Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Tuning > Honda crx 1.6i 16V nebo Vw golf 1.8 GTI 16V PL

 o Navštíveno 3280x o
o 27.11.2007, 20:46 | koki...
ahoj vsichni..jen bych se chtel zeptat,estli by sprint na ctvtr mile vyhrala Honda crx 1.6i 16V nebo Vw golf 1.8 GTI 16V PL...golfa sem mel,prodal ho a ted pride na radu hondicka a kamos se se mnou hada ze Golf je jednoznacne lepsi,ja si zase myslim ze honda..tak to rozseknete at mame klid..diky


o 27.11.2007, 20:50 | mishan
já sme byl na Sk na spritnu s CRXkem, no měl ho poladěno a já trochu váhu v hudbě, a ujel mi až tak 100 před cílem, jinak sme byli stejně, samo mám tento typ motoru, takže kdyby byly podmínky stejné, gumy , váha apod, tak podle mě by to bylo vyrovnané, ale samo zaleží hlavně na mezikusu mezi pedálem a volantem ;-)
o 27.11.2007, 20:57 | H-Honza (M)
zalezi na motorizaci obou bych rekl...
to nej CRXko je 150 koni na cca 1000kg vahy....
golf mel kolik?? 140 koni a vaha kterou jsem vygoogloval je 970kg...

o 27.11.2007, 20:58 | mishan | Upraveno: 2007-11-27 20:59:47
H-Honza: já mám v papírech 930 Kg a mám to PL s 95kW takže hudba asi 50kg navíc
o 27.11.2007, 21:03 | H-Honza (M)
jo jo ja se nehadam...
ja myslim ze to bude vyrovnany.

o 27.11.2007, 21:08 | mishan
H-Honza: šak já taky nee ;-) taky myslím že to bude velice vyrovnané
o 27.11.2007, 21:17 | Petura
ty jo, kde CRX nabrala na váze? oproti golfu vypadá jak angličák :o)))
i když je fakt že 323f byla lehčí než Civic asi o 20kg
o 27.11.2007, 21:25 | koki...
takze to bude krutej souboj rikate?:-)
o 27.11.2007, 21:38 | koki...
mishan:jenze vaha 930kg je vaha bez vsech naplni,benzinu a samozrejme pasazera..vaha je osemetna vec:-(
o 27.11.2007, 22:08 | mishan
koki: opravdu???bez náplní??? :-)))))))))))) LOOOOL odkdy se v papírech udává hmotnost auta i s pasažérem :-D :-D blbce ze mě dělat nemusíš ;-)
myslím že kdyby tyto auta byly váhově stejná, vyhrála by hondice
o 27.11.2007, 23:24 | Unihero
já nevím co tady řešíte ale pokud to nebude crx v-tec 150 koní, tak u mě vyhrává saxo vts-to jsou auta, nebo 106 S16, toyota corolla 1,6 16V Gti, tyto auta jedou lépe než crx a golf gti...
tot můj názor

H-Honza zná Standu Císaře asi.. a když jsme jezdili na letišti tak tam byla ta corolla a ta si povodila i moje bývalé clio a cliem jsem si povodil crx ED9 jak na akceleraci tak i rychlost:-))) takže bych to neřešil...
jinak crx je rychlejší než golf gti 16v ty byly nějak nepovedený podle mě a hlavně hodně problémový co jsem četl
já nevím crx mělo problémy i s 205 gti na akceleraci, pak rychlostně vede crx...

saxo vts 1,6 16V-87kw myslím
peugeot 106 S16 1,6 16V-87kw-stejnej motor jako v saxu:-))
toyota corolla 1,6 16V ted nevím jestli se mílím ale něco kolem 90kw-kdyžtak opravte.

sežen si 205 mi16 a budeš vychechtaný:-)))))))
o 27.11.2007, 23:32 | Unihero
ale viděl bych to na to vts:-))
[ Link ]
o 27.11.2007, 23:51 | cr4sh3r
Unihero: Neřekl bych že ty auta co jsi vyjmenoval jedou lépe než CRX... Podívej se na výsledky sprintů, a v třídě 1600ccm jsou VŽDY na prvních místech Hondy Civic a CRX...

Sám CRX mám a saxo mi neujelo...

Počítám se sérií...
o 27.11.2007, 23:53 | ddawe
mám Clio 1.6 16v - 90.5 kw a na crx pokud to neni vtec si troufnu, saxo vts 120ps je na tom cca stejně.
o 28.11.2007, 00:07 | Unihero
to crasher: mno nevím viděl jsem a zkusil jsem na vlastní kůže v tomhle nemohu s tebou souhlasit, a hlavně jaký to bylo vts:-)
je totiž trochu více typů motorů je to 1,6 8V nevím výkon a pak se dělaly 1,6 16V slabé s silnější, označení je stejné takže nepoznáš jakej má výkon dotyčné saxo
sám jsem to poznal v Miovicích, s kámošem jsme se pořád hádal že vts je rychlejší a pak na výsledku sprintu bylo vts před crx o dost...
nezlob se na mě ale crx nemá taky na S16...
tady bude zase diskuse, pokud jsi neseděl v ostatních autech než crx?? jasný budeš si stát za svým názorem, mám crx a je nej ale jsou i rychlejší...

