
Navštíveno 981x

krásně řešený přez aftercooler podobně jako Lotus Omega :o)
Lotus Omega rulezZ!!!
Jinak pěkný:o)

28.11.2007, 14:33 |
PRESS hmmm, libovka, mooc pěkně udělaný engine

28.11.2007, 14:52 |
clown tak jeste dva roky a bude jezdit :o))
klasny ..
Tohle uz neni motor ale umelecke dilo
jojo aftercooler je vlastně jakoby malej intercooler zavřenej v krabici kterou protíká voda ta se následně ochlazuje ve výměníku *** a pak teče do sběrný nádoby - pak zas do aftercooleru a tak pořád dokola. Výhodou proti intercoolu je přímá montáž mezi turbo/ kompresor a klapku ne jako u IC kterej se honí metrama trubek někam do nárazníku a zpět. Ušetří spousta místa a pokud máte vhodnou sběrnou/ akumlační nádobu můžete před sprintem do ní nasypat třeba led a nemusíte trapčit s minimaxama ... každý má svoje, jasně i aftercooler nemá jen výhody, ale spoustu nevýhod a třeba u zmiňovaný Omegy to bylo asi jedinný řešení neb si nedovedu představit jak v tom motoru kde není na prst místa tahat rozvody k biturbům a intercooleru ... Jo jinak si nedovolím odpustit si popznámku, že nebejt GM tak by nikdy žádnej Lotus Omega nebyl :o)
*** (nemusí - třeba Lotus Omega má ochlazovaní aftercooleru spojený normálně s vodou v chladiči)
kdyz sem vcera ten clanek na vette foru cetl, rikal sem si ze to sem ani nebudu davat :) JInak kompresor rozhodne lepsi jak turbina...

28.11.2007, 21:52 |
paia MarauderZ28: ze ty honis aktvitu kvuli bazaru? :o) jinak si nejak nedovedu predstavit smysl tohoto tematu... :o)
jj, a je spolcenej s venitem, kterej mu tu nahrava na flame turbo vs kompresor :-)
Krásné obrázky Jiří, zrovna přemýšlím, poslat je do Wolfsburgu, jestli by to koncernisté považovali za žádost o výkupné :-D
Co se týká vodou chlazených IC, to je snad celkem běžná konstrukce, ne, třeba takhle, rok 1997....

for paia - já spíš nechápu smysluplnost Tvýho dotazu sorry, ale pokud chceš prudit, že tohle do tuningu nepatří tak jsi asi játro a tuzer formátu toho červenýho kobliha co se mu říká špunto - dva roky se mluví, že GM připravuje něco co bude naprostá pecka větší jak Z06, když konečně prosáknou informace a jsou fotky tak Ty jsi to nepochopil, hmm to mi je tě vážně hodně líto ...

for Radek jasně to není žádná novinaka ten aftercooler, jen ta Vette např to má hezky spojený s motorem jakoby sání který obsahuje kompresor i chladič a je plesklá na motoru přímo ...
Paia je ctyrvalcovej jehovista :o)))))
Jinak je hustej ten serpentine belt.
Taky pridam, novej motor pro NASCAR, uz snad i jezdi. neni vylouceny, ze v budoucnu bude jako nahrada SB IV generace

29/11/2007 03:30 MarauderZ28
to vypada, jako kdyz mu to rozebiraji na dily
:-)
kde ma ten nascar motor chlazeni vodou ?? :O
ta trubka nalevo pospojovaná modrejma hadicema je k vodní pumpě a ta modrá čepička pod rozdělovačem je odvzdušňovák ...

29.11.2007, 16:30 |
paia ja nevim, ja tohle za zadnou pecku nepovazuji, proste jen dalsi motor do poctu. nebo je na nem neco tak uzasneho a prevratneho, ze to stavi celou architekturu spalovaciho motoru vzhuru nohama?
paio ty ses fakt jatro, ale mas pravdu, je to vlastne jen "seriovej" motor s 650HP... nic zvlastniho.

