
Navštíveno 4241x

Takže chcel som aby sa mojmu VW Poli 9n lepšie dychalo kedže v nom mam len 1,4 16v tak som mu zohnal takyto filter. Ale nasadim ho až na jar...
čo vy nato ?:) je to prva vec v motore čo "tunim" :D


12.11.2007, 15:17 |
cupra.165 | Upraveno: 2007-11-12 15:21:33
Ja ho v aute mel taky,ale zhruba po roce letel do regalu a kupuji originalni papirak :-D
Moc sem te asi nepotesil,vid?Mas k tomu aspon tu cistici sadu a na impregnaci olejik?Schvalne si ten filtr vem a podivej se proti svetlu :-/
taky to mám na Civicu 1.4 a oproti papíráku nějaké zlepšení či změnu nepozoruju ... jen asi přibývá problém s čištěním :-)
mne ide hlavne o to aby lepšie bolo motoru :) mne o vykon moc nejde :) takže svoj učel by to mohlo splniť, čo vy nato ?:)
já myslím že to jsou vyhozený peníze:-) co vím, tak na sání se šahá jen když to má dělat větší bordel...a to stejně platí jen někdy. Jak je myšleno aby bylo líp motoru?
aby sa lepšie dychalo motoru... jak som psal nečakam od toho dvyhnutie vykonu alebon neviem čo...
blbost. Green je dobrej a urcite vydrzi vic
jako Repro ja jsem ho měl v omeze a větši bordel to nedělalo, koně to taky nepřidalo ale ten motor se choval znatelně lip než když tam byl klasickej papirak.
no o to mi jde:) aby sa motor choval lepšie :) (teda aj tedka sa chova dobre ale chcem pro neho len dobre )
kamoš ma take iste polo ako ja akurat 100ps a dal donho takyto filter od firmy KN a vraj motor mal lepši zvuk a trošku lepšie išlo :)
se podělím se svými zkušenostmi:-) oddělal jsem vložku úplně a bez změny, vytáhl jsem teda celej nesmysl ven, přitáhl studenej vzduch, hodil tam kužel od KN a dostalo to solidní zvuk, výkon neposoudím, protože jsem nic nepoznal...:-) možná 3koně? těch dalších 180 je ale nějak asi nepustilo ke slovu...Paczqo možná byla zasraná ta stará papírová, proto ta změna;-)
kamil: ten papirak tam byl zhruba 2 měsice a za tu dobu auto najelo tak 5tis km takže bych neřekl že by byl nějakej moc špinavej ale změna tam byla znat když tam byl papirak tak se občas stavalo při sešlapnuti plynu že misto aby se auto rozjelo že nechtělo do otaček a začlo se dusit to same při předjižděni se tomu moc nechtělo a tenkrat mi poradili zkusit tu vložku a fakt pomohla od te doby žadnej problem.
Paczqo, za to určitě nemohla vložka filtru, spíš byl částečně KO měřič množství vzduchu a osatení vložky KN ho "donutilo" pracovat kousek v jiné oblasti, takové "oddálení krize" bych to nazval :-D
radek: no možne to je to už dneska nezjistim auto už rok nemam ale jelo to lip když tam byl :o)
Jak píšou u cimbu a cupra.165 a souhlasím i já...:
Na základě našich vlastních zkušeností i ze zkušeností získaných při diagnostice motorových systémů nejsou sportovní filtry pro každodenní provoz vhodné. I v případě, že jsou správně aplikovány – je instalována pouze vložka do originálního tělesa vzduchového filtru, nebo je použit tzv. kit sání (řádně odizolovaný od tepla motoru s přívodem studeného vzduchu z okolí), většinou bohužel nebývají řádně ošetřovány a do motoru se potom dostávají mechanické nečistoty, které mají negativní vliv na životnost motoru - viz bod 1. V případě, že jsou naopak často čištěny a pro zvýšení účinnosti filtrace syceny olejem, zanášejí se klapková tělesa, omezuje se životnost čidel měřících množství a teplotu nasávaného vzduchu, čidla měřící podtlak v sacím potrubí atd. Relativně malý nárůst výkonu, je tak draze vykoupen vícenáklady na provoz a údržbu.
Kdo tvrdí, jak je sportovní filtr pro každodenní použití výbornej je...
:o)
Nehledě na to, že tušim Tun. Magazín byl kdysi test na brzdě a s Greenem byly hodnoty horší, než u seriového papíráku...
Jediný,co fungovalo bylo od KN a JR...
Sorry, taky jsem dřív utrácel za tydle "ptákoviny"... Už to neudělám...
-Hans-: konecne neco pozitivniho, mam JR :-)
-Hans- dakujem moc za vyčerpavajucu odpoved... tak ho asik preddam :P
A už je tu ta diskuze zase :o)
Souhlasím s Hansem.
Deliquent: Diky, je videt,ze vis..;o), presne tak, zase...:o)

14.11.2007, 11:25 |
Alííí Já šel do vložky od K&N, nic jinýho asi dneska podle mě nemá smysl...
mám JR filter vložku i kónus asi 5 let a spokojenost.. :o)
Nejvíc nejhorší jsou asi ty OEM sračky tipu Eufab aspol.
Rusta:o) To jako že máš konus narvanej na boxu, kde je i vložka? :o))))
-Hans- no jasně... nárůst koní je dvojnásobnej a táhne to líp vocpodu :oDDDDD
nene box s intimkou mám na zimu a kóniku vod jara do podzimu :o)
-začalo to vložkou a pak jsem si půjčil od kamaráda a zkoušel to v kopcích okolo Kvildy na Šumavě..obecně se dá říct,že kónika začíná tam,kde box už nemůže....při předjíždění rozdíl značnej.... :o)
Rusta: Njn, hlavně, že jsi spokojenej:o)