já jsem taky neveřil že williams jede jako svině dokud jsem nezkusil...
zase jsem nezkusil v-teca crx nemůžu soudit že jede špatně... taky pojede neříkám že ne
nic bych sem nepsal pokud bych tyto auta nevyzkoušel na vlastní kůži...*JOKINGLY*
o 28.11.2007, 00:10 | cr4sh3r | Upraveno: 2007-11-28 00:16:22
Unihero: Tak to potom jo, já mám odzkoušeno pouze VTS 87kw(118hp) a to CRXu neujede... Pokud jsou i silnější, tak to potom jo...
V googlu jsem ale nic o silnějších VTS nečetl, takže si myslím že pokud je 87kw nejsilnější VTS tak CRXu prostě neujede, nemá na to ani papírově, natožtak v reálu...
o 28.11.2007, 00:16 | Unihero
to crasher: vts nejsilnější bylo 120 hp, to slabší mělo myslím kolem cca 100 koní, je to věc názorů, a hlavně kdo je mezi volantem a sedačkou...:-)))
o 28.11.2007, 00:17 | cr4sh3r
Unihero: Napsal jsi dřív než jsem stihl upravit svůj příspěvek :-))))
o 28.11.2007, 00:24 | Unihero
tady jen tak pro zajímavost
ale je to jedno crx bude asi rychlejší než ten golf, takže zpět k tématu...
[ Link ]
o 28.11.2007, 00:37 | cr4sh3r
Unihero: To video akorát tvrdí to že je chyba v mezikusu, nebo Saxo bylo upravený, není možný aby jinak ujelo takhle hned 20metrů po startu...

Jinak když to vemu papírově:
Saxo 935kg / 118hp - 7,92kg na 1hp
CRX záleží na motoru, verze 124hp, 130hp, 150hp a další
Vemu nejslabší 950kg /124hp - 7,6kg na 1hp

Golf 6,92kg na 1hp

Takže golf jasně první, pak CRX a pak saxo...
o 28.11.2007, 08:41 | Reprák
nemuze srovnavat jen vykon na tunu. jde taky o prubeh vykonu a krouticiho momentu.
CRX pojede asi nejlip, saxo vts za ním a pak golf.. a taky zalezi na ridici. Osobne, nejpovedenejší brzdy a podvozek bych prirkl crx, pak saxo, pak golf.

a osobně bych volil punto GT, ktere jede lepe, nez vsechny ze zminovanych :) dobre brzdy, podvozek a slusna vybava + motor, ktery se nesere :)

dobré seriove Punto GT jede na 400m stejně jako CRX VTi 150PS.
ale je tam jiny prubeh, turbo tlačí do sedaček od 3000 do 6200ot, takze je daleko pružnější, než uváděne astmatické vozy :)
o 28.11.2007, 09:16 | H-Honza (M)
ty woe zase je to tady.... tyhle malorazky oturbeny ze se neserou? :O//
Nevim no.
Mam tu zakaznika, co delal tyhle italsky kapesni rakety, stejne jako treba Delty Integrale, a myslim ze by se s Tebou asi moc neshodl.
Ja myslim ze to. co je schopne na motor najet Honda nebo VW Golf, o tom si muze Fiat nechat jen zdat.
o 28.11.2007, 09:32 | Reprák
blbost. Pokud se o to staráš, nehoníš to za studena, necháváš to doběhnout za tepla, tak ten motor vydrží i s původním turbem klidně 400000km. V děltě se ty dvoulitry serou, páč nevydrží oil čerpadlo. U punta GT jedinný co odchází je elektronika bosch. Motor neodejde nikdy, pokud se s ním zachází OK. TUrbo je chlazený vodou, takže žádný pečení kroužků turba se tady nekoná, ale říkám, musí se mu dávat to ,co potřebuje, na což 90% lidí, co takovou instantní raketu má, nedodržuje, bohužel.
Turbomotor je určitě náchylnější, o tom se nedá debatovat.
o 28.11.2007, 09:43 | tykeev
PL-ko by podle mě nevyhrálo určitě...

CRX-ka má ta nej kolem 150k

Pokud by závodila s KR-kem, tak dle mě nastejno, ale PL určo ne (bez úprav)
o 28.11.2007, 10:03 | mikevr6
Punto GT? Tomu da dobrej KR Golf naklep jak nic.Prej astmatickej:)).Nez u toho Puntika zacne vubec foukat turbinka tak uz je ten golf davno pryc.A Vtec CRX ani nemluvim.Serie saxo nejede vubec
o 28.11.2007, 10:12 | Reprák
mikevr6: jasne, ty si punto gt mel, golfa taky :)
o 28.11.2007, 10:15 | MarauderZ28
nejlepší když se ztačnou dohadovat céerixkaři s golfistama to je největší prdel neb tak den dva diskuze a z jejich aut jsou minimálně Ferrari a Lamba :o)
o 28.11.2007, 10:17 | tykeev
no, ale všichni ztichnou, jak přijede amerika, protože je jasný, že by prohráli, že? :-D
o 28.11.2007, 10:18 | H-Honza (M)
mno tak to je slovo do pranice....
ja myslim ze se s tim oturbenym sicim strojem ze sizenyho plechu opravdu zmrska cokoliv z toho co se tu resi, pokud ho pri startu pusti na tvrdo.
Nicmene kdyz by se to resilo do dusledku, a pouzil se turbo koeficient, asi by ten vysledek tak oslnivy nebyl.
o 28.11.2007, 10:20 | Reprák
ty woe tady bude válka :)