29.11.2007, 20:55 |
dddd no mystříci, při tom obsahu a že to má kompresor tak asi žádnej převrat to nebude,ale jinak moturek je to krásnej to zas jo
No mistriku, me vychazi litrovej vykon pres 100 koni, ano, sou motory co to maji bez kompresoru (nemluvim o turbu, tuningu a pod.), ale budou mit i takovej kroutak a vydrz?
A budou i za tu cenu?
mě by spíš zajímalo jestli DDDD najde motor se stejnějma koněma neřkuli více :o)
a ten motor je brand new, nebo to nabastlili na small block?

30.11.2007, 12:42 |
Katy TY JSI ASI FAKT NA ME NEJAK ZATIZENEJM MARAUDERE A RIKAM TI V DALSIM TEMATU A ZNOVU PRO TY BLBEJSI - RESP.ZAKOMPLEXOVANE JAKO JSI TY - NEBER SI ME KURWA PORAD DO HUBY !!!! a jestli to ani ted nebudes akceptovat, nebude mi vadit ti to psat v kazdem prispevku kde se o tom dozvim nebo uvidim porad dokolo a dokola a dokola ,at se z toho admini zvejcnou, ale mysilm ze stejne vi kde je chyba ;) a rikam - ja si na hlavu srat nencham!
29/11/2007 02:01 MarauderZ28
for paia - já spíš nechápu smysluplnost Tvýho dotazu sorry, ale pokud chceš prudit, že tohle do tuningu nepatří tak jsi asi játro a tuzer formátu toho červenýho kobliha co se mu říká špunto ...

30.11.2007, 12:42 |
Katy | Upraveno: 2007-11-30 12:46:55
---"---

30.11.2007, 12:42 |
Katy | Upraveno: 2007-11-30 12:46:39
---"----
Katy: nechces to prosim napsat jeste jednou? ty velky pismena se strasne blbe ctou, tak aby me kdyztak neco duleziteho neuniklo.
diky.

30.11.2007, 12:46 |
Katy 2myc: strasne ftipny.
ale me uz tenhle PAAAAAAAN dosti vytaaaciiiii a asi si u toho honi pero, pac mu to asi dela dobre kdyz se porad opakuje !!!
takze sorry, ale myslim ze 3¨x stacilo. ;)
Marauder: Ty jsi na Kačice? :-))) kač kač

30.11.2007, 16:56 |
dddd M3 coupé s řadovým 6válcovým motorem 3,0 l, (výkon 210 kW (286 PS), 320 Nm) V té době se jednalo o nejvýkonnější sériový atmosférický motor na světě (96 PS z 1 litru), nevím mně se líbej spíš takovýhle auta, taky proto,že to si možná nekdy koupím, bohužel na vettu peníze nebudou

30.11.2007, 16:59 |
dddd ale tenhle bude lepší :objem 3,2 l, o výkonu 236 kW (321 PS), 350 Nm, obojí e36 m3

30.11.2007, 17:04 |
dddd MARAUDER: mě by spíš zajímalo jestli DDDD najde motor se stejnějma koněma neřkuli více :o), můžem to převést na to abys ty našel třeba 3.0 americkej s podobným výkonem jako to Mko?
třeba v pohodě najdeš já jen tak
ddd NSX měla určitě lepšího atmo. 3litra než BMW
otazka je, podle ceho posuzujete nejlepsi. podle kolonky output power(max)?
for dddd - mě nezajímá nějakej řadovej 3,0 litr, najdi mi V8 podobnýho výkonu s obsahem kolem 6,0 litru + - litr .... jinak hledat v USA motor k 3,0 řadě je nesmysl neb nic takovýho nedělaj 3,0 litrů je málo a řadový 6ti válce dělali poslední před druhou světovou naposled ...
hihi KATY a kdo mluví o Tvý plečce ? Jsi vztahovačná histerka a piš si co chceš kam chceš na to máš právo neb mě narozdíl od Tebe Tvoje plky vážně nevaděj a rád se zasměju těmhle výlevům :o))))

