
Navštíveno 981x


24.11.2007, 10:53 |
Cormi Ahoj, prosim vás jak nejlíp zahladit plastovej dekl motoru? Jedná se o vyplnění těch dvou drážky (ty jsou už relativně hluboký), pak vyplnění "důlků" a po sundání toho panelu s nápisama zbydou díry, který jsou třeba vyplnit. Je třeba zohlednit zahřívání od motoru. Napadají mě 3 možnosti:
1. laminát
2. kyt
3. člověk co svařuje plasty
Díky moc za radu

laminat by asik moc natom nedržal gyt by popraskal.. najlepšie by bola ta 3tia varianta aspon osbne by som to tak delal... lebo aj keby si to zagytoval tak po čase to popraska.. su tam velke teploty a tak...
dle mého názoru je nejlepší udělat kopii z laminátu - pak není problém ty drážky zalaminovat a na finální nástřik vše jemně dokytovat...
Já jsem to tak dělal na Bravu
jednou jsme to dělali zákazníkvy a za týden se vrátil !!kytovalo se to a celé mu to popraskalo !nakonec se to nechalo udělat celé z lamina a má to do ted !!!takže ale nikdo kdo dělá s plastama je taky řešení !
laminat nebo koukni po netu na VW motory sem videl delany bez loga z plastu ci karbonu. ale kde uz si nevzpomenu

24.11.2007, 12:58 |
karma svařit a dokytovat plastovým kytem...

24.11.2007, 13:44 |
m1tv nechat to potahnout kožkou a maš to :)

24.11.2007, 15:59 |
Kesam Jako myc TD ten lepo metal by tam asi moc nedrzel a kvuly velkemu teplu tam moc nebude drzet ani kit.
no okopirovať to by šlo ale tažko asik lebo v tom dekeli je filter a ostatne somariny...
nebo se na to vysrat a nechat origo...o))))

25.11.2007, 00:32 |
hoff Pretahnout to cely laminem pokud jsou v tom nejake ty somariny :)
mimochodem poradnej motor dekl nepotrebuje :-)
na mém místě bych to nechal udělat v laminátu a budeš mít klid nacíc si to upraviš jak budeš potřebovat
ale houby, delal jsem to takhle na svojim a drzi to 2 roky, a kyt samo skelnej