jinak astmatik myšleno atmosferickej motor... nez s crx podradis v beznym provoze nebo s golfem, tak uz je punto vepredu, turbo je tam dost malý, takze nabiha hodně rychle :)

sám mám ted astmatika a ma to sice lepsi zvuk, vic to toci a hodne to tahne ve vysokych otackach, ale na turbo to stejne nikdy nebude mit, tam pridas a jedes ,treba ve 3000ot :) to se s ti s astmatikem, pokud to neni ctyrlitr a vejš, nikdy nestane.
o 28.11.2007, 10:22 | Reprák
H-Honza: no turbo koeficient, toe taky tema. ten byl prejatej z emeriky co vím , a na velky obsahy. Je to dost diskutabilni. Stejne jako punto gt jede i Daihatsu charade 1.0GTTi nebo Uno Turbo. Jinak Punto GT ma masivnejsi konstrukci nez CRX i golf a je tezsi. Uno je papír... ale jede líp, teda, jenom rovně :))
o 28.11.2007, 10:41 | mikevr6
No ale ja mnel opravdu golfa:)) a to jak 16V KR tak PL,dokonce i g60 v golfu rallye,mel sem aji CRX D16A6.UNO T mel kamarad-soused takze k ruznym srovnavacim testum casto dochazelo:))
A muzu ti rict ze treba ten Rallye golf dal diky syncru na 400m hodne silny auta.
o 28.11.2007, 10:47 | Reprák
je uno turbo a je uno turbo, pak je tady ridic a ridic :)
o 28.11.2007, 11:57 | MarauderZ28
tykeev už jsi vcelku trapnej tím neustálým taháním se zamnou jak smrad a kdekoli něco napíšu připíšeš tam něco o USA autech aniž by byla o tom řeč, to jsi tak dementní nebo Ti poslední tejden stará nedala, že si mindráky kompenzuješ tímhle ... no jo nadarmo se neříká dutej jak tykev :o) ono na tom něco pravdy bude ...
o 28.11.2007, 12:05 | Dr.Rastafo
Tak co zkusit Swifta ten je taky poměrně váhově lehkej ???
o 28.11.2007, 12:21 | mikevr6
Ridic ok,uno serie.
Jeste k tomu unu-v 5ti lidech sem neco takovyho jeste nezazil,to ze to uplne prestalo ject jeste beru ale to ze to chtelo ject porad rovne a nechtelo to vubec zatacet a spotreba 15l to uz no comment
o 28.11.2007, 12:35 | Reprák
swift nema šance... na rozjezd není špatnej, na 1.3atmo dobrý, ale pak přestane chytat dech, cca od 80-100km/h

mikevr6: nj, uno v serii nic moc podvozek, kort kdyz je vymlacenej. Ale uno serie neznamena, ze je to dobra serie :) me pod rukama prošlo několik desítek un, tak vím o čem je řeč. I když turbo tlačí OK a jak má, tak to nemusí jezdit jak má :)

o 28.11.2007, 12:57 | mikevr6
to je mozny bylo to logo a trebas to nebyl povedenej kousek ale vzpominam jak jsme kdysy v 15 letech vzali sestrence klicky od turba jeste ten hranatej typ a sli jsme se projet a jako byli jsme z toho uplne hotovy a nedovedli jsme si tenkrat predstavit ze je neco rychlejsiho.No ale je to uz 15let zpatky ale vzpominky to jsou hezky:))
o 28.11.2007, 13:14 | mikevr6
jo jeste k tem sprintum-pokud by to byla crx d16z5 tak bych si vsadil na golfa ale silnejsi verze uz bych se priklonil k crx,ma velikou vyhodu ze se s ni da rozjet jednoduseji bez zbytecnyho hrabani.Osobne ale nejaky sprinty moc neberu jako smerodatny pro porovnani jak co jede,daleko lepsi se mi zda nekde na opustenej dlouhej silnici treba v noci kdyz jedou auta treba 40km/h vedle sebe a pak na to dupnou tak jde krasne videt co lip jede.
o 28.11.2007, 13:19 | Proffesor_W
Jj,bohuzel saxo vts na sprintu crx nepojede. Ale pokud tam budou zatacky tak mu crx stihat nebude. Jinak:
VTS 16v - 120koni
VTR 8v - 100koni
VTS 16v z roku 2000 mely 130 koni ale je to velka vzacnost.
o 28.11.2007, 13:59 | fredh
To modrý saxo z videa má myslím cca 140koní, člen saxoclubu ze slovenska. Jinak série, by asi neujela.
o 28.11.2007, 15:04 | Unihero
jj hoši já se svezl v origo williamsu cliu a takovej nářez jsem nezažil...
zkrácený kvalty serie jako mazec...to je u mě malé rychlé auto, někde jsem našel i video že si to poradilo i s vti civic...
ale je to taky řidičem:-)))
tady třeba williams vs golf g60:-)))

[ Link ]
o 28.11.2007, 15:05 | Unihero
sry tady...

