .mycTD
jj, a je spolcenej s venitem, kterej mu tu nahrava na flame turbo vs kompresor :-)
o 28.11.2007, 22:08 | radek.613
Krásné obrázky Jiří, zrovna přemýšlím, poslat je do Wolfsburgu, jestli by to koncernisté považovali za žádost o výkupné :-D

Co se týká vodou chlazených IC, to je snad celkem běžná konstrukce, ne, třeba takhle, rok 1997....

foto k příspěvku  od radek.613

o 28.11.2007, 22:09 | radek.613

foto k příspěvku  od radek.613

o 29.11.2007, 02:01 | MarauderZ28
for paia - já spíš nechápu smysluplnost Tvýho dotazu sorry, ale pokud chceš prudit, že tohle do tuningu nepatří tak jsi asi játro a tuzer formátu toho červenýho kobliha co se mu říká špunto - dva roky se mluví, že GM připravuje něco co bude naprostá pecka větší jak Z06, když konečně prosáknou informace a jsou fotky tak Ty jsi to nepochopil, hmm to mi je tě vážně hodně líto ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 29.11.2007, 02:44 | MarauderZ28
for Radek jasně to není žádná novinaka ten aftercooler, jen ta Vette např to má hezky spojený s motorem jakoby sání který obsahuje kompresor i chladič a je plesklá na motoru přímo ...
o 29.11.2007, 03:02 | tappaja
Paia je ctyrvalcovej jehovista :o)))))
Jinak je hustej ten serpentine belt.
Taky pridam, novej motor pro NASCAR, uz snad i jezdi. neni vylouceny, ze v budoucnu bude jako nahrada SB IV generace

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:03 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:28 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:28 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:28 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:29 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:29 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:29 | tappaja

foto k příspěvku  od tappaja

o 29.11.2007, 03:30 | MarauderZ28

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 29.11.2007, 09:03 | Vlastah
29/11/2007 03:30 MarauderZ28
to vypada, jako kdyz mu to rozebiraji na dily
:-)
o 29.11.2007, 10:17 | Reprák
kde ma ten nascar motor chlazeni vodou ?? :O
o 29.11.2007, 15:03 | MarauderZ28
ta trubka nalevo pospojovaná modrejma hadicema je k vodní pumpě a ta modrá čepička pod rozdělovačem je odvzdušňovák ...
o 29.11.2007, 16:30 | paia
ja nevim, ja tohle za zadnou pecku nepovazuji, proste jen dalsi motor do poctu. nebo je na nem neco tak uzasneho a prevratneho, ze to stavi celou architekturu spalovaciho motoru vzhuru nohama?
o 29.11.2007, 16:40 | tappaja
paio ty ses fakt jatro, ale mas pravdu, je to vlastne jen "seriovej" motor s 650HP... nic zvlastniho.
o 29.11.2007, 20:51 | Scream
:-))
o 29.11.2007, 20:55 | dddd
no mystříci, při tom obsahu a že to má kompresor tak asi žádnej převrat to nebude,ale jinak moturek je to krásnej to zas jo
o 29.11.2007, 22:16 | tappaja
No mistriku, me vychazi litrovej vykon pres 100 koni, ano, sou motory co to maji bez kompresoru (nemluvim o turbu, tuningu a pod.), ale budou mit i takovej kroutak a vydrz?
A budou i za tu cenu?
o 30.11.2007, 02:06 | MarauderZ28
mě by spíš zajímalo jestli DDDD najde motor se stejnějma koněma neřkuli více :o)
o 30.11.2007, 08:17 | .mycTD
a ten motor je brand new, nebo to nabastlili na small block?
o 30.11.2007, 12:42 | Katy
TY JSI ASI FAKT NA ME NEJAK ZATIZENEJM MARAUDERE A RIKAM TI V DALSIM TEMATU A ZNOVU PRO TY BLBEJSI - RESP.ZAKOMPLEXOVANE JAKO JSI TY - NEBER SI ME KURWA PORAD DO HUBY !!!! a jestli to ani ted nebudes akceptovat, nebude mi vadit ti to psat v kazdem prispevku kde se o tom dozvim nebo uvidim porad dokolo a dokola a dokola ,at se z toho admini zvejcnou, ale mysilm ze stejne vi kde je chyba ;) a rikam - ja si na hlavu srat nencham!