30.11.2007, 20:15 |
paia kdyz motor, tak poradnej...
objem 2.1 turbo, vykon od zakladnich 470 koni a 480Nm, dalsi evoluce 600 koni a 590Nm, ve finale pres 1000 koni.

jo to je sériový současný auto splňující věškerý předpisy viď ... některý jedinci mi přijdou opravdu naprosto mimo, to jako Ti sem mám prdnout 5000HP motor z dragstru nebo co jsi chtěl dokázat tímhle nesmyslem ?
MarauderZ28: ono hledat v evrope V8 taky neni nic moc. takze srovnavate nesrovnatelne.
BMW, AUDI, Mergl zas tak málo V8 není .....

30.11.2007, 20:30 |
paia 5.98l biTurbo, 612HP, 1000Nm, Evropa v roce 2007... uz jsem mel moznost nechat se svezt.


30.11.2007, 20:33 |
paia tim predchozim motorem jsem chtel jen naznacit, ze dostat z vice jak 6 litru objemu s kompresorem 650 koni neni zase az takovy umeni, automobilky tohle umely uz nekdo v roce 1985 z mnohem mensich objemu. ano, neni to seriovy vuz, ten mel pouze 310 koni a 350Nm (147 koni na litr).
Katy: Tak ono rejpání ze strany Maraudera je tady povoleno, ale když jsem si rejpnul já do něj, tak jsem dostal málem ban :o) byť mě dodnes nebylo vysvětleno za co.

30.11.2007, 20:41 |
dddd pro blázna: myslím že NSX měla jen 270 HP z obsahu 3000, ale třeba se pletu

30.11.2007, 20:43 |
paia no a pokud bych mel jit jeste dal do historie, tak uz v roce 1937 byly vyrabeny motory, ktere mely pri objemu 6 litru vykon 520 koni a 850Nm a to prosim bez pouziti preplnovani...
paia: jasne, ale tady jde spis o to, ze ted si to muzes normalne koupit v obchode a jezdit s tim denne do prace.

30.11.2007, 23:17 |
paia hmm, po 70 letech... tomu rikam pokrok... :o)
for paia - můžeš mi ukázat o jaký auto šlo ? nicméně argumentuješ hovadinama já Ti ukážu pokud budeš chtít V8 s turbem co má 2200 HP ano není to sériový vůz a je to stejnej nesmysl jako se tu snažíš předvádět Ty ...
to AMG docela ubohý co, neb má naprosto shodnej výkon jak ta new Vette o který tu píšeš jak je to ubohej výkon :o)
slavný AMG hihi ...
[ Link ] jinak abych vytáhl podobnej nesmysl jako ty jo:
celej koncern a vývojovej tem Bugatti jsou ubožáčci neb vývoj Veyrona jim trval takovejch let a stál tak neskutečnou řepu aby toho svýho přerostlýho švába naučili jezdit 400 zatímco v USA borcovi na to stačilo 8,5 měsíce ... Psal se rok 88 a byla to Corvette Sledgehammer s 880 HP která je dneska stále rychlejší jak slavnej Veyron :o)
to jen pro příklad neb nechápu jestli jsi vožralej nebo stále nechápeš že srovnávat motor starej 70 let kterej nesplňoval žádný emise žral 100l na 10 km a vydržel 1000km když štěstí přálo se sériovým motorem plnící nejpřísnější limity se spotřebou kolem 16l/100 výdrží já nevím ať nepřeháním 250 000 km je totální hovadina, proč to nesrovnáš s nějakým závodním motorem kterej sere na emise sere na spotřebu a životnost ???
Kdyby u toho Jirka neslehal tolik plamenu kolem sebe, i by se mi to lip cetlo.
AMG je jen proste dalsi upravce, dejte vette nejakymu upravci a bude mi tech koni co veyron.
Mluvime tu o "seriovym" auto, nicmene se jeste vette SS nevyrabi.
Tak i evropani V8 umeji staci kouknout na taliany - Ferrari, Lamborghini napr. ale je fakt ze tam to je o jinejch korunkach trosku:o)
já bych chtěl do auta z tohohle :-))
[ Link ]
já bych chtěl do auta z tohohle :-))
[ Link ]
treba TVR Sagaris, 4.0 V8 400koni, váha 1000kg, 0-100 3,5s ... akorat je to teda jen sestivalec
heh tak napíšeš V8,a že je to šestiválec
01/12/2007 19:39 blázen - :-D hehe, no jo, nejak sem to nedal :-)