[ Link ]
o 28.11.2007, 15:51 | blázen
já bych se přiklonil k řešení, pokud chceš něco pro sprinty tak si kup nějakou čtyřkolku v turbu a ne tyhle prdítka
o 28.11.2007, 15:56 | tykeev
to blázen:

no a co je podle tebe G60 syncro?
o 28.11.2007, 16:18 | blázen
to jsem přehlídnul..ale určitě bych dal přednost třeba eclipse..než tomuhle ..a když už jdeš do detailů..tak sem psal v Turbu..a na tom cos napsal ty mi nesedí to G:-)))))
o 28.11.2007, 16:26 | koki...
:-))))tak koukam ze se asi nedozvim estli honda nebo golf:-)))...
mishan:blbce s tebe delat nechci,jen sem rek,ze bude taky zalezet jak tezkej clovek tam bude sedet,estli bude mit spolujezdce a taky kolik litru benzinu v nadrzi:-)..samozrejme to neni prvorada vec,ale taky to bude souviset,nebo ne?
Stejne si myslim ze crx na tom bude lip...
P.S:nechci auto na sprinty,to neni asi ani jedno,jen sem chtel vedet jak dopadnou tyhle dve karky mezi sebou...
o 28.11.2007, 16:26 | tykeev
to blázen:
ano, kompresor je něco jiného než turbo, ale ve výsledku se jedná takžéž o přeplňovaný motor s pohonem všech 4 kol
o 28.11.2007, 16:27 | Unihero
to koki: crx bude na tom líp...
o 28.11.2007, 16:35 | Reprák
blázne, v čr je pár těch prdítek, který mají na 400m daleko lepší čas, než jsi kdy měl ty :)
o 28.11.2007, 16:41 | blázen | Upraveno: 2007-11-28 16:42:59
jo maratovo prdítko :-)))))) to mi je naprosto jasné,že 200Sx s téměř 300k je vrak co se jen kazí a CRX,VTS a golfy sou děla co brutálně jezdí bez poruch...a nežerou
o 28.11.2007, 18:44 | felda166
koki...
ja ti prodam tohle jestli chces 309mi16 160PS+sportovni filtr,vyfuk a snizena hlava a kratka prevodovka
je to lepsi nez CRX a golf GTI 16V

foto k příspěvku  od felda166

o 28.11.2007, 18:53 | Akordýsek
Za tu 309 se přimluvím!!!Je to raketa
o 28.11.2007, 18:55 | dolph
felda166: sakyrš.. to jsem ještě neviděl.. kolik by jsi za to chtěl ??
o 28.11.2007, 19:48 | Reprák
blázen: to píšeš ty :) jezdí tady jedno uno turbo s 200PS a 400m ma zatim jen za 13.5 ... ale pristi rok bude lepsi cas :)
o 28.11.2007, 19:50 | Unihero
hoši sakra bejt takovej výkon v naftě tak beru hned:-)))
ale jinak souhlasím s feldou že ani jedno z vyjmenovaných aut takto nejede..

já jsem psal že mít toto ve 205 Mi16 tak to by bylo pocucháníčko...
o 28.11.2007, 19:54 | Proffesor_W
jo, to modre saxo je jahnyho ze saxoclubu, je to prave ten rok 2000, ma tam prime sani, komplet vyfuk a namerenych neco prez 140koni. Jinak clio williams je peklo, jel jsem v tom nekolikrat, hrozna vec! a CRX to pojede uplne s prehledem. Ale tomu modremu saxu by asi neujel. On to ma totalne vykuchany az na plechy.

Jinak tak 309 je krasna, co to je za kola?
o 28.11.2007, 19:57 | Unihero
to RB: takovej čas? to není nějak moc dobrý nebo ne?
jednou jsme sem zadával video tdi sprint a tam měl 400 metrů za 11s...
jen taková otázka.. ale můžete mě ukamenovat proč sem tahám naftu, smířím se s tím:-)
o 28.11.2007, 20:00 | Unihero
to profesor w: kolik má max to vts?? williams má něco kolem 240max:-))
asi by to bylo těžký a vyrovnaný.
o 28.11.2007, 20:05 | blázen | Upraveno: 2007-11-28 20:06:21
reproboy:se seriovou hmotností a půl nádrží by můj SX tento čas zajel.. 200Sx není sprinter..ale 13,5 by mu problém nedělal..s dobrým řidičem by šel níže..když na 100km jezdí za 5s na prachsprostých obyčejných pneu.. a když si sednu do una nebo SX je to nesrovnatelné.. pokud to uno má seriovou hmotnost,obyčejné gumy a jezdí 13,5 tak je to velice pěkný výsledek..
o 28.11.2007, 20:08 | Unihero
tady si všiměte jak jede williams vs vti, akceleračně stejné, malinko i rychlejší je vti ale pak vti se stopne a willik ujíždí, takže věřím tomu že to vytáhl na 240 když to vti má už přetočený tacho:-)

[ Link ]
o 28.11.2007, 21:51 | jonny85
To felda : co chceš za toho pažouta?
kde je k vidění?
o 29.11.2007, 00:47 | ajsik
ten pazout 309 GTI16 je celkem raritka, pokud to neni prekopany GTi na Mi16

jinak z drive jmenovanych aut pojede nejlepe

Saxo a CRX je nesrovantelne ...