29/11/2007 02:01 MarauderZ28
for paia - já spíš nechápu smysluplnost Tvýho dotazu sorry, ale pokud chceš prudit, že tohle do tuningu nepatří tak jsi asi játro a tuzer formátu toho červenýho kobliha co se mu říká špunto ...
o 30.11.2007, 12:42 | Katy | Upraveno: 2007-11-30 12:46:55
---"---
o 30.11.2007, 12:42 | Katy | Upraveno: 2007-11-30 12:46:39
---"----
o 30.11.2007, 12:44 | .mycTD
Katy: nechces to prosim napsat jeste jednou? ty velky pismena se strasne blbe ctou, tak aby me kdyztak neco duleziteho neuniklo.
diky.
o 30.11.2007, 12:46 | Katy
2myc: strasne ftipny.
ale me uz tenhle PAAAAAAAN dosti vytaaaciiiii a asi si u toho honi pero, pac mu to asi dela dobre kdyz se porad opakuje !!!
takze sorry, ale myslim ze 3¨x stacilo. ;)
o 30.11.2007, 16:17 | blázen
Marauder: Ty jsi na Kačice? :-))) kač kač
o 30.11.2007, 16:56 | dddd
M3 coupé s řadovým 6válcovým motorem 3,0 l, (výkon 210 kW (286 PS), 320 Nm) V té době se jednalo o nejvýkonnější sériový atmosférický motor na světě (96 PS z 1 litru), nevím mně se líbej spíš takovýhle auta, taky proto,že to si možná nekdy koupím, bohužel na vettu peníze nebudou
o 30.11.2007, 16:59 | dddd
ale tenhle bude lepší :objem 3,2 l, o výkonu 236 kW (321 PS), 350 Nm, obojí e36 m3
o 30.11.2007, 17:04 | dddd
MARAUDER: mě by spíš zajímalo jestli DDDD najde motor se stejnějma koněma neřkuli více :o), můžem to převést na to abys ty našel třeba 3.0 americkej s podobným výkonem jako to Mko?
třeba v pohodě najdeš já jen tak
o 30.11.2007, 18:52 | blázen
ddd NSX měla určitě lepšího atmo. 3litra než BMW
o 30.11.2007, 19:44 | .mycTD
otazka je, podle ceho posuzujete nejlepsi. podle kolonky output power(max)?
o 30.11.2007, 20:13 | MarauderZ28
for dddd - mě nezajímá nějakej řadovej 3,0 litr, najdi mi V8 podobnýho výkonu s obsahem kolem 6,0 litru + - litr .... jinak hledat v USA motor k 3,0 řadě je nesmysl neb nic takovýho nedělaj 3,0 litrů je málo a řadový 6ti válce dělali poslední před druhou světovou naposled ...
o 30.11.2007, 20:15 | MarauderZ28
hihi KATY a kdo mluví o Tvý plečce ? Jsi vztahovačná histerka a piš si co chceš kam chceš na to máš právo neb mě narozdíl od Tebe Tvoje plky vážně nevaděj a rád se zasměju těmhle výlevům :o))))
o 30.11.2007, 20:15 | paia
kdyz motor, tak poradnej...
objem 2.1 turbo, vykon od zakladnich 470 koni a 480Nm, dalsi evoluce 600 koni a 590Nm, ve finale pres 1000 koni.

foto k příspěvku  od paia

o 30.11.2007, 20:22 | MarauderZ28
jo to je sériový současný auto splňující věškerý předpisy viď ... některý jedinci mi přijdou opravdu naprosto mimo, to jako Ti sem mám prdnout 5000HP motor z dragstru nebo co jsi chtěl dokázat tímhle nesmyslem ?
o 30.11.2007, 20:23 | .mycTD
MarauderZ28: ono hledat v evrope V8 taky neni nic moc. takze srovnavate nesrovnatelne.
o 30.11.2007, 20:25 | MarauderZ28
BMW, AUDI, Mergl zas tak málo V8 není .....
o 30.11.2007, 20:30 | paia
5.98l biTurbo, 612HP, 1000Nm, Evropa v roce 2007... uz jsem mel moznost nechat se svezt.