02.12.2007, 02:21 |
paia prvni motor - Audi S1, v roce 1937 se jednalo o Auto Union Type C. ano, davam blby priklady, Audi proste neni znacka, ktera by si honila triko velkyma objemama, v soucasnosti je nejvetsi motor u Audi 6 litr W12 v Audi A8 Long, ale u Audi jsou zamereni spis na svuj 4.2 V8 a dale motory, ktery by uzivily jejich rychle kombiky - aktualne 580-konova 5.2 V10 biturbo v nove RS6.

02.12.2007, 02:25 |
paia

03.12.2007, 11:23 |
Katy 2Tuner: pana M.se tady asi bojej :))))))
vypada ze je velke zvire, jinak by dostal ban uz davno ;)
2Mar.:promin,ale nevsimnula jsem si ze by na tomhle foru mel nekdo jiny auto cerveny s nazvem spunto !!! takze jsem navic asi slepa ... histerka :)))
Pana boha, to je zase jen hádka o tom co má kdo lepší, koukám že tady ještě není žadnej křeček.
Člověk vždy tak něják posuzuje co mu je po chuti a co se mu líbí - prostě jsme patrioti věci.
Ale když se podívám na tenhle nádhernej motor, tak to bych moh mít i v obyvaku. to je prostě umělecký dílo se vším všudy.
BMW tam patří moje srdce, dělá dobrý motory, ale v jiný kategorii. Audi jak by smet. Ale samy se podívejte co pohaní velký limuzíny at BMW či Audi či ostatní. Určo to není žadnej malej motor. prostě ten objem a krouták je znát.
He he takže rano zase sednu do yarise s 1.0 :-)
for Katy - a kdo mluví o tomhle foru jako když sem něco napíšu musím mít vždy a pouze namysli tohle forum, chce to kapku otevřít oči a pochopit, že svět je daleko větší jako tohle forum :o)
for Paia - takže proti sériový Vette jsi postavil tohle ... to Ti přijde normální ? heh sorry, ale to už je moc bez ohledu na to jak ta závodní Audina je dokonalý auto aspoň z mýho laickýho pohledu ...

jinak jsi tu uvedl - aktualne 580-konova 5.2 V10 biturbo to Ti přijde super, když jsi 650 HP z 6,2 litru s kompresorem označil za ubohej výkon ? Navíc se u Audi zbláznili a udělali auto z olova takže tam takovejhle motor je tam víceméně absolutní nutnost ...

05.12.2007, 17:10 |
Katy 2Mar: to uz proste neukecas... ;)
for Paia - hele Paio když jsi takovej znalec Audi, pleskáš sem motory a jejich výkony jak esa z rukávů tudíž veřím, že zmýlit se v následující věci je nemožné vyvstává mi jedinná otázka proč lžeš ? To nedokážeš bojovat normálníma argumentama a máš potřebu si vymejšlet plky ???
viz:
30/11/2007 20:43 paia
no a pokud bych mel jit jeste dal do historie, tak uz v roce 1937 byly vyrabeny motory, ktere mely pri objemu 6 litru vykon 520 koni a 850Nm a to prosim bez pouziti preplnovani...
a pravda:
Auto Union Type C
engine Roots Supercharged V16
position Mid Longitudinal
valvetrain SOHC 2 Valves / Cyl
displacement 6006 cc / 366.5 cu in
bore 75 mm / 2.95 in
stroke 85 mm / 3.35 in
compression 9.2:1
power 387.8 kw / 520.0 bhp @ 5000 rpm