Saxo je postavene na handling a CRX na 1/4mile ... takze tak jak saxo nema sanci na 1/4 mile tak nema sanci CRX v zatackach ... jsou to jabka a hrusky ...

proste honda v malych autech dela top motory a PSA (citron, peugeot) zase top podvozky ... ikdyz u obou to rok od roku neni zase takova pravda ... viz novy CIVIC TYPE-R a 206RC ...
o 29.11.2007, 07:15 | Reprák
blázen: to uno není seriový, má slicky, dost upravený motor (asi nejvíc v ČR) a jedinný problém je trakce, protože pálí i ty nejměkčí slicky co jsou, protože je tam seriový otevřený diferenciál. 200sx 13.5 v serii těžko, jedině s přefoukaným turbem, které pujde hned do kytek. 13.5 je jeden z nejlepších časů v ČR v FWD ;) až se vyřeší trakce, bude ten čas o dost lepší.

Unihero: je to hodně dobrý čas. Seriové uno turbo 1.3 ie má kolem 16s na 400m.
mě se povedlo zajet se seriovým motorem i tlakem 15.65s, s ůpravama 14,83, pořád seriové turbo.
o 29.11.2007, 09:17 | Scream
Ajsik:nechtěl sem na tohle vubec reagovat, ale ted si me fakt rozsekal:-))))
o 29.11.2007, 09:47 | Reprák
crx má dobrý podvozek..
o 29.11.2007, 10:32 | ajsik
scream: s cim ze 309GTI16 vahou cca 950kg a 160k motorem pojede nejlip z CRX, SAXO, GOLF II 16V ?

koukni na nejaky handling testy a uvidis kde se saxo umistuje
o 29.11.2007, 14:54 | jose323f
to prvni VTSko je mazec
o 29.11.2007, 15:09 | blázen
reproboy:na slickách by moje SX s dobrým řidičem zajelo mín jak 13,5... a nebylo se seriovým turbem..investice motoru byli asi 100k ,nepsal sem seriový motor ,ale seriovou hmotnost.. já sem z něj nikdy ani nevysypal obaly od žvýkaček z popelníku :-))
myslím ,že až se dostavěj s14tky co sou rozdělané budou jezdit pod 13..
o 29.11.2007, 17:36 | Unihero
:-))) a pak že saxo nejede:-)))

[ Link ]
o 29.11.2007, 18:30 | felda166
dolph
chci za to 28tis potrebuju penize a SPECHAM
o 29.11.2007, 23:22 | Gauner
felda166: To jsi to nemohl prodávat rok zpátky? :o(
o 30.11.2007, 07:52 | Reprák
blázen: to je dobře :) to uno bude snad jezdit 12,xx :)) kdo ví :) auto i motor na to má, trakce zatím ne :) a řidič se ještě musí učit, ale jde mu to dobře :D
tady byli investice do auta taky nemalé :) ale pořád je to jen FWD, takže jiná kategorie, viz TMDC (ble)
o 30.11.2007, 11:34 | Proffesor_W
Unihero - VTS da tak 225 maximum. Jinak maxim. vykon na ktery se da s 16v dostat je okolo 210ps. Tady je video jedne 106 s16 z UK ktera ma 207ps, 4-klapka, vacky, sekvencni prevodovka. Rychlejsi nez Evo 9 :-)

[ Link ]