foto k příspěvku  od paia

o 30.11.2007, 20:33 | paia
tim predchozim motorem jsem chtel jen naznacit, ze dostat z vice jak 6 litru objemu s kompresorem 650 koni neni zase az takovy umeni, automobilky tohle umely uz nekdo v roce 1985 z mnohem mensich objemu. ano, neni to seriovy vuz, ten mel pouze 310 koni a 350Nm (147 koni na litr).
o 30.11.2007, 20:35 | Tuner#2
Katy: Tak ono rejpání ze strany Maraudera je tady povoleno, ale když jsem si rejpnul já do něj, tak jsem dostal málem ban :o) byť mě dodnes nebylo vysvětleno za co.
o 30.11.2007, 20:41 | dddd
pro blázna: myslím že NSX měla jen 270 HP z obsahu 3000, ale třeba se pletu
o 30.11.2007, 20:43 | paia
no a pokud bych mel jit jeste dal do historie, tak uz v roce 1937 byly vyrabeny motory, ktere mely pri objemu 6 litru vykon 520 koni a 850Nm a to prosim bez pouziti preplnovani...
o 30.11.2007, 20:52 | .mycTD
paia: jasne, ale tady jde spis o to, ze ted si to muzes normalne koupit v obchode a jezdit s tim denne do prace.
o 30.11.2007, 23:17 | paia
hmm, po 70 letech... tomu rikam pokrok... :o)
o 01.12.2007, 03:57 | MarauderZ28
for paia - můžeš mi ukázat o jaký auto šlo ? nicméně argumentuješ hovadinama já Ti ukážu pokud budeš chtít V8 s turbem co má 2200 HP ano není to sériový vůz a je to stejnej nesmysl jako se tu snažíš předvádět Ty ...

to AMG docela ubohý co, neb má naprosto shodnej výkon jak ta new Vette o který tu píšeš jak je to ubohej výkon :o)
o 01.12.2007, 04:11 | MarauderZ28
slavný AMG hihi ...
[ Link ]

jinak abych vytáhl podobnej nesmysl jako ty jo:

celej koncern a vývojovej tem Bugatti jsou ubožáčci neb vývoj Veyrona jim trval takovejch let a stál tak neskutečnou řepu aby toho svýho přerostlýho švába naučili jezdit 400 zatímco v USA borcovi na to stačilo 8,5 měsíce ... Psal se rok 88 a byla to Corvette Sledgehammer s 880 HP která je dneska stále rychlejší jak slavnej Veyron :o)

to jen pro příklad neb nechápu jestli jsi vožralej nebo stále nechápeš že srovnávat motor starej 70 let kterej nesplňoval žádný emise žral 100l na 10 km a vydržel 1000km když štěstí přálo se sériovým motorem plnící nejpřísnější limity se spotřebou kolem 16l/100 výdrží já nevím ať nepřeháním 250 000 km je totální hovadina, proč to nesrovnáš s nějakým závodním motorem kterej sere na emise sere na spotřebu a životnost ???
o 01.12.2007, 17:07 | tappaja
Kdyby u toho Jirka neslehal tolik plamenu kolem sebe, i by se mi to lip cetlo.

AMG je jen proste dalsi upravce, dejte vette nejakymu upravci a bude mi tech koni co veyron.