06.12.2007, 10:24 |
paia nevim, asi jsem slepej, ale nejak nevidim zadnej duvod, aby jsi me oznacoval za lhare a jak jsem psal hned na uvod, neprijde mi zase az tak orgasmicky tu prezentovat motor, ktery se nijak nevymyka beznejm hodnotam v dane tride. kdyby to bylo alespon v necem prevratny a jedinecny, ale takhle je to jako placani prazdne slamy. jinak tim, ze jsem zde uvedl jako priklad motor od AMG a Audi jsem prave poukazal na to, ze ten tvuj motor neni nic nenormalniho. jo a jen pro tvoji informaci olovo a hlinik jsou uplne odlisne prvky mendelejevovy tabulky.... :o)

06.12.2007, 10:25 |
paia | Upraveno: 2007-12-06 10:25:50
aha, uz to vidim, prehlidl jsem u toho staryho sestilitru roots preplnovani, no stane se, za coz se omlouvam, nicmene zbytek stale plati...

06.12.2007, 14:58 |
MarauderZ28 | Upraveno: 2007-12-06 15:04:02
2 tuny váží moje Impala která má dokonce rám a litinovej motor Tvoje Audi je z hliníku údajně a váží víc docela hodně velkej trapas :o)
No docela dobra diskuze:))
Jinak ten motor z vette- bych rek ze je celkem super koupit si za celkem prijatelny penize auto s takovymhle vykonem,kdyz vezmu v potaz konkurenci v evrope:((.Jinak trosku mi vadi to srovnani veyrona s Sledgehammerem protoze to auto mu konkuruje jenov v tej dosazenej max rychlosti a za tim ucelem bylo taky postaveny kdezto u veyronu byla ta rychlost jenom jednim z hlavnich priorit pri vyvoji tohohle auta protoze je to jediny auto na svete ktery je jak luxusni tak skvele ovladatelny,dosahuje rychlosti pres 400km/h a jeste dokaze s tej rychlosti celkem slusne zabrzdit.Myslim ze to zabralo konstrukterum takovou praci s vyvojem a ne to jak ho rozjet na 400km/h.
ano já vím, že to je nesmysl stejnej nesmysl který tu plácá Paia vždyť se podívej sám to tam píšu :o) "jinak abych vytáhl podobnej nesmysl jako ty jo:"
jinak ještě já sem nikde nenapsal že ten LS9 motor je nějak nadpozemskej nebo nepřekonatelnej nicméně pokud občas něco přečteš tak víš jak jezdí Z06 která má 505 HP a teď dostane doping o +150 HP to auto nebude mít žádnýho pokořitele a bude to stále sériový auto, a to že sériová Vette má stejnej výkon na motoru jako super úpravce jako AMG to si myslím, že je spíš hodně velká ostuda u AMG neb s AMG by se mělo srovnávat tohle, jo vypni si zvuk ať si nekákneš do textilu ...
[ Link ]
1000 HP kdyby jsi to nemohl najít :o) kde je teď Tvoje AMG a slavná Audi - v prdeli .....
[ Link ]
a co?Tohle je taky serijovka a jezdi...............


06.12.2007, 17:01 |
PeTT Ty vole to je aspon poradnej motor...Ne sama ta americka sracka! :-DDD
Takovou elektrocentralu jsem jeste nevidel.
ten pořádnej motor je vpodstatě to samý ....... OHV jako OHV jen dotažený vývojem do kapku jinejch dimenzí ....