Jinak jsem videl jedno VTR (1.6 8v) s turbokitem na 220ps a jednu s16 s 8v s twin turbem na 260ps, ta byla tusim i v tuning magazinu. Jinak williams jede jak kanal, nehorazny auto na seriovku fwd. Jinak souhlas s ajsikem,pravda pravda...
o 30.11.2007, 11:36 | Proffesor_W
ajsik - staci se podivat na vysledky Berg trophy kategorie st1600, tam je videt kde jsou hondy a kde saxa vts...
o 30.11.2007, 11:50 | Scream
to aby jste si koupili ještě flašku a vzdali hold torzní tyči a konstruktérům Hondy, ktery už v 90-tých letech stavěli qutermile dragstery :-))))))
o 30.11.2007, 12:12 | Reprák
proffesor_W: u crx ti vydrzi seriovej motor ještě větší výkony a z una 1.4T taky dostaneš 520PS, ale o čem to je?? :) tohle jsou jabka a hrušky. CRX je placka na silnici s dobrou tuhou nápravnicí a dobrejma brzdama, to saxo, uno ani golf nikdy nebude.
o 30.11.2007, 15:18 | Proffesor_W
ano, ja souhlasim ze CRX a Uno pojedou lepe, to uznavam(viz marat) ale rovne, stejne jako do zatacek proste pojede lepe VTS(viz Lada Aszoth na BT) jsou to jabka a hrusky a tenhle thread je o CRX VS GII takze ja osobne si myslim ze jednoznacne CRX.
Jinak ty Una jsou mazec, treba R5 GTT vydrzi taky hodne ps,ale spolehlivost je nizsi nez u fiatu a 1.3T, zachovale R5 turbo se u nas nevidi i kdyz je to vetsinou lidma :-(
o 30.11.2007, 15:27 | blázen
reproboy:to jsou pěkné vyhlídky.. každopádně i tak se divím proč někdo investuje do FWD.. když ho trakce zastaví tak či tak..
o 30.11.2007, 15:29 | blázen
za stejné investice bys byl třeba s eclipse o hodně dál..
o 30.11.2007, 23:15 | Unihero
to profesor: jj když jsem se nechal svézt s tím cliem tak jsme jely sprinta proti calibře 4x4 turbo 205 koní a ani si neškrtla, a to jsem fakt čuměl
říkám 200 np u toho auta..
o 01.12.2007, 00:22 | Chris
neviem co tu bolo pisane.... ale to modre saxo poznam... a seriovy motor tam nema....a lamino kapoty
o 01.12.2007, 00:32 | Chris
neviem co tu bolo pisane.... ale to modre saxo poznam... a seriovy motor tam nema....a lamino kapoty
o 01.12.2007, 12:53 | blázen
unihero:možná to bude tím,že calibra dost váží a táhne s sebou 4x4..když se na to ale podíváš trochu z nadhledem tak clio nemá s poloviny potenciál co 2litrové turbo na calibře
o 01.12.2007, 13:26 | Honza2.016v
problém je že většina caliber v čr je po smrti - byla to taková žabomiší válka s calibrákama že coupe je nahovno, nejede atd.. ale nikdo nereaguje na výzvy a nepřijede srovnat síly (a to byl návrh ze strany majitelů coupeček udělat společnej sraz, dke by se srovnali síly..)..no stejně většina majitelů argumentuje tím, že nehodlaj kurvit 4x4...

pak většinou když přijede nějaká calibra libovolný motorizace tak dostane řepu ..

a k původnímu tématu

většina 16v golfů tady v čr toho má hodně za sebou a málokterej jede tak jak by měl - kámošovi prošlo pod rukama mnoho kousků a některý neměli šanci konkurovat ani 8v GTi ..opraváři z JZD se na tom taky podepsali ..je to němec tak přece něco vydrží, a tak ve většině aut co jsem viděl dokurvená motorová elektroinstlace, ořezanej sytič atd... přece proč to mít zapojený , když to i takhle jede...


s váhou 1000kg a výkonem 129/139PS to není žádnej zázrak jak po stránce dynamický, tak po stránce jízdních vlastností (podvozek velmi připomínajicí feldu/favo, ale s vyšší váhou nic moc i když tam jsou HP..)


civic/crx jsem neměl nikdy možnost poznat osobně ale myslím že díky podvozku i motoru bude mít oproti golfu navrch..

a k tomu saxu- i když saxo vyhrává různý hangling testy, tak to že dost auto s podobným systémem zadní nápravy skončila na střeše mluví za vše... ale po motorový stránce na tom je dobře -proto je i vhodnej základ pro různý soutěže/závody... což se o starejch golfech, nebo civikách/crx říct nedá...

o 01.12.2007, 13:27 | Unihero
to blázen: já nevím mrkni na ten sprint to clio proti tomu golfu G60, kolik může mýt cca koní ten golf?
kdo zkusil williamse asi ví co to je zač, a nezlob se na mě o skoro půlku letiště ujet dříve než calibra? je těžká ale ani na rychlost ho nedostala co už by měla:-))
o 01.12.2007, 13:41 | Unihero
mno já to řeknu stručně, když jsme se nechal svézt v crx ED9 tak jsem teda od toho čekal o dost více, jak každej říká to jsou pily apod, na clio 1,8 16V to nemělo bez pochyb, ale co mě dostalo že si to crx povodila na délku letiště, i sprint Cordoba GTI 2,0 pozor 8V v serii 85kw, žádný ůpravy nic.. tak to mě dostalo, CRX bylo na sprintu pomlaejší než moje 205 gti pak rychlostně to bylo pro crx ale když si mě na akceleraci dala 106 S16 už jsem věděl že crx na ní nemá ani za boha šanci.
v Milovicích jezdilo proti tý 106 S16 takovejch crx a bez šance...
a když je na tom stejně výkonově saxo nevidím důvod proč by to saxo nebylo rychlejší..

tot můj názor...
je pravda taky crx se dá sehnat do 50000 ale saxo a S16 jsou trochu finančně někde jinde..

nevím jak jede golf nemůžu soudit ale podle toho co tady čtu tak asi to crx bude proti tomu golfu rychlejší..

ale pokud má dotyčná osoba, která zakládala tento theard peníze, neváhal bych a crx bych se radši vyhnul, dneska málo crx které nebylo bourané:-)))

crx jsem chtěl taky ale prostě mě to po tom sevezení nějak odradilo..
o 01.12.2007, 15:31 | blázen
nějaké údaje seriového wiliamsu?
o 01.12.2007, 15:45 | blázen
taky mohla být ta calibra střep
o 01.12.2007, 15:50 | MarauderZ28
jestli to CRX předjela Cordoba tak je naprosto jasný že to CRX bylo KO to snad dojde i naprostýmu laikovi a nevypovídá to vůbec nic a pokud jsou P205 a další frantíci rychlejší jak se tu popisuje proč to časama na sprintech nikde není vidět :o))))
o 01.12.2007, 15:57 | blázen
protože frantíci rychlejší nejsou,nebyli a nebudou..dělaj samé střepy
o 01.12.2007, 16:07 | Unihero
jj jasan honda je nej...:-)))
o 01.12.2007, 17:33 | pov
jeste bych pridal neco k tem golfum...