Mluvime tu o "seriovym" auto, nicmene se jeste vette SS nevyrabi.
o 01.12.2007, 17:18 | Martyn
Tak i evropani V8 umeji staci kouknout na taliany - Ferrari, Lamborghini napr. ale je fakt ze tam to je o jinejch korunkach trosku:o)
o 01.12.2007, 18:14 | blázen
já bych chtěl do auta z tohohle :-))
[ Link ]
o 01.12.2007, 18:14 | blázen
já bych chtěl do auta z tohohle :-))
[ Link ]
o 01.12.2007, 19:03 | Proffesor_W
treba TVR Sagaris, 4.0 V8 400koni, váha 1000kg, 0-100 3,5s ... akorat je to teda jen sestivalec
o 01.12.2007, 19:39 | blázen
heh tak napíšeš V8,a že je to šestiválec
o 01.12.2007, 19:55 | Proffesor_W
01/12/2007 19:39 blázen - :-D hehe, no jo, nejak sem to nedal :-)
o 02.12.2007, 02:21 | paia
prvni motor - Audi S1, v roce 1937 se jednalo o Auto Union Type C. ano, davam blby priklady, Audi proste neni znacka, ktera by si honila triko velkyma objemama, v soucasnosti je nejvetsi motor u Audi 6 litr W12 v Audi A8 Long, ale u Audi jsou zamereni spis na svuj 4.2 V8 a dale motory, ktery by uzivily jejich rychle kombiky - aktualne 580-konova 5.2 V10 biturbo v nove RS6.
o 02.12.2007, 02:25 | paia

foto k příspěvku  od paia

o 03.12.2007, 11:23 | Katy
2Tuner: pana M.se tady asi bojej :))))))
vypada ze je velke zvire, jinak by dostal ban uz davno ;)

2Mar.:promin,ale nevsimnula jsem si ze by na tomhle foru mel nekdo jiny auto cerveny s nazvem spunto !!! takze jsem navic asi slepa ... histerka :)))
o 04.12.2007, 22:43 | Pivson
Pana boha, to je zase jen hádka o tom co má kdo lepší, koukám že tady ještě není žadnej křeček.

Člověk vždy tak něják posuzuje co mu je po chuti a co se mu líbí - prostě jsme patrioti věci.
Ale když se podívám na tenhle nádhernej motor, tak to bych moh mít i v obyvaku. to je prostě umělecký dílo se vším všudy.
BMW tam patří moje srdce, dělá dobrý motory, ale v jiný kategorii. Audi jak by smet. Ale samy se podívejte co pohaní velký limuzíny at BMW či Audi či ostatní. Určo to není žadnej malej motor. prostě ten objem a krouták je znát.

He he takže rano zase sednu do yarise s 1.0 :-)
o 05.12.2007, 16:49 | MarauderZ28
for Katy - a kdo mluví o tomhle foru jako když sem něco napíšu musím mít vždy a pouze namysli tohle forum, chce to kapku otevřít oči a pochopit, že svět je daleko větší jako tohle forum :o)
o 05.12.2007, 16:52 | MarauderZ28
for Paia - takže proti sériový Vette jsi postavil tohle ... to Ti přijde normální ? heh sorry, ale to už je moc bez ohledu na to jak ta závodní Audina je dokonalý auto aspoň z mýho laickýho pohledu ...

foto k příspěvku  od MarauderZ28

o 05.12.2007, 16:56 | MarauderZ28
jinak jsi tu uvedl - aktualne 580-konova 5.2 V10 biturbo to Ti přijde super, když jsi 650 HP z 6,2 litru s kompresorem označil za ubohej výkon ? Navíc se u Audi zbláznili a udělali auto z olova takže tam takovejhle motor je tam víceméně absolutní nutnost ...
o 05.12.2007, 17:10 | Katy
2Mar: to uz proste neukecas... ;)
o 06.12.2007, 05:17 | MarauderZ28
for Paia - hele Paio když jsi takovej znalec Audi, pleskáš sem motory a jejich výkony jak esa z rukávů tudíž veřím, že zmýlit se v následující věci je nemožné vyvstává mi jedinná otázka proč lžeš ? To nedokážeš bojovat normálníma argumentama a máš potřebu si vymejšlet plky ???

viz:
30/11/2007 20:43 paia

no a pokud bych mel jit jeste dal do historie, tak uz v roce 1937 byly vyrabeny motory, ktere mely pri objemu 6 litru vykon 520 koni a 850Nm a to prosim bez pouziti preplnovani...

a pravda:

Auto Union Type C
engine Roots Supercharged V16
position Mid Longitudinal
valvetrain SOHC 2 Valves / Cyl
displacement 6006 cc / 366.5 cu in
bore 75 mm / 2.95 in
stroke 85 mm / 3.35 in
compression 9.2:1
power 387.8 kw / 520.0 bhp @ 5000 rpm
o 06.12.2007, 10:24 | paia
nevim, asi jsem slepej, ale nejak nevidim zadnej duvod, aby jsi me oznacoval za lhare a jak jsem psal hned na uvod, neprijde mi zase az tak orgasmicky tu prezentovat motor, ktery se nijak nevymyka beznejm hodnotam v dane tride. kdyby to bylo alespon v necem prevratny a jedinecny, ale takhle je to jako placani prazdne slamy. jinak tim, ze jsem zde uvedl jako priklad motor od AMG a Audi jsem prave poukazal na to, ze ten tvuj motor neni nic nenormalniho. jo a jen pro tvoji informaci olovo a hlinik jsou uplne odlisne prvky mendelejevovy tabulky.... :o)
o 06.12.2007, 10:25 | paia | Upraveno: 2007-12-06 10:25:50
aha, uz to vidim, prehlidl jsem u toho staryho sestilitru roots preplnovani, no stane se, za coz se omlouvam, nicmene zbytek stale plati...
o 06.12.2007, 14:58 | MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-06 15:04:02
2 tuny váží moje Impala která má dokonce rám a litinovej motor Tvoje Audi je z hliníku údajně a váží víc docela hodně velkej trapas :o)
o 06.12.2007, 15:03 | mikevr6
No docela dobra diskuze:))
Jinak ten motor z vette- bych rek ze je celkem super koupit si za celkem prijatelny penize auto s takovymhle vykonem,kdyz vezmu v potaz konkurenci v evrope:((.Jinak trosku mi vadi to srovnani veyrona s Sledgehammerem protoze to auto mu konkuruje jenov v tej dosazenej max rychlosti a za tim ucelem bylo taky postaveny kdezto u veyronu byla ta rychlost jenom jednim z hlavnich priorit pri vyvoji tohohle auta protoze je to jediny auto na svete ktery je jak luxusni tak skvele ovladatelny,dosahuje rychlosti pres 400km/h a jeste dokaze s tej rychlosti celkem slusne zabrzdit.Myslim ze to zabralo konstrukterum takovou praci s vyvojem a ne to jak ho rozjet na 400km/h.
o 06.12.2007, 15:06 | MarauderZ28
ano já vím, že to je nesmysl stejnej nesmysl který tu plácá Paia vždyť se podívej sám to tam píšu :o) "jinak abych vytáhl podobnej nesmysl jako ty jo:"
o 06.12.2007, 15:16 | MarauderZ28
jinak ještě já sem nikde nenapsal že ten LS9 motor je nějak nadpozemskej nebo nepřekonatelnej nicméně pokud občas něco přečteš tak víš jak jezdí Z06 která má 505 HP a teď dostane doping o +150 HP to auto nebude mít žádnýho pokořitele a bude to stále sériový auto, a to že sériová Vette má stejnej výkon na motoru jako super úpravce jako AMG to si myslím, že je spíš hodně velká ostuda u AMG neb s AMG by se mělo srovnávat tohle, jo vypni si zvuk ať si nekákneš do textilu ...

[ Link ]
o 06.12.2007, 15:18 | MarauderZ28
1000 HP kdyby jsi to nemohl najít :o) kde je teď Tvoje AMG a slavná Audi - v prdeli .....

[ Link ]
o 06.12.2007, 16:54 | Dave72
a co?Tohle je taky serijovka a jezdi...............

foto k příspěvku  od Dave72

o 06.12.2007, 17:01 | PeTT
Ty vole to je aspon poradnej motor...Ne sama ta americka sracka! :-DDD
o 06.12.2007, 22:23 | Dave72
Takovou elektrocentralu jsem jeste nevidel.
o 07.12.2007, 20:23 | MarauderZ28
ten pořádnej motor je vpodstatě to samý ....... OHV jako OHV jen dotažený vývojem do kapku jinejch dimenzí ....
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3111 sekund.