1,8 16v PL 129ps/168Nm ... jele lip od nizsich otacek nez KR, vice lektroniky, malo kdo ho umi seritit tak, aby fungoval jak ma, kazdopadne CRX je rychlejsi
1,8 16v KR 139ps/163Nm ... vykon ve vyssich otackach, taky podstatne mensi kroutak v nizkych, vstrikovani s vetsim potencialem, ale jen do jiste miry, cista mechanika, vetsina aut ma ale vstrikovani rozhozeny a funguje spatne(to ale plati u obou motoru)
o 01.12.2007, 18:37 | Proffesor_W
Tady musim souhlasit s marauderm, to CRX muselo byt mrtve. Co ser tyce VTS/s16 tak sam jednu s16 doma mam a muzu svedomite rict ze je to rychlejsi auto nez CRX s 1.6 125ps, kdyz jsem si s16 kupoval, tak jsem se v obou svezl. Ale ze by VTS(s16) bylo rychlejsi nez to silnejsi CRX (160koni?) se rict neda, papirove ma 0-100 za 7.9 .Pokud jsi Unihero videl nekde na sprintu s16 tak v ni asi moc seriovy motor nebyl kdyz porazela CRX. Na s16/VTS je dobre ze kdyz zainvestujes do zakladnich uprav jako 260 vacky, svody a kit sani tak se dostane na 160koni. S takovyma upravama jezdi napriklad to zlate VTS s napisem GMS Composites na boku, obcas je videt v tuning magazinu a na nedavnem setkani majitelu sportovnich aut v moste s tim zajel 3.nejlepsi cas. Co se tyce williamsu tak v tom s Uniherem souhlasim, je to fakt bomba auto, bohuzel jich je hodne malo a valna vetsina jich je poznamenanych majitelem, stejne jako klasickych 1.8 16v.
Honza2.016v - proc skoncila na strese? To neni ani tak o tom aute jako o cloveku co ho ridi,tyhle auta jsou relativne levne(205GTi) a rychle coz je pro vetsinu kluku s cerstvym ridicakem lakadlo, pak to tak dopada. Nedavno kamos prodal R5 GTE klukovi, vcera mi volal ze sla 2x prez strechu,nastesti v ni byl ram tak se mu nic nestalo :-/
o 01.12.2007, 19:39 | Honza2.016v
problem je ten ze na strechu ho nechtěně dostane i človek co není jen mezikus mezi volantem a pedálama ...

prostě je hranice, na který se s tím už nedá nic udělat... zvláští že ale tenhle jev postihuje většinou tyhle vozy..( 205, 106 , saxo ;dost vozů z okolí takhle skončilo..) atd...
o 01.12.2007, 20:23 | Proffesor_W
Honza - ale takovou hranici maji vsechna auta :-) Za celou dobu co chodim na saxoclub tak tam auto prez strechu poslal jeden clovek a to byla tusim jeste ke vsemu jen 1.4 a byla to jeho chyba. Z meho okoli zase neznam nikoho komu se to stalo. Vim ze tento problem maji Clia druhe generace u kterych smyk prichazi zcela nekontrolovatelne a neni uz moc sanci s tim neco udelat. Vetsinou to prave konci prikopem a saltem. Chteli jsme dokonce z jednoho takoveho kousku kupovat motor (172ps), shodou okolnosti to bylo byvale auto toho cloveka se zlatym saxem o kterem jsem se zmynoval, prave kvuli tomu ze na hrane bylo nevyzpytatelne ho nakonec prodal a koupil zpet VTS(pred tim sportem mel s16).
Jinak video z KWBT zde:
[ Link ]
o 02.12.2007, 00:17 | Unihero
to profesor W: jasný že porovnávám s16 vs CRX ED9 tu 91 kw, vtec 150 koní je jiný kafe.:-)))
o 02.12.2007, 20:52 | cr4sh3r
Proč porovnáváte druhý nejslabší CRX s nejsilnější verzí Saxa? CRX má víc motorů a vy hned beret 91kW, vím proč, aby tomu saxu neujela, ale na sprintu ujede i tak :-P
o 02.12.2007, 21:03 | Unihero
crasher to ted rozsekl:-)))))
a bereme saxo 87kw takže np, a porovnáváme to s nejčastější 91kw CRXkou...
tady třeba video vteca 150 koní a když budeme brát podotaz že to je to nej vts se 130 konmi tak stjně crx je pomalejší:-)) viz video...

[ Link ]
o 02.12.2007, 21:07 | Unihero
a nebo co mi řekneš k tomuhle??:-)))

[ Link ]
o 02.12.2007, 21:09 | Unihero
je to civic vti a nevim proč by se to nevyrovnalo crx vtec, rychlostně asi vede honda ale akcelerace je prostě pro francouze:-)))
o 03.12.2007, 09:14 | Reprák
hoši co to tady placate? vite, ze ty motory byly seriovy? vite, kdo to ridil? ja sem taky hodim video 570konovyho una 4x4 turbo a budu tvrdit, ze v tom je 1.3ka ...
o 03.12.2007, 09:48 | cr4sh3r
Unihero: Začínáš mě štvát... Ten první sprint, nevíme nic o autech, ani o řidičích. Ono jelikož jsem minulou sezónu sprintoval, tak vím jak CRX na tom jsou, byly VŽDY před saxama VŽDY! A ten druhej odkaz, kdyby jsi si to pustil s bednama, tak uvidíš přesně ten moment kdy mu saxo ujede, hádej co ten Civic udělal? Ano nechal to chvilku v omezovači, nebo nemohl zařadit...
o 03.12.2007, 10:06 | Scream
jako jedno je fakt, tak rozsahlej prispevek plnej sraček, už tu nejakou dobu nebyl.
o 03.12.2007, 10:23 | mikevr6
Jenom k tomu s tou cakibrou-turbo ma 0-100 za 6.8s. Tak neverim ze by to na sprint nekdo s vts pojel.Na 200m je to stejne rychly jak impreza.
o 03.12.2007, 11:08 | Unihero
to mike: já jsem ale porovnával Williamse 2,0 s Calibrou...
o 03.12.2007, 12:56 | mikevr6
a kolik ma williams 0-100?
o 03.12.2007, 13:17 | koki...
Kdyz sem zakladal tenhle prispevek,tak sem netusil jak bude obsahlej:-)
Ale proc ne,sme prece na foru,nebo ne?:-))
P.S:ptal sem se tu,estli vyhraje na ctvrt mile crx nebo golf-souboj mezi temahle dvouma..a pak nekdo prisel a napsal ze rychlejsi nez tyhle dva je tenhle,tenhle a potom tenhle...Ja vim ze spoustu aut je rychlejsich,to by tady mohl nekdo nasadit Porche a slo by to dal a dal,az by sme skoncili nekde u Bugatti Veyrone(nebo tam nekde):-))
Ale je to opravdu sranda to cist:-))
o 03.12.2007, 14:41 | pov
jen bych chtel podotknout, ze to modry saxo s cernou kapotou jezdi na slickach, ma odbrzdenych asi 141koni, laminatovy kapoty, vymontovany zbytecny veci atd...
o 03.12.2007, 16:02 | blázen
unihero:ano seriový wiliams může pojet calibru 4x4 na 400m a to jen proto,že ta calibra váží o půl tuny víc je o 15let starší a v 99% už není schopná seriových hodnot.. wiliams je ale potenciálově nestrovnatelný s 4x4 2.0T když zainvestuješ stejně do obou aut, wiliams si neškrtne ani s náskokem
o 03.12.2007, 18:26 | Reprák
4x4 je 4x4
o 03.12.2007, 23:12 | Unihero
to koki tady se asi nic více nedozvíš, protože ti lidé kteří vlastní crx, saxo, S16, apod tak to je jasný že si budou stát za svým autem, přece by se nemohlo stát že by měl někdo rychlejší auto přece...jinak to crx bude rychlejší...
přiznám se vidím to tady takto ze své strany ale přiznám si to když má někdo rychlejší auto a porazí mě...tak to řeknu že je rychlejší něž bylo moje, viz 106 S16 byla prostě rychlejší i vts něž moje gti 205....

a jinak 4x4 je 4x4 souhlasím, ale mám kamaráda kterej vlastnil clio 1,8 16V se 175 konmi a z 0-100 se dostal s přehledem za 6 sekund...
končím s příspěvky aktivitu mám nahrabanou do týdne do předu tak zase založm za týden něco abych zase něco nahrabal...*JOKINGLY*
o 04.12.2007, 15:41 | blázen
unihero..dostal se na 6s ale určitě ne na seriových pneumatikách a asi ne se seriovou hmotností..
o 04.12.2007, 16:49 | Reprák
6s mozna podle nokie 6230 :)
o 04.12.2007, 23:11 | Unihero
bla bla bla kecy šaša kr@sty, hoši z vás kouká bledá závist....:-)
a jen tak btw to clio bylo testováno na Brněnském okruhu:-))))
o 05.12.2007, 08:02 | Reprák
hm, já narozdíl od tebe unihero vím, co je to dostat se s FWD na 6s :) a ne podle digitalek, nebo mobilu typu cvak - jedem ;)
o 05.12.2007, 10:38 | mikevr6
to turbo nejede zas tak spatne jak pises unihero:))

[ Link ]
o 05.12.2007, 12:06 | Reprák
a opět, víš, že to je serie?
o 05.12.2007, 14:47 | mikevr6
no kdysy jsem jedno turbo asi 2 roky vlastnil a pokud vzpominam tak jelo nejak takhle:). Ja sem mnel serii a tohle je podle mne taky serie
o 05.12.2007, 15:39 | blázen
unihero:pro mě bylo 6s na 100km zklamáním ne nadšením .. řekněme že 6s na 100km jezdí kde co
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3152 